کد خبر: ۵۰۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
تاکنون محدودیتی برای برق صنایع اعمال نشده است مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیتی برای مصرف برق توسط صنایع اعمال نشده است.

به گزارش برق نیوز، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: مرجع رسمی اعمال محدودیت‌های برقی وزارت نیرو و شرکت توانیر است و اطلاع رسانی این دو مرکز مورد تایید است.

وی ادامه داد: براین اساس تاکنون هیچ اعمال محدودیت و مدیریت مصرفی برای برق صنایع ایجاد نشده است و در حال حاضر میزان تولید برق نسبت به میزان مصرف برتری دارد، بنابراین نیازی به اعمال محدودیت و مدیریت مصرف نیست.

سخنگوی صنعت برق گفت: ماه‌های گرم از خردادماه آغاز و تا آخر شهریور ادامه دارد که اگر نیاز به اعمال محدودیت در این بازه زمانی باشد، متناسب با شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.

رجبی مشهدی ادامه داد: در این بازه زمانی اگر قرار بر اعمال محدودیت برای صنایع باشد اینکار با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز خود صنایع انجام خواهد شد.

وی افزود: تلاش براین است که این اعمال محدودیت‌ها با در نظر گرفتن مشوق‌ها باشد و زمان تعطیلات صنایع برای اورهال به ایام گرم منتقل شود، زیرا در این زمان نیاز مصرف برق کشور افزایش می‌یابد و با این عمل نیاز کشور تامین خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: با توسعه و ارتقا نیروگاه‌ها و شبکه‌های برق و همچنین مدیریت مصرف به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا در تابستان کمترین میزان محدودیت را داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
اگر تعمیرات صنایع به ایام گرم منتقل شود باعث کاهش تولید و کاهش عرضه محصولات و در نتیجه گرانی میشود. بسیاری از فعالیتهای اقتصادی پیک مصرفشان در تابستان است همانند برق. برای جلوگیری از گرانی چه فکری کردید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
از صنایع و شهرک‌های صنعتی و وزارت صمت واقعیتهای انواع خاموشی تابستان و زمستان گذشته را سوال نمایید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار