کد خبر: ۵۰۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۶ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته، بیش از ۷۵۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در این استان کشف و ضبط شد.

به گزارش برق نیوز، "جمال معتمدی‌زاده" اظهار داشت: ناپایداری، نوسان، سوختن لوازم برقی، افزایش نرخ تلفات انرژی و خسارت به بیت‌المال از مهمترین پیامد‌های استفاده از ماینر‌های غیرمجاز است.

وی بیان کرد: بخشی از کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز از طریق گزارش مردمی و با حضور عوامل انتظامی، امنیتی، قضایی و پلیس امنیت اقتصادی و جرائم آگاهی انجام شده است.

معتمدی‌زاده میزان خسارات وارده ماینر‌های غیرمجاز کشف شده به شبکه‌های توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: سال‌جاری، مبارزه با رمز ارز‌های غیرمجاز در این استان با شدت و توان بیشتری صورت می‌گیرد.

وی گفت: با هدف کاهش پیک بار شبکه، جلوگیری از خاموشی برق و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، گروه‌های مختلف این شرکت به صورت مستمر مصرف برق را رصد می‌کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار