کد خبر: ۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۴ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
۱۰ کیلومتر شبکه برق در سقز احداث می‌شود مدیر توزیع برق شهرستان سقز گفت: امسال بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان جدید در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش برق نیوز، عبدالله ابراهیمی اظهار کرد: تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید به عنوان یکی از مولفه‌های ارتقا ضریب اطمینان شبکه، رضایت مندی شهروندان را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: در همین راستا پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ کیلومتر شبکه جدید برای متقاضیان بخش‌های متفرقه در سطح شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد ریال احداث شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه با احداث این مقدار شبکه فشار ضعیف به شیوه کابل خود نگهدار، تعداد ۵۰۰ مشترک جدید به مشترکان برق سقز افزوده خواهد شد، اضافه کرد: بیش از پنج کیلومتر از این شبکه در حوزه شهری و در ۲ بخش خانگی و تجاری و پنج کیلومتر آن نیز مربوط به روستا‌های این شهرستان و در بخش خانگی خواهد بود.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود در اجرای این پروژه نزدیک به ۳۰۰ اصله تیر جدید و همچنین ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهر و روستا‌ها نصب شود.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با اشاره به اینکه سال گذشته هشت کیلومتر کابل خود نگهدار برای متقاضیان ۲ بخش خانگی و تجاری در شهرستان سقز احداث شد، افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۲۱ میلیارد ریال اعتبار صرف می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به ساخت و ساز‌های جدید و توسعه بافت شهری و روستایی، احداث و توسعه شبکه برق برای متقاضیان جدید ضرورتی است که مستلزم برنامه ریزی صحیح برای انجام امور در حداقل زمان ممکن و کسب رضایتمندی مشترکین برق شهرستان سقز است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار