کد خبر: ۵۰۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
رئیس جمهور «قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» را برای اجرا به وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش برق نیوز، " سید ابراهیم رئیسی" در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
0
قانون عدم به کارگیری بازنشستگان در شرکتهای دولتی را هم که نسخ کرده اید، ابلاغ کنید!! تا همه سازمانها از آن بهره ببرند. چون بعد از بازنشستگی امکان ارتقای شعلی وجو دارد!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
0
0
جناب اقای رئیسی رئیس جمهور محترم. به استناد تبصره 1 ماده ۷ قانون برنامه چهارم: - تشکیل شرکتهای دولتی صرفاً با تصویب مجلس شورای اسلامی مجاز‌است و تبدیل
شرکتهائی که سهام شرکتهای دولتی در آنها کمتر از پنجاه درصد (50%)‌است به شرکت دولتی ممنوع است.
تشکیل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی اساسا غیر قانونی است. این شرکت با انحلال سازمان توسعه تشکیل شده که هیچ سنخیتی با ماهیت شرکت دولتی نداشته است. قطعا تفاوت سازمان و شرکت در تشکیلات دولتی ساختار و ماهیت متفاوت دارند و از یک جنس نیستند و نحوه اداره کرد آنان نیز متفاوت است. در تشکیل این شرکت تولید برق حرارتی قانون رعایت نشده و قانون مجلس توسط دولت وقت دور زده شده است. در هیچ کجای قانون هم اجازه داده نشده که یک سازمان دولتی تبدیل به شرکت شود. چون ماهیت آنها متفاوت است. در ضمن، بر اساس اساسنامه شرکت توانیر که مصوب مجلس است این شرکت مادر تخصصی متولی تولید برق به عام است. و مجلس آن را نسخ نکرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
دستگاه قانونگذاری بر این یادداشت پاسخ دهد تا شفاف شود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار