کد خبر: ۵۰۵۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۴۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
ضاربین تعدادی از پرسنل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دو‌پشته دشتروم که جهت کارخانه بازیافت زباله درحال احداث شبکه بودند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش برق نیوز، تعدادی از پرسنل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه «دوپشته دشتروم» جهت کارخانه بازیافت زباله در حال احداث شبکه بودند که حوالی ساعت ۱۶ عصر روز یک شنبه توسط فرد یا افرادی از ناحیه مختلف بدن مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

معاون دادستان مرکز استان در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت موضوع بعد از اطلاع از بروز این حادثه، دستورات قضائی لازم در خصوص شناسایی، دستگیری، توقیف خودرو‌ی متهمان و کشف و ضبط ابزار و آلات ارتکاب جرم به مأمورین نیروی انتظامی استان ابلاغ شد.

اسماعیل مسعودی کوشک افزود: در کمتر از ۲۴ ساعت طی عملیاتی از سوی مأموران ناجا_ یگان امداد یاسوج، دو نفر از متهمان دستگیر و خودرو‌های آن‌ها به همراه دوقبضه سلاح گرم شکاری و مهمات آن و نیز سلاح سرد کشف و توقیف شد.

مسعودی کوشک بیان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است و از عملکرد مطلوب پرسنل نیروی انتظامی استان و دستگاه‌های امنیتی برای شناسایی، دستگیری و توقیف خودروی متهمان در کمترین زمان ممکن به شکل ویژه تقدیر و تشکر می‌شود.

منبع: تابناک
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار