کد خبر: ۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو با اشاره به اینکه وزیر نیرو از زمان آغاز به‌کار دولت مردمی سیزدهم تاکنون ۲۷ سفر استانی داشته است، تاکید کرد: پیگیری مصوبات و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آب و برق کشور مبنای ارزیابی عملکرد مدیران استانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش برق نیوز، "یزدان رضایی" امروز یکشنبه در نشست تخصصی مدیران صنعت آب و آبفای کشور اظهار داشت: وزیر نیرو از شروع به کار در این وزارتخانه تاکنون ۲۷ سفر استانی انجام داده اند که ۱۴ سفر در معیت هیئت دولت و رئیس جمهور و ۱۳ سفر توسط خود ایشان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای نظام‌مندتر شدن سفر‌های وزیر نیرو اخیراً دستورالعملی تهیه و ابلاغ شده است، افزود: هدف از انجام این سفر‌ها نظارت نزدیک و مستمر بر اجرای طرح‌های ویژه، اعطای فرصت به استان‌ها برای معرفی طرح‌های مهم و اولویت‌دار و ایجاد اعتماد و امیدواری در مردم نسبت به خدمات آب و برق و نهایتا پیگیری مصوبات سفر‌های استانی است.

رضایی این سفر‌ها را دارای دو بخش اصلی عنوان و خاطرنشان کرد: بخش اول، بازدید میدانی از طرح‌ها و پروژه‌ها و بخش دوم شامل جلسه‌ای است که با حضور کلیه عوامل استانی و مجموعه مدیران استان به منظور رفع چالش‌های احتمالی، تأمین مالی و تعیین برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و تلفیقی وزارت نیرو تاکید کرد: تصمیمات سفر پس از انجام سفر ابلاغ شده و به طور مستمر مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد و با هدف ایجاد رقابت در میان استان‌ها و مدیران استانی، روند اجرای تصمیمات مبنای ارزیابی عملکرد مدیران قرار خواهد گرفت.

رضایی همچنین اضافه کرد: به منظور امید آفرینی در جامعه هر سفر یک پیوست رسانه‌ای خواهد داشت که در رسانه‌های ملی و استانی بازتاب می‌یابد.

وی گفت: پس از سفر نیز مشخصات پروژه، نحوه تأمین مالی و اجزای پروژه به همراه برنامه زمان‌بندی و مصوبات سفر مرتباً گزارش‌شده و مسیر‌های بحرانی مشخص می‌شود تا برنامه در زمان‌بندی مورد نظر به بهره‌برداری برسد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
مدیران دولت قبل را ارزیابی کردید و برکنار و ادامه دارد. آیا درست است؟ الان شما جای نفر قبلی هستید! فرض ارزیابی کردید، میشود همانند حال. ارزیابی مدیران در کجا و با چه شاخصهایی انجام میشود؟ دفتر راهبردی و تلفیقی چه ارتباطی با ارزیابی مدیر دارد؟
چه رقابتی بین مدیران منصوب شده در استانها ایجاد میشود؟ یعنی قرار است برای چه هدفی رقابت کنند نتیجه رقابت چیست؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار