کد خبر: ۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
نقشه راه هوشمندسازی شرکت‌های توزیع برق تهیه می‌شود شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پایلوت در طرح تهیه نقشه راه هوشمندسازی شرکت‌های توزیع کشور انتخاب شد.

به گزارش برق نیوز، در این نشست که با حضور نماینده ویژه پژوهشگاه نیرو برگزار شد، پیام جوادی، مدیرعامل توزیع برق زنجان، با اشاره به گسترش استفاده از ایده‌های نو و بهره گیری از تکنیک‌های هوشمند در ارتقا و اصلاح ساختار سازمانی گفت: هوشمندسازی موجب کاهش مصرف انرژی، افزایش کارایی و چابکی سیستم و ارتقای شاخص‌ها خواهد شد و خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در استفاده از راه کار‌های نوین برای ارائه خدمات مطلوب به مشترکان همیشه پیش قدم بوده است.

در ادامه این نشست نماینده ویژه پژوهشگاه نیرو نیز با اعلام اینکه مقرر است در سطح شرکت‌های توزیع ۵ شرکت به عنوان پایلوت تهیه نقشه راه هوشمندسازی با این مرکز همکاری کنند گفت: این طرح در مدت حداکثر ۳ هفته انجام خواهد شد که تامین انرژی، مصرف برق و خدمات مشترکین، بهره برداری، مدیریت دارایی و نیروی کار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت استراتژی و قوانین، مالی و اقتصادی و کسب و کار، اجتماعی و زیست محیطی از محور‌های این طرح هستند.

صفوی افزود: این طرح در شرکت‌های پایلوت با تشکیل گارگروه‌های ویژه و انتخاب مدیر راهبری آغاز و ارزیابی وضعیت موجود براساس مدل و تعیین اهداف تا پایان سال جاری و تعیین اهداف تا پایان سال ۱۴۰۵ عمده فعالیت این کارگروه‌ها خواهد بود.

گفتنی است این نشست با حضور معاونان و مدیران ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار