کد خبر: ۴۹۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷:۵۵ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
شبکه توزیع برق ۲۴۰ روستای استان مرکزی در قالب طرح بهارستان تقویت و بهسازی شد.

به گزارش برق نیوز، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در سالجاری تقویت، بهسازی و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق ۲۴۰ روستای استاناز محل طرح بزرگ بهارستان با عتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان انجام شد.

محمود محمودی افزود: با اجرای این طرح در ۲۴۰ روستای استان تعداد ۴ هزاردستگاه اصله پایه برق جابجا، ۵۳ دستگاه ترانسفورماتور، ۳۳۱ کیلومتر شبکه توزیع برق و نصب ۱۷ هزار چراغ جدیدتقویت، بهسازی و نصب شده است.

او با بیان اینکه استان مرکزی دارای هزارو ۱۷۶ روستای بالای ۱۰ خانوار است افزود: صنعت برق بعنوان یک صنعت زیربنایی و زیرساختی در توسعه مناطق محروم نقش اساسی دارد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه با اجرای طرح بهارستان یک تحول در بهسازی روستا‌ها صورت گرفت گفت: با تایید و تصویب بودجه این در مجلس این طرح در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد و قصد داریم در سال ۱۴۰۱ نیز
۳۱۳ روستا را در برنامه قرار دهیم و ۶ هزارکیلومتر شبکه موجود تحول قابل توجهی اتفاق می‌افتد.

رفع حریم، اصلاح ولتاژ، جابجایی پایه ها، اصلاح روشنایی معابر، اصلاح شبکه‌های سیمی فرسوده با تبدیل سیم به کابل خودنگهدار از اهداف طرح بهارستان است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار