کد خبر: ۴۹۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۱ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
معاون هماهنگي توزيع توانير در نشست سراسري آمادگي براي پیک ۱۴۰۱، بر ضرورت تلاش و هماهنگي براي حفظ پايداري شبكه برق در دوران سخت پيش رو تاكيد كرد.

به گزارش برق نیوز، محمد اله داد، با بیان این که تا پیک ۱۴۰۱ زمان زیادی باقی نمانده است، از همه شرکت‌ها خواست که تمام برنامه‌های ابلاغی را به صورت یکپارچه و هماهنگ اجرا نمایند.


اله داد با اشاره به برنامه‌های تدوین شده و نیز نصب کنتور‌های هوشمند در کشور گفت: انتظار این است که برنامه‌ها امسال نسبت به سال گذشته بهتر اجرا شود.


معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین صدور صورتحساب‌های برق مصرفی براساس آیین نامه جدید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: با توجه به تغییرات صورت گرفته باید دقت نظر بیشتری در این خصوص صورت گیرد.


اله داد همچنین یکماهه شدن صدور قبوض را نیز برنامه‌ای برای مدیریت مصرف توسط مشترکان عنوان کرد واظهارداشت: درهمین زمینه اطلاع رسانی به مشترکان باید به صورت گسترده صورت گیرد.


در این نشست همچنین مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه برق نیز کلیات تامین و تقاضای برق در تابستان ۱۴۰۱ را عنوان کرد و با اشاره به این که به منظور کاهش ناترازی در تابستان پیش رو باید برای مدیریت مصرف تا ۱۰ هزار مگاوات اقدام شود، از همه شرکت‌ها خواست که تفاهم نامه‌های امضا شده با صنایع و مشترکان را به منظور پتانسیل سنجی، زودتر از سال گذشته به شرکت مدیریت شبکه برق ارسال نمایند.


در این جلسه همچنین مدیران عامل شرکت‌های توزیع سراسر کشور نیز به ارائه توضیحاتی از آخرین مراحل صدور صورتحساب‌ها و برنامه ریزی برای عبور از پیک بار ۱۴۰۱ پرداختند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
1
2
شب دراز است و قلندر بیدار...‌ خاموشی‌های تابستان در راه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وحشتناک :))
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
مدیریت مصرف باید تا ۱۳۰۰۰ مگاوات انجام شود نه ۱۰۰۰۰ مگاوات! در تفاهم نامه ها چیست؟ آیا برق مجانی هم خواهید داد؟ قبض یک ماهه شده مدیریت مصرف!! این مدیریت هزینه برای مشترک است نا از اثر افزایش قیمت کمتر دچار روانپریشی شود و تحملش آسلنتر شود.
مدیریت در برق شده مدیریت فشار! فشار قیمت. فشارهای روانی به دلیل خاموشی! فشار گرانی اقلام صنعتی به واسطه کمبود ناشی از خاموشی صنایع. فشار هوشمند سازی. فشار انرژی پاک. فشار و تهدید برای اعمال هوشمندانه خاموشی.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار