کد خبر: ۵۰۴۰۶
تاریخ انتشار : ۱۷:۴۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
قبل از برکناری مدیرعامل قبلی و الان بعد از آمدن مدیر فعلی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انواع اقسام انتصابات در توزیع برق البرز در سکوت خبری اتفاق می‌افتد و همکاران شرکت در این انتصابات سهمی ندارند.

سرویس بابینندگان برق نیوز- یکی از کاربران برق نیوز گفت: قبل از برکناری مدیرعامل قبلی و الان بعد از آمدن مدیر فعلی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انواع اقسام انتصابات در توزیع برق البرز در سکوت خبری اتفاق می‌افتد و همکاران شرکت در این انتصابات سهمی ندارند.

مدیر حراست از برق منطقه‌ای تهران می‌آید، معاون مالی و پشتیبانی از توانیر می‌آید و مدیر مالی از استان تهران، معاون برنامه ریزی و بودجه از استان تهران و در قرن جدید هم مدیر حراست شبکه برق ایران حتی بدون یک روز سابقه در بخش تخصص معاون منابع انسانی به عنوان معاون منابع انسانی توزیع برق البرز منصوب می‌شود؛ و آخرین انتصاب با بازنشستگی مدیر دفتر حقوقی انتصاب مذکور از کارکنان پژوهشگاه نیرو می‌باشد، سوال اینجاست حال شما می‌خواهید کارکنان توزیع البرز انگیز کار داشته باشند.

خدا می‌داند! از طرفی حقوق این عزیزان توسط دولت پرداخت می‌شود و برای شرکت خصوصی کار می‌کنند هم جای بحث است، البته مدیر روابط عمومی هم در سکوت خبری عزل شده است.

 

قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد. از طریق فرم زیر می توانید درخواستها، مستندات و پیشنهادات خود را برای ما بفرستید.

ارسال سوژه های خبری، پیشنهادات و انتقادات

انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
عمو خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
7
8
وزارت نیرو عملا به حال خود رها شده است وقتی در شرکت توزیع سیستان هیچگونه نظارتی از طرف وزارت نیرو بر انتصابات افراد ردصلاحیت شده توسط ارگان‌های امنیتی توسط عوض زاده مدیر عامل شرکت وجود ندارد هیچ امیدی به نظارت بر انتصابات مسئله دار وجود ندارد
پاسخ ها
اتش به اختیاران توزیع سیستان
| Iran (Islamic Republic of)
با سلام و تشکر از برق نیوز
اقایان باند رخشانی مهر که به دنبال تخریب عوض زاده هستید دیگر وقاحت تا چه اندازه
چرا دست از شانتاژ بر نمیدارید .
اربابتان(رخشانی مهر) که رسوا شد باز هم نمیخواهید دیت بر دارید هر روز به پرسنل زنگ میزنید و تیم کشی میکنید با تهدید و ... .
اگر یک برگ از اقای عوض زاده تخلفات ارائه بدهید ما شما را میپرستیم .
مدیر حراست فعلی که با فشار رخشانی مهر مدیر حراست شده در زمان مدیریت شهرستان هیرمند چه ...که نکرد حاضر به ارائه هستیم در حال حاضر هم با دادن برگ های خرید منطقه ای به اقای شهریاری نماینده قصد داشتید که تخریب کنید ولی خدا شما را رسوا کرد.
اقای رخشانی مهر هر هفته می اید زاهدان با اقای اصغری و مشهدی و سارانی و مرعشی و محجوب و اکبری جلسه میگذارد که چگونه دوباره تیم خود را به قدرت برساند .
اقایان مسئول به ولله به تلله این اقایانی که نام بردم کمرهمت به شکستن سیستم بسته و برایشان مردم مهم نیستند .
اینها میخواهند فقط خودشان در راس باشند چون عوض زاده جلوی بخور بخور اینها را گرفته این کار را میکنند البته فساد ستیزی هزینه دارد .
اتفاقا ما موافق هستیم که نهاد امنیتی ورود کند در سیستم و ما هم کمک میکنیم که مستندات تخلفات رخشانی و باندش را دراختیارشان بگذاریم دیگر اینها ارامش را از سیستم گرفته اند . از استخدام های فامیلی و باندی رخشانی گرفته تا تخلفات در خرید و فروش لوازم در زمان خود و لاپوشونی تخلفات اقوامش.
بخدا پاک دست تر از عوض زاده کسی در این سیستم نیست
قسم جلاله خوردن به این راحتی نیست .
مدیری که استاندار و نمایندگان مجلس و مردم از وی راضی هستند و عملکردشان و خاکی بودنشان و پای کار بودنشان در حوادث طبیعی به همگان ثابت کرده که ایشان مدیر پشت میز نشین نیستند و بفکر مردم هستند .
اقایان مدیران ماینری که گندتان را رخشانی پوشاند اقای حراستی که به دلیل نقطه ضعف تخلف در هیرمند تو را در این پست گذاشته اند اقای ...مدیر سابق .... که از پروژه توسعه روستایی ترانس شخصی نصب میکنی و پول میگیری و در جیب میگذاری که باعث برکناریت شد بس کنید که ما اتش به اختیاران دیگر هم قسم شده ایم که دست به افشاگری بزنیم .از ما گفتن بود
عمو غلامعلی
| Iran (Islamic Republic of)
با دروغ هایی که تحویل نماینده زاهدان دادیم کلک عوض زاده رو کندیم و دزدی هامون دوباره شروع میشه
بیایانگرد
| Iran (Islamic Republic of)
عزیزان وزارت نیرو زحمت بررسی استعلام مدیر دفتر کنترل پروژه رو بکشن تا مشخص بشه چه توانمندی هایی از مدیر عامل و مدیر حراست توزیع سیستان بر میاد که علی رغم استعلام منفی هیچگونه واکنشی در انتصاب مدیر فعلی دفتر کنترل پروژه نداشته اند و تازه ارتقا هم داده اند به پست قائم مقام جنوب استان با هدف مهره سازی برای جایگزینی مدیر عامل فعلی
اتش به اختیاران توریع
| Iran (Islamic Republic of)
گفتم که نگذارید که شروع به افشاگری کنیم
از کدام مورد باند مخوف .... بگوییم از ۳۰ تن سیم مس که توسط انبار اسقاط که فامیل وی بود و خوردن و بردن بگوییم و یه ابم روش.
از پرستو پروری بگوییم که تعدادی از ان پرستو ها را منتقل کردید و از ان ها انواع سو استفاده ها به نفع خود کردید
از استخدام برادر ... که معتاد به شیشه هست بگوییم که وی حتی نیروی قراردادی اداره اب هم نبود و به این اسم وی را به توریع منتقل کرد و حال هم رسمی شده بگوییم که نشانه اش این بود که پرونده ای از وی در کارگزینی اداره اب موجود نبود
ار بردن حیثیت وزارت نیرو بگوییم که حواله خرید منطقه ای که ماموریتش را توانیر داده بود به نماینده داده بود که بگوید تجهیزات استان را دارند به تاراج میبرند و مردم را بر علیه سیستم قرار دادید .
ار ....ماینر باز بگوییم که اجازه ندادید پرونده وی به دادگاه برود .
اره اگر شما در پست حراست و ... باشید باید بگویید بقیه استعلامشان منفی است چرا که اگر اینها بیایند سر کار شما منافعتان به خطر می افتد .
خداراشکر که دولت اصلاحات رفت و مردم ذات شما ۴ درصدی ها را میدانند و نمیتوانید به راحتی رنگ عوض کرده و خود را انقلابی نشان دهید .
اقای ... که حراست سابق بودی خودت نگفتی اگر من در پست حراست هوای ... را نمیداشتم در زندان بسر میبرد.
راستی از نوع خرید مهمانسرا نباید غافل شد .
ااا میداشت یادم میرفت راستی میگن یه ورودی هم در نوع خرید ترانس های امورف کره ای در زمان اقای ...بکنید میگن تبدیل ارز یه منافعی واسه یه گروهی داشت.
خدایا خودت کمک کن که مرد از نامرد و راستگو از دروغگو مشخص و کسانی که بر دیگران مکر میکنند مکرشان به خودشان بازگردد امین
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
6
7
توزیع سیستان هدف بعدی ارگان‌های امنیتی بعد از آذربایجان غربی و عزیزان وزارت نیرو‌ همچنان در خواب خرگوشی
پاسخ ها
عمو مشهدی
| Iran (Islamic Republic of)
ای کاش دستگاه امنیتی ورود کنه می‌دونی چرا چون اسناد مالی تخلفات مدیر عامل سابق رو آماده کردیم اگر دستگاه امنیتی نیاد ایندفعه خودمون دعوتشون میکنیم شک نکنید تا حدودی علت عدم تایید غ -ر رو باید احساس کرده باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
1
5
اختیار انتصاب افراد به سمت های مدیریتی حق هر مدیرعاملی است. مدیرعاملی که نتونه نیروهای مناسب برای اجرای برنامه های خودش را منصوب کند بهتر است مدیرعامل نباشد.
فقط می ماند که در این جابجایی ها کرامت افراد برکتار شده حفظ شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
0
3
پست های حراستی بسیار مطلوب وانگیز ه دار هستند تحت هیچ شرایطی تنزل ندارند وحتما جابجایی انها ارتقایی است حال با داشتن تخصص ویا بدون ان گویی جامعه اداری در سازمانهای متبوع پذیرفته منصوبین مشاغل حراست ومشابه تحت هرشرایطی پاکترین وسالم ترین افراد هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
1
0
برق نیوز چه خبر از تغییر مدیران برق منطقه ای
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
19
0
برای حراست البرز از توانمندی‌های آقای رضایی استفاده کنند که رفت تهران بزرگ و دیپورت شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
فکر نکنم آقای رضایی با عملکرد بدی که داشتند دیگه در جایگاه مدیریتی ازش استفاده شود اگر چنین شود که فاجعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام
ایشان در استخدام فامیل شامل برادرزاده و خواهزاده در کرج عملکرد فوق العاده ای داشتند انشالله مجدد برگردند دایی زا و عمه زا و خاله زا و عموزا ها رو زود تر استخدام کنند .ایشان یاسوج چهلم رو سی نهم کنند عملکرد پیش کش.کل استان بویراحمد اندازه نظر اباد نیست ایشان نمی تونه مدیریت کنه فامیل هاش دارن براش کامنت میزارن که بیاد کرج
ناشناس بهتره
|
United States of America
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
11
3
آقاى اينانلو شما از كجا آمدى ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای ... یادشون رفته وقتی اومدن در مرکز آموزش ... فارسی صحبت کردن بلد نبودند .الان دیگه دکتر شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
10
3
مهندس معتمدی مردی شریف و کاردان و مورد قبول همکاران در توزیع البرز بده و هست
کاش میشد از توان مدیریتی ایشان در این شرکت استفاده کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
11
4
جالبه که برادر خانم ... که نه سابقه و نه تخصص در منابع انساني دارد را با سفارش آقاي ربيعي حراست بعنوان معاون منابع انساني برق ... منصوب مي شود ضمن اينکه ايشان هيچ اعتقادي به دولت انقلابي رييسي ندارد
حلقه مفقوده کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
9
1
پس مدیر عامل شرکت چکاره است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
به توچه؟!!!
عزیز
|
Germany
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
4
برق نیوز
چرا در ذکر اسامی دوگانه برخورد می کنید؟
نکنه از بعضی‌ها می ترسید؟!
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
1
مگه گناه من چی بوده که دوست ندارین من .... تمدید بشه ؟ آیا داشتن مغازه لوازم ایمنی جرم و مشایعت بودجه شرکت به سمت آن جرم است؟آیا گهگداهی به واسطه کارشناس زبان بسته خدمات و به دستور مدیریت خدمات درب منزلم کادو بیارن مشکلی است ؟آیا کسی که مشکل فساد اخلاقی و مالی داشته باشه رو بخوام ....حسودی میکنید؟ با پیمانکار خط گرم شریک باشم و بخوام سفارش منو پیش نماینده مجلس بکنه ایرادی داره؟ دم مدیر سابق بیمه دانا رو داشته باشم که سفارش منو در بعضی جاها بکنه زورتون میاد؟
یه مقدار درک داشته باشین مجبورم به زمین و زمان باج بدم چون سواد و هنری ندارم که بتونم جایگاهم رو حفظ کنم
پیله کردین به واحد دویست متری و ماشین هایی که زیر پام هست؟ ای ندید بدید ها.....
عمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
0
بخدا هر وقت شما دونفر در خصوص دزدی به دیگران حمله میکنید آدم خنده اش میگیرد
آیا مایل هستید اعتراف نامه خانم ه... رو برای برق نیوز بفرستیم تا منتشرش کنه؟
مارو مجبور نکنید که اون اعتراف نامه کتبی رو منتشر کنیم آقای تایید نشده....
شرکا
|
France
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
1
3
این که چیز جدیدی نیست در شرکت توزیع سیستان هم ریس حراست قبلی بدون یک روز کار در قسمت اداری شد معاون منابع انسانی بدون هیچ تخصصی. همزمان رییس شهرستان هیرمند که به علت ... با پیمانکارها تازه مشهور شده بود شد رییس حراست! تناسب انتساب ها رو دقت کنید. کی حکمشون رو زده .... که الان بر علیه ش فرافکنی میکنن.
اندکی صبر سحر نزدیک است.
از اون طرف میرن دست می بوسن به دست و پا میافتن زاری و التماس از این طرف میان اینجا فرافکنی میکنن . قسمت جالب اینکه گاهی زیرآب همدیگه رو هم میزنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
6
شاهین!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
0
0
مهم نیست کارکنان انگیزه دارند یا نه، تغییرات باید انگیزه مدیر و دستوردهندگان را تامین کند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
3
2
عرض سلام وقت خدا به داد این اداره برق کرج برسه آقای می شناسم با دوسال سابقه کاری نزدیک به ۴ میلیارد جمع کرده .کسی هم سراغشو نمیگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرت نگو حتما خودت هستی ....آخه .... ۴ میلیارد !
خجالت بکشید دست از تخریب شرکت بردارید.
راستشو بگو چی می خواستی بهت ندادنددددددد؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
یک سری به حسای آقایان جدیری ، آیین پرور ،کرجی بزنید بد نیست حساب بدستون می آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
2
با سلام و خسته نباشید
اقا تو رو خدا به وزیر بگید از تیم اقای رخشانی مهر یکی رو بزاره مدیر عامل سیستان و بلوچستان تا بیخیال بشن یا اگ این کار رو نمیکنید یه دستور ویژه بگیرید که یکی از خودروهای تشریفاتی رو بدن دست اصغری و مرعشی و مشهدی و اکبری و سارانی ومحجوبی
.اقا یه دستور ویژه بدید که رخشانی مهر تا اخر عمر مهمانسرای تهران دستش باشه.
تو رو خدا یه دستور بگیرید که اگر این اسامی که نام بردم ماینر بازی کنن اجازه داشته باشن .
اگر ۳۰ تن سیم رو یکدفعه ...
...جان دیدی چطور حراست اذربایجان رو گرفتن فقط گفتم که بدونی این دولت با فساد خوب مبارزه میکنه.
از معاملاتت بگم که میگن استعلام بگیر اول میری با طرف وارد معامله میشی مستنداتش دستمونه میدیم برق نیوز منتشر کنه .
راستی اصغری جان در پست قبلیت وظیفت صیانت از سیستم بود یا صیانت از غلامعلی رخشانی مهر
اوه اوه اوه راستی منافع اقتصادی بین تیم شما رو هم تحویل اقایون دادیم که بدونن چرا از هم دفاع میکنید .
مردم از نظر شما دزدن .
چون شما مخالفین و نمیتونید ...کنید باید این مدیر عامل عوض بشه اقا عوضش کنید بدین به تیم رخشانی اخه یه تعداد دیگه موندن که استخدامشون نکردن
گزارشات کذبتون راجب مدیران ماک و پرستو پروریتون هم دادیم دست دستگاه امنیتی و گفتیم که چطوری و علی الخصوص با وعده انتقالی از پرستوها به نفع خودتون و پرونده سازی به ضرر بقیه استفاده کردید و بعدش پروازشون دادید به شهرهای دیگه ما از وزیر و ... چیزی نمیخوایم از خداوند میخوایم هر انکس که دروغ میگوید مکر و حیله به خودش بازگردد .
ش ل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
0
2
با سلام خدمت مدیران ارشد توانیر لطفا یه پیگیری کنید شرکت برق استان کهگلویه و بویر احمد شده لژ خانوادگی مدیران عامل و معاونین و اقوام درجه یک انها و نیروهایی که چندین و چند سال سابقه و کار بلد هستند باید از شرکت برن به خاطر حق خوری بخاطر سوء مدیریت بخاطر دزدی خیلی از اونهایی که برنجشون گونی گونی میاد در خونشون باغاشون مجانی دیوار کشی میشه گوشت مصرفیشون هم گوشت گراز به جای کل وحشی تقدیمشون میشه با تشکر
جالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
2
9
جالبه که دوستان برق البرز از معاون شدن یک جوانی که با خوشرویی با همه برخورد میکنه و لااقل حرف همکاراشو در هر سطحی هستند گوش میکنه به عنوان معاونت منابع انسانی ناراحت هستند!! اعلام میکنند چرا از استان نیست و از تهران اومده؟ خب قربونتون بشم میشه بگین تو البرز چه کسی رو داشتین که بزارین معاون؟ اصن میشه بگین تو البرز کسی رو دارین که دل خوشی ازش داشته باشین؟ خودتونم بهتر از هر کسی میدونید البرز باند بازیه و توانیر حق داره حتی مدیرای پائین البرز رو هم خودش انتخاب کنه.
به نظرم اسم بیارید تا من واستون با مدرک بگم چکاره هستند. فقط برای معاونت های جدید و قدیم توزیع البرز ارزوی موفقیت دارم و از خدا میخوام که با گرگان و کفتارهای موجود در توزیع البرز بتونن مقابله کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
گرگان و کفتارها؟! خودتی افریته.
چرا اسمت را ننوشته ای حرف خوبی زدید!
چون درست معلوم از اون .... می خواهی زود بری خونت برای شوهرجونت غذا بپزی.
اگر مدیری که هیچ ! بر پدر کسی لعنت مدیریت بخواهد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب فهمیدی اینو یک خانم نوشته، احسنت به هوش شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم . با توجه به اینکه رتبه اول در در کشور در مقام فساد اداری دارا هستیم حق همین هست چهار نفر از بیرون بیاد
جالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
1
5
... قشنگم شماها با این سطح سواد دنبال مدیریت و انتقاد هستی؟ بیخیال حاجی نزار از مدیرانتون بگم که قشنگ معلومه چکاره هستند. میخوای بریزم واست بیرون که چند نفر از اقوام و آشنایان مدیرانتون در سطح شرکت کار میکنند و باند بازی میکنن؟ کافی نیروهای امنیتی یه ورود ساده کنن تو همین امر از مدیران واحد بهره برداری و مالی و اداری و حتی خدمات مشترکین و بازرسی شرکتتون که خودش دنبال قاتل بروسلی هستش با فک و فامیلاشون دارن تو اون شرکت کار میکنند و دورهمی حالشو میبرن. حالا برین خدارو شکر کنین که لااقل ۴ تا ادم سالم هم وارد سیستم کثیف و فاسدتون شدن که شاید بتونن یکاری کنن که البته خبرهاش هر روز تو توانیر میپیچه که دارین زیرابشونو میزنید. در نهایت خلایق هرچه لایق
جالب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
2
دوستان البرز دهبانی کی هستش که خبرنگار البرزی خبرشو کار کرده چون همشهری کریمی مدیر عاملتون هستش شده معاون خدمات مشترکین توزیع شهرستان فردیس؟
یعنی در توزیع البرز آدم با سابقه واسه معاونت خدمات مشترکین فردیس وجود نداشت؟
چرا حقوقتاتون دیر پرداخت میشه؟ دکتر بیات ...بود و با پولای ...سر وقت بهتون حقوق و کارانه و پاداش و ... غیره میداد؟
خدارو شکر حسن کریمی نیستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
2
3
بعد از سرپرستی اقای مهندس نقدی بر شرکت و پیرو ان مدیر عامل شدن اقای دکتر بیات حق و حقوق نیروی پیمانکار اعم از حقوق و پاداش و کارانه و روز زن و مرد و ... به پیمانکاران تعلق و سر وقت و اگر نگم زودتر از پرسنل رسمی همزمان با پرسنل رسمی شرکت حق و حقوق پیمانکاران پرداخت میشد. اما بعد از رفتن دکتر بیات که هرجا هست خدا پشت و پناهش باشد و با امدن کریمی ننگینترین مدیر عامل تاریخ شرکت توزیع برق البرز متاسفانه نه اینکه سفره کارمندان و کارگران کوچکتر شد و خبری از کارانه و پاداش و حق روز زن و مرد و ... خبری نیست بلکه حقوق ها باز رفت تا دهم ماه بعد پرداخت بشود. البته کریمی حق داره خلاصه اومده البرز و توسط به اسم فک و فامیلش تو منطقه خوش اب و هوا یه ویلا هم خریده و مشغول عشق و حالش هستش. اون دگتر بیات بود تا دیر وقت خودش پا به پای مدیر و کارگر کار میکرد و دست اخر حق الزحمه هم میداد چون از تهران اومده بود و کریمی بدبخت تازه اومده شهر رو دیده و با خانواده باید خلاصه خوش بگذرونه. واقعا این این بغیر از اینکه جزو خانواده شهدا هستش چه هنر و توانمندی داره که شده مدیر عامل توزیعی بزرگ چون البرز؟ اینجا نه اهواز نه .... اینجا البرز هستش و کریمی بیلیاقت ترین مدیر عامل شرکت توزیع.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
1
1
تو توزیع برق تبریز هم رییس … که کارشناسیش رو به زور گرفته سهم خواهی می کنه از مدیر عامل و قراره بعنوان مدیر حراست منصوب بشه و مدیر حراست هم بدون داشتن مدرک تحصیلی مرتبط میخواد به عنوان تخصصی ترین معاون یعنی معاونت مهندسی منصوب بشه . انگار پس از مدیران عامل ناشی اینبار نوبت زیر مجموعه های ناشی هست خدا به دادمون برسه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار