کد خبر: ۵۰۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
محاسبه تعرفه برق گلستان همانند استان‌های گرمسیری استاندار گلستان در دیدار با وزیر نیرو گفت: باید تعرفه برق استان در تابستان همچون استان‌های گرمسیری محاسبه شود.

به گزارش برق نیوز، زنگانه در جلسه با محرابیان وزیر نیرو که با حضور معاونین وزیر نیرو، نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استانی حوزه وزارت نیرو برگزار شد، گفت: با توجه به گرمای هوای استان در فصل تابستان باید تعرفه برق استان در این فصل همچون استان‌های گرمسیری محاسبه شود.

او گفت: سقف ولتاژ برق در استان باید افزایش پیدا کند تا شاهد کمترین حجم خاموشی در گلستان باشیم.

زنگانه گفت: با توجه به مشکلات کمبود آب در استان اجرای آب شیرین کن برای گلستان ضروری است.

وزیرنیرو هم در این دیدار گفت: باید به دلیل عقب ماندگی‌های موجود در گلستان سرعت اقدامات حوزه آب و برق، ۲ برابر شود تا بتوانیم در بازه ۲ تا ۳ سال استان را به میانگین کشوری برسانیم.

محربیان گفت: کمبود آب شرب در گلستان موجب شرمندگی است و باید بر اساس هدف گذاری صورت گرفته، با برنامه ریزی دقیق اقدام کنیم تا هرچه سریعتر مشکلات آبی این استان شمالی مرتفع شود.

او گفت:با اجرای طرح‌های ویژه باید مشکلات آب و برق گلستان رفع شود و نظام ارزیابی مدیران این حوزه‌ها در استان، پیشرفت و تکمیل طرح‌های ویژه است.

محرابیان می‌گوید: طرح‌های آب شیرین کن اهمیت فوق العاده‌ای دارند و اجرای آن در گلستان باید با اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد.

در این جلسه پیگیری موضوع سفر و عقب ماندگی‌های مختلف در حوزه منابع آب و فاضلاب شهری و روستایی و برق، وضعیت سد‌های استان، کمک به زیرساخت صنعت و منطقه آزاد اینچه برون، تخصص منابع مالی بیشتر به پروژه‌های مرتبط و رفع موانع در دستگاه‌های اجرایی مورد تبادل نظر قرار گفت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار