کد خبر: ۵۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تهویه مطبوع سیستم یا وسیله ای است که هوا را در یک منطقه معمولاً بسته تعریف شده از طریق یک سیکل خنک سازی که در آن هوای گرم حذف شده و با هوای خنک‌تر جایگزین می‌شود، تصفیه می‌کند.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: تهویه مطبوع سیستم یا وسیله ای است که هوا را در یک منطقه معمولاً بسته تعریف شده از طریق یک سیکل خنک سازی که در آن هوای گرم حذف شده و با هوای خنک‌تر جایگزین می‌شود، تصفیه می‌کند.

نحوه‌ی نصب کولر گازی در یک فیلم 9 دقیقه ای

کولر گازی چیست و چگونه کار می‌کند؟

تهویه مطبوع در یک سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی با ارائه فرآیندی که هوای گرم داخل را بیرون می‌کشد و گرمای آن را از بین می‌برد، هوای خنک را از طریق کانال‌کاری در داخل خانه شما فراهم می‌کند. از آن نقطه، کندانسور یا واحد بیرونی، بخار خنک کننده را دوباره به مایع تبدیل می‌کند و حرارت را از بین می‌برد.

کولر گازی اسپلیت یا دو بخشی AC چیست؟

کولر گازی اسپلیت از یک واحد خارجی و یک واحد داخلی تشکیل شده است. واحد خارجی روی یا نزدیک دیوار بیرونی اتاقی که می‌خواهید خنک شود نصب می‌شود. این واحد سیم پیچ کندانسور کمپرسور و سیم پیچ انبساط یا لوله مویرگی را در خود جای داده است.

یک کولر گازی چگونه کار می‌کند؟ توضیح ساده

تهویه مطبوع در یک سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی با ارائه فرآیندی که هوای گرم داخل را بیرون می‌کشد و گرمای آن را از بین می‌برد، هوای خنک را از طریق کانال‌کاری در داخل خانه شما فراهم می‌کند. از آن نقطه، کندانسور یا واحد بیرونی، بخار خنک ساز را دوباره به مایع تبدیل می‌کند و حرارت را از بین می‌برد. تفاوت بین AC و پنجره AC تفاوت اصلی بین این دو این است که کولر گازی پنجره‌ای یک واحد دارد در حالی که کولر گازی اسپلیت دارای ۲ واحد داخلی و خارجی است.

در اینجا در یک فیلم به صورت گرافیکی و ساده به توضیح سیم کشی آن پرداخته می شود.

 

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار