کد خبر: ۵۰۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
دومین جلسه کارگروه عملیاتی تامین و عرضه برق با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سایر اعضای کارگروه، در قرارگاه عملیاتی گذر از اوج بار ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این جلسه بنا به خواست و تاکید وزیر نیرو، قابلیت و توان تولید نیروگاه‌های کشور مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت.

همایون حائری معاون وزیر نیرو در این جلسه گفت: وزیر نیرو تاکید دارند تا وضعیت و برنامه تولید، تعمیرات و سوخت نیروگاه‌ها برای ایام گرم براورد شود که در این جلسه این آمار با شرایط دمایی و کارایی و قابلیت اطمینان واحد‌های نیروگاهی نهایی خواهد شد.

در ادامه مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: در این جلسه گزارشی از روند تعمیرات نیروگاهی، احداث واحد‌های جدید، واحد‌های تجدیدپذیر، وضعیت ارتقاء نیروگاه‌ها و نیروگاه‌های برق آبی با نظر نمایندگان شرکت‌های ذیربط تهیه خواهد گرفت.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده در این جلسه، درصد کل تعمیرات واحد‌های نیروگاهی تا کنون به ۹۴/۲۲ رسیده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
1
0
آقایان حائری و رجبی مشهدی هنوز پاسخ ما را در یادداشتها نداده اید که چگونه ۱۱۱۳ مگاوات ناشی از ارتقای تولید را بدون مصرف سوخت به دست میآورید. لطفا تا دیر نشده اشتباه خود را اصلاح کنید و اگر کارشناسی این امر واهی را به مردم و مسئولین گفته باید عذرخواهی کند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار