کد خبر: ۴۹۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷:۵۵ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
طی حکمی از سوی «محمد جوانبخت» معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، «کریم شیبانی یکتا» به سمت مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران منصوب و از خدمات «سید حسن رضوی» مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

به گزارش برق نیوز، توسعه و بهره‌برداری بهینه از منابع آب موجود، تسریع در تکمیل طرح‌های توسعه منابع آب و خاک، اجرای ماموریت‌های ویژه بخش آب با تأکید بر برنامه سازگاری با کم آبی، پیگیری و اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های نوین و مناسب در شناسایی و تجهیز منابع مالی و هم افزایی با کلیه عوامل ملی و منطقه‌ای، هدایت موثر برنامه‌ها و فعالیت‌های مالی، اقتصادی، دارایی و منابع انسانی، از جمله موضوعاتی است که در این حکم مورد اشاره قرار گرفته است.


گفتنی است، شیبانی تا پیش از این، معاونت بهره‌برداری شرکت آب و نیرو، مجری طرح‌های گتوند نوسود و گرمسیری و معاونت منابع انسانی گروه صنعتی مپنا را برعهده داشته که با این حکم انتصاب، جایگزین سید حسن رضوی مدیرعامل پیشین شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران شد.

 

سید حسن رضوی ۱۰ آبان ۹۹ طی حکمی از سوی قاسم تقی‌زاده خامسی معاون وقت وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل وقت شرکت مدیریت منابع آب ایران، به سمت مدیر عامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران منصوب شده بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
2
امینی آبفا اصفهان پس از 12-13 سال نمیخواد تغییر منه؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار