کد خبر: ۵۰۳۰۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: هوشمندسازی، قابلیت کنترل پذیری و مدیریت مصرف برنامه‌های اصلی عملیاتی صنعت برق در بخش توزیع برای گذر از پیک مصرف تابستان است.

برنامه‌های عملیاتی صنعت برق برای گذر از تابستان

به گزارش برق نیوز، "محمد اله‌داد" در نشست گذر از پیک که در توزیع برق استان مرکزی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: احتمال بروز گرمای زودرس از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه وجود دارد که به معنای دوره طولانی پیک مصرف برق و ضرورت حفظ آمادگی شرکت‌ها برای مدیریت این دوره است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: برای گذر از پیک سال ۱۴۰۱، تمرکز بر بحث هوشمندسازی مشترکان و قابلیت کنترل پذیری، انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکان صنعتی و کشاورزی، بکارگیری حداکثری مشترکان خود تامین، دیزل ژنراتور‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی برای تمام مشترکان قرار دارد.

وی با اشاره به آلودگی‌های زیست محیطی و سرمایه گذاری‌های کلان برای ایجاد یک نیروگاه، گفت: مدیریت مصرف نقش مهمی در اقتصاد انرژی وشکوفایی اقتصاد کشور دارد و در اولویت برنامه کاری شرکت‌های توزیع برق قرار گرفته است.

اله‌داد خاطرنشان کرد: شرکت‌های توزیع نیروی برق به عنوان آخرین حلقه زنجیره صنعت برق با مشترکان، تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان و متقاضیان را برعهده دارند که نقش مهمی در رضایتمندی آنان ایفا می‌کند.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
0
0
باید بکوبیم که با کلمات بازی کردن مشکلی حل نخواهد شد نگفتید هوشمند سازی مشترکان و قابلیت کنترل پذیری اگر بتوانی معنایی و مفهوم ان را برای گرمایی که از نیمه اردیبهشت شروع میشه را یک کمی باز کنی تا ببینیم چگونه هوشمند سازی می خواهید مشترکین و...بکنید وقتی توی شرکتها حقوق ماهیانه پرسنل را ندارند بدهند چطوری ان کلمات و دازه های غلط انداز رو می خواهند پیاده کنند اگر یک کمی ساده تر صحبت بشه خیلی کارگشاتر خواهد بود
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
آقای اله داد برقهای منطقه ای در کجای سیستم سازمانی توانیر تعریف شده اند؟ در جایی که نشست و برخاست برای گذر از پیک است حضور ندارند و مخاطب قرار نمیگیرند؟ شما نگران هوشمندی مشترکان نباشید و لازم نیست انان را هوشمند کنید. سیستم خود را هوشمند کنید که در کما نرود. معلوم است که نیروگاه سرمایه گذاری لازم دارد. آیا انتظار دیگری دارید؟ ابنکه تمام هم و عم را بر مدیریت مصرف متمرکز کرده اید به دلیل ناتوانی در همان سرمایه گذاری به قول شما کلان! و انتقال ضعف و ناترازی بین تولید و مصرف به مصرف کننده است. تامین برق مطمئن در آخر زنجیره بلکه در ابتدای زنجیره که تولید باشد اتفاق میافتد. عجیب است که تامین برق مطمین را به آخر زنجیره متصل کرده اید؟! آخر زنجیره فقط توزیع اتفاق می افتد تامین از نیروگاه است. فرهنگ سازی هم یک واژه ای است که با تشکیلات اداری و تبلیغات اتفاق نخواهد افتاد. فرهنگ سازی باید بر پایه های سلامت در همه زمینه ها استوار باشد که به نظر میرسد اینگونه نیست. و ساخت فرهنگ امری ساده و دستوری بود و اتفاق میافتاد به حربه های تنبیهی مانند گران کردن، محدود کردن مصرف و کنتور هوشمند متوسل نمیشدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
0
2
.... هر چی مدیر فاسده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
3
برق گرون شد .آرد و گندم گرون شد.این آشغالها هم دست از دزدی سیم برنمیدارند که نمیدارند.اوضاع جامعه آشفته است .هیچ کس رسیدگی نمیکنه.خدا ان شااله با شمشیر امام زمان نابودشون کنه.هم خودشون هم بچه هاشون که دایم مال حرام خوردن.حق ملت زحتمکش خوردن.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار