کد خبر: ۴۹۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به زندگی برخی از شهروندان تهرانی در زیر دکل‌های برق فشار قوی گفت: امیدواریم در این دوره از مدیریت شهری با همکاری بخش‌های مختلف دولتی این مشکل رفع شود.

به گزارش برق نیوز، مهدی اقراریان در جریان پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه سقوط کودک ۶ ساله در کانال عباس‌آباد شهرری اظهار کرد: متاسفانه این حادثه در هفته‌های اخیر موجب داغدار شدن خانواده این کودک شده و در پی این حادثه اعضای شورای شهر تهران در جلسه علنی شورا تذکراتی را مطرح کردند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران به اتفاق شربیانی و دادستان شهر ری و شهردار منطقه ۲۰ در محل حادثه حاضر شدند و مجددا موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

اقراریان گفت: با توجه به اینکه این حادثه در حریم پایتخت صورت گرفته ما چالش‌هایی را در این باب داشتیم و نیاز است نکاتی به اطلاع شهروندان تهرانی و به‌ویژه مردم شهرستان ری رسانده شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه پساب فاضلاب وارد کانال عباس‌آباد می‌شود و این آب مورد استفاده کشاورزی قرار می‌گیرد گفت: در این زمینه باید بررسی و مطالعه لازم انجام شود که آیا این آب در حوزه بهداشتی مشکلاتی را ایجاد می‌کند یا خیر که نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد.

وی ادامه داد: همچنین از شهردار تهران درخواست می‌شود با توجه به اینکه در هیئت دولت حضور پیدا می‌کند مشکلات این کانال را از طریق دو وزیر بهداشت و درمان و نیرو پیگیری کند و به نتیجه برساند.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با اشاره به ساکنان برخی محلات در زیر دکل‌های برق فشار قوی گفت: متأسفانه در برخی مناطق با این مشکل روبه‌رو هستیم که نیاز به عزم جدی از سوی استانداری تهران، وزارت نیرو و دستگاه‌های مربوطه دارد تا کمک کنند این مشکل چند ساله در این دوره برطرف شود.

وی همچنین به فعالیت کارخانه سیمان تهران و برداشت‌های متعدد از کوه بی بی شهربانو اشاره کرد و گفت: متأسفانه در پی این برداشت‌ها آسیب‌ها و تخریب‌های جدی به این منطقه وارد شده است و با توجه به اینکه شهرداری تهران بنا دارد پارک مقاومت را در جنوب تهران و در این محدوده راه‌اندازی کند از بنیاد مستضعفان و به ویژه آقای فتاح درخواست می‌شود با عزم جدی در این ارتباط با شهرداری تهران همکاری کند تا یک مجموعه گردشگری قابل توجهی در این منطقه ایجاد شود.

اقراریان همچنین به اقدامات صورت گرفته در رابطه با موضوع حریم اشاره کرد و گفت: شورای ششم به طور ویژه به موضوع حریم وارد شده و جلساتی نیز در این بخش برگزار شده است و تقریبا از ابتدای مهرماه تا پایان بهمن ماه دو هزار و ۹۳۳ مورد در حوزه حریم ورود داشته‌ایم که در این بخش ۴۹۶ هکتار عرصه آزاد شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته صد در صد رشد اقدامات عملیاتی در حوزه حریم داشته‌ایم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار