کد خبر: ۵۰۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس اداره برق شهرستان راور کرمان منصوب شد در این جلسه تودیع و معارفه، از خدمات شمسی نژاد مدیر سابق برق راور تجلیل و پورعبدالهی بعنوان مدیر جدید برق شهرستان معرفی شد.

به گزارش برق نیوز، مالک اژدری فرماندار راور در دیدار با مدیر امور شهرستان‌های توزیع برق شمال استان ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارتقاء و افزایش قدرت شبکه برق جهت توسعه صنعتی ومعدنی شهرستان، تکمیل پروژه روشنایی معابر اصلی به ال‌ای دی و روشنایی ورودی‌های شهر و روستاها، تعویض و بهسازی شبکه انتقال برق شهر و روستا‌ها و تکمیل برق رسانی به سایت‌های مخابراتی از برنامه‌های سالجاری مدیریت برق شهرستان عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به احداث کارخانه‌های صنعتی و جهت تجهیز معادن اولویت اصلی شرکت برق ایجاد زیرساخت‌ها برای ارتقاء شبکه باشد.

در ادامه جهادی معاون هماهنگ کننده امور شهرستان‌های توزیع برق شمال استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده قول پیگیری و اجرا موارد مطرح شده توسط فرماندار را داد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
0
اشتباه معارفه انجام نشده! به نظر آقای اژدری در جایگاه معاون هماهنگ کننده و مدیر برق نشسته! جالب اگر آنکونه که نوشته شده باشد ایشان علاوه بر زمام فرمانداری، برنامه ریز توزیع هم هستند!!! و برنامه های سال جاری توزیع را به اطلاع معون هماهنگ کننده و مدیر توزیع رساندند!! وقتی امر مشتبه شود این است!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار