کد خبر: ۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
تفاهمنامه‌ای بین استانداری، برق منطقه‌ای، شرکت توزیع برق و اداره کل شیلات هرمزگان برای برق رسانی به هفت هزارهکتار از مزارع پرورش میگو در استان منعقد شد.

به گزارش برق نیوز، استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه اجرای این طرح از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان بود گفت: با برق رسانی به مزارع پرورش میگو موجب افزایش حدود ۲۱ هزار تنی تولید و ایجاد دو هزار شغل در استان می‌شود.

مهدی دوستی افزود: امیدواریم با اراده‌ی دولت و تسریع در مراحل ابتدایی این طرح تخصیص داده شده تا پایان امسال شاهد برق رسانی به ۱۰۰ درصد مزارع پرورش میگوی استان باشیم.

مدیر کل شیلات هرمزگان هم با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان پرورش میگو است گفت: استان بیش از ۴۵ هزار هکتار اراضی شناخته شده و مستعد دارد که بیش از ۱۰ هزار هکتار به بهره برداری رسیده است.

عبدالرسول دریایی افزود: امروز با برق دار شدن مزارع پرورش میگو ظرفیتشان از دو تن در هر هکتار به حدود پنج تا ۶ تن در هر هکتار افزایش می‌یابد.

وی گفت: افزایش ظرفیت این مزارع موجب سودآوری و حفظ تولید اقتصادی در هرمزگان می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار