کد خبر: ۵۰۰۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
مدیرامور برق جنوب سنندج ازاجرای ۱۹۲ فقره رفع حریم شبکه برق با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در مناطق شهری و روستایی این امور خبر داد.

به گزارش برق نیوز، اسعد خالدی مدیرامور برق جنوب سنندج بر ضرورت آگاه سازی مردم در خصوص خطرات ناشی از نقص حریم شبکه‌های برق اشاره کرد و گفت: سال ۱۴۰۰ به دلیل ساخت و ساز‌های غیرمجاز و به دنبال درخواست برخی از شهروندان تعداد ۱۹۲ فقره رفع حریم در سطح شهر و روستا‌های امور برق جنوب سنندج انجام شد.

مدیرامور برق جنوب سنندج افزود: در ابتدا برای مالکین ساختمان‌های واقع در حریم شبکه‌های توزیع برق اخطاریه صادر می‌شود و در بیشتر موارد پس از مراجعه، موضوع با خارج شدن ساختمان از حریم شبکه برق مرتفع می‌گردد.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بروز حوادث و ایمن نمودن تاسیسات برق رسانی و همچنین حفظ جان و مال شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

خالدی افزود: ازاین تعدادرفع حریم، ۱۷۸ مورد با درنظرگرفتن اولویت خطر توسط اکیپ‌های عملیات و اتفاقات و تعمیرات رفع حریم انجام شده و ۱۴ مورد نیزمربوط به شبکه فشارمتوسط است که باعث رفع خطرو ایجاد فاصله ایمنی با شبکه ۲۰ کیلوولت شده است.

مدیرامور برق جنوب سنندج درادامه گفت: همزمان با انجام پروژه‌های رفع حریم در سطح شهرستان، ۹ پایه برق فشارمتوسط و ۲۴ پایه برق فشارضعیف جابجا وهمچنین ۹ عدد جلوبر فشارمتوسط و ۶۷ عدد جلوبر فشارضعیف نیز در نقاط مورد نظر نصب شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار