کد خبر: ۵۰۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۸ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
این همایش با هدف هماهنگی و تسریع در اجرای طرح مصوبه معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر اجرای طرح حمایتی"توانمندسازی اقشار کم برخوردار جامعه از طریق احداث ۵۵۰ هزار سامانه تجدیدپذیر مقیاس کوچک" برگزار گردید.

به گزارش برق نیوز، نشست هم اندیشی فوق با حضور محمود کمانی معاون وزیر نیرو و ریاست ساتبا، بختیاری ریاست  کمیته امداد امام (ره)، سردار الله بداشتی جانشین ریاست سازمان بسیج سازندگی، سعادت معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، و همچنین قادری ریاست سازمان بهزیستی کشور و نیز مدیران عامل و مدیران ذی‌مدخل در حوزه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر شرکت‌های توزیع سراسر کشور، از ساعت ۹ صبح مورخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ساتبا ادامه یافت.

این گزارش می‌افزاید: در این نشست مدیران و رؤسای نهاد‌ها و سازمان‌های تصمیم ساز مشارکت کننده ضمن استقبال از اجرای طرح، در خصوص ضرورت برنامه ریزی و تبیین چارچوب‌های اجرایی، بر تجارب موفق سالیان گذشته سامانه‌های مقیاس کوچک خورشیدی اجرا شده در سراسر کشور اشاره نمودند.

از دستاورد‌های این همایش بهبود روش‌های اجرایی و برطرف نمودن موانع پیش رو، نشست تخصصی با حضور متخصصان این حوزه و نمایندگان شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توان نام برد؛ و بدنبال آن ضمن آسیب شناسی گذشته، در خصوص پیش بینی مشکلات احتمالی آتی در اجرا و بهره برداری سامانه‌های خورشیدی مقیاس کوچک، تبادل نظر و انتقال تجربه صورت پذیرفت.

در پایان همایش، محمود کمانی ریاست محترم ساتبا ضمن قدردانی از حضور همدلانه همه دست اندرکاران این حوزه در این نشست هم اندیشی، تاکید کرد که همکاران ساتبا با مشارکت کلیه ذی نفعان در خصوص رفع موانع پیش رو، تمام تلاش خود را بکار خواهند گرفت تا این طرح هرچه سریعتر جهت حمایت از اقشار کم برخوردار جامعه اجرایی گردد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
0
0
۵۵۰ هزار سامانه را بر روی کدام پشت بام اقشار کم درآمد نصب میکنید؟!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار