کد خبر: ۴۹۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان با حضور کردی با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و استاندار خوزستان پروژه‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۸۴۰ میلیارد ریال در اهواز افتتاح شد.

به گزارش برق نیوز، "صادق خلیلیان" استاندار خوزستان در این مراسم که در پست صنایع اهواز برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بی‌نظیری در کشور دارد، گفت: خوزستان استانی صنعتی است که نیاز بالایی به انرژی از جمله برق دارد که این پروژه در همین راستا احداث شده تا برق پایدار و مستمر برای صنایع و مشترکان خانگی تامین شود.

 

وی افزود: برای تولید برق باید صنایع، بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی که به استان می‌آیند نیز در این زمینه مشارکت کنند تا روند توسعه استان شتاب بگیرد.

 

مدیرعامل شرکت توانیر نیز در این مراسم با اشاره به هوای گرد و خاکی استان در این مراسم، بیان کرد: سال ۱۳۹۵ ترکیب رطوبت و خاک بر روی شبکه فوق توزیع و توزیع و خانوشی‌های ایجاد شده، شرایط ویژه‌ای را به لحاظ استاندارد‌های شناخته شده آلودگی در دنیا ایجاد کرد و کل صنعت برق کشور بسیج شد تا شبکه برق خوزستان به حالت نرمال برگردد.

 

"آرش کردی" افزود: بعد از آن حادثه مقرر شد که شرایطی فراهم شود که خوزستان از این رهگذر دیگر دچار آسیب نشود و کار تحولی در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شروع شد و کماکان ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه خوزستان بزرگترین تجهیزات مقره‌شور در دنیا را در اختیار دارد، افزود: کار تحولی بزرگی در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان انجام شده که نمود آن امروز مشخص است.

 

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: مسئولان خوزستانی که خارج از صنعت برق هستند، کمک ویژه و شایانی به صنعت برق کردند و حامی و پیگیر این صنعت بوده‌اند.

 

کردی با اشاره به منحصر بفرد بودن صنعت برق در خوزستان، گفت: باید توجه ویژه‌ای به خوزستان داشت و متناسب با شرایط ویژه این استان، کار و اقداماتی را که در برق منطقه‌ای خوزستان شروع کرده ایم، ادامه دهیم.

 

وی با بیان اینکه در دولت جدید عرصه‌ی جهادی کار کردن است، تصریح کرد: افتتاح این پروژه‌ها در روز تعطیل نشانگر این است که دولت جهادی و پای کار است.

 

مدیرعامل شرکت توانیر اظهار کرد: بیشترین همکاری در موضوع مدیریت مصرف در ادارات و تغییر ساعات و همکاری صنایع در کاهش بار را خوزستان داشته است که جای تقدیر دارد.

 

"محمود دشت‌بزرگ" مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان نیز در آیین افتتاح پروژه‌های این شرکت بیان کرد: پست برق ۲۳۰ به ۳۳ کیلوولت صنایع اهواز با ۱۰۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که در این مراسم افتتاح شد.

 

وی افزود: با افتتاح پست صنایع بارگیری از پست‌های پربار منطقه (مهدیس، کوی مجاهد، سپیدار) کاهش و متعادل می‌شود و علاوه بر افزایش پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز، باعث برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی در این منطقه از اهواز می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: پست سیار ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت جنوب‌غرب اهواز با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیارد ریال نیز یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در این مراسم افتتاح شد.

 

دشت‌بزرگ اضافه کرد: چهار بانک خازنی ۳۳ کیلوولت در پست‌های سپنتا، گلستان و دانشگاه اهواز به ظرفیت ۱۹.۲ مگاورا و ارزش سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال دیگر پروژه‌ای است که امروز افتتاح شد.

 

وی گفت: افتتاح این پروژه‌ها باعث افزایش ضریب اطمینان پایداری شبکه برق کلانشهر اهواز در تابستان ۱۴۰۱ خواهند شد و قابلیت مانور در شبکه را افزایش می‌دهند.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اظهار کرد: کلیه مراحل طراحی خدمات مهندسی، تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت‌های داخلی انجام شده و اعتبار طرح‌ها از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
مدیرعامل برق منطقه !ی خوزستان چه شد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار