کد خبر: ۴۹۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
رهبری: توسعه انرژی‌های خورشیدی و بادی جدی گرفته شود رهبری با تأکید بر لزوم توسعه انرژی‌های پاک گفتند: توسعه انرژی‌های غیر فسیلی مانند انرژی هسته‌ای که استفاده از آن در دنیا روزافزون است و کشورهای منطقه ما نیز در حال حرکت به سمت آن هستند و نیز انرژی‌های بادی و خورشیدی، باید جدی گرفته شود.

به گزارش برق نیوز، رهبر انقلاب، گیاه زنده را آسایش‌بخش روح و نگهدارنده جسم انسان و منبع رزق خدادادی و همه‌جانبه برای آحاد بشر دانستند و تأکید کردند: به همین علت تخریب جنگل‌ها و محیط زیست و پوشش‌های گیاهی، تخریب منافع ملی است و ویران کردن بخشی از جنگل‌ها برای ساخت و ساز جز در موارد اضطراری، قطعاً به ضرر ملت است.


رهبری با ردّ نگاه تزیینی و حاشیه‌ای به محیط زیست، این موضوع را از جمله اساسی‌ترین مسائل کشور برشمردند و گفتند: یکی از کار‌های جدی در حفاظت از محیط زیست، حفاظت از دو ثروت عظیم و ذخیره حیاتی ملت‌ها یعنی «آب» و «خاک» و پرهیز از برخورد مسرفانه با آن‌ها است که در این زمینه مسئولان باید به راهنمایی‌های متخصصان توجه کنند.


بر اساس این گزارش، رهبر انقلاب پس از کاشت دو اصله نهال میوه، کاشت درخت را یک حرکت کاملاً دینی و انقلابی خواندند و افزودند: البته نگهداشت و حفظ درختان نیز کار بسیار مهمی است که باید رعایت شود.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ساتبایی
|
Netherlands
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
1
0
امیدوارم این نظر حتمن چاپ و بگوش مسعولین وزارت نیرو برسه. متاسفانه تیم جدید حاکم بر ساتبا علی رغم توصیه های قبلی..همچنان با اتکا به مدیران فاقد رزومه، منصوب شده توسط دکتر ساتکین ریاست اسبق ساتبا، دچار انفعال شده است..الان هم خصوصا در حوزه های اصلی مثل منابع انسانی ، فنی و سرمایه گذاری بعد گذشت ۷ ماه هنوز هیچ اتفاق بخصوصی که بیانگر میل به سمت ۱۰ هزار مگاوات تجدیدپدیر طی ۴ سال اینده باشد دیده نمی شود..از طرفی صحبت هایی هم در خصوص اخراج ۲۰ نفر نیروی قرارداد طرح که عمدتا شامل پرسنل متخصص و مرتبط با حوزه های تخصصی سازمان بوده از سمت منابع انسانی به گوش می رسد که بنا به گفته ایشان قرار است با نفرات مد نظر شخص ریاست سازمان از بیرون جایگزین گردند!!! متاسفانه صحبت ها و مسایل پیش امده درخصوص پرسنل خدوم طرحی و همچنین انگشت گذاری بروی اضافه کار کارشناسان دردی از انفعال پیش امده در این سازمان حل نمی کند..به جناب کمانی توصیه می کنم بجای پایمال کردن زحمات کارشناسان و خدمتگداران واقعی این صنعت ، ریشه فساد و بیکفایتی را دور بر خودش خصوصا منصوبین ریاست قبل در تمامی حوزه ها بخشکاند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
0
با سلام و درود به رهبر عزیز
باستحضار می رساند در شرکتهای توزیع فاصله تبقاتی بسیار است
لطفا دستور فرمایید حقوق و مزایا و امکانات معاونت ها را با کارگران خصوصا سیمبانهای زحمتکش مقایسه شود
بعضی از مدیران و معاونتها و اعضای هیئت مدیره از امکاناتی مانند خانه ماشین لپ تاپ راننده شخصی وامهای مختلف با شرایط ویژه حقوق مدیریتی پاداشهای زیاد استخدام فامیل و آشنایان ماموریت ودیعه مسکن و .... در صورتی که کارگران همان حقوق خالی را به موقع دریافت نمی کنند دستگاههای نظارتی مانند حراست و بازرسی و امور مجامع در خواب ناز می باشند البته باستحضار می رساند با آمدن جناب آقای مهندس کردی به شرکت توانیر پرسنل امیدشان دو چندان شده و امید دارند مدیر عامل محترم حقوق از دست رفته کارگران توسط مدیران قبل را به آنها برگردانده و کارگران نیز با پشتکار و انگیزه بیشتر به مردم و کشور عزیزمان خدمات رسانی کنند با سپاس فراوان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
1
2
زنده باد ولایت فقیه ما هر جا به سخنان گوهر بار رهبر گوش کردیم وعمل کردیم موفق شدیم خواستم بگم چرا مدیران ارشد وزارت نیرو برق باختر رو فراموش کردن پستهای انتقال برق لرستان هرشب شاهد سرقت سیستم‌های ارت وبستن نگهبان پستهای برق هستیم چرا مدیران انتقال برق لرستان با پیمانکاران روابط مشکوکی دارن آیا میدونید فقط خسارات امسال چقدر می باشد لطفا رسیدگی ومحاکمه کنید به اموال مسولین رسیدگی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
0
0
باسلام ودرود خدمت رهبر کبیر انقلاب.حضرت اقا مردم حاضرند برق نداشته باشند اما بساط کسانی که زیر سایه انقلاب وبه اسم انقلاب وانقلابی وسواستفاده ازخون شهدا وآبرو شهدا دارند دزدی میکنن وخیانت به ایران میکنن دستگاه های امنیتی ورود کنن وریشه این بد ذات ها رو بزنند.بنظر بنده حقیر به دام انداختن یه مدیر عامل دزد که میلیون ها تومن دستمزد میگیرد ومقدارها زد وبند میکنن خیلی بهتر ازگرفتن یه دله دزدی که دزدی میکنه تا شکم خودش وزن وبچه اش سیرکنه.حداقل اینه که این دله دزد خیانت به آبرو شهدا وخون شهدا نمیکنه واز نام این ها برای خود سپر درست نمیکنه مثل مدیر عامل برق قم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار