کد خبر: ۵۰۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
مسابقات مهارت شغلی شرکت‌های توزیع برق غرب و شمالغرب کشور با حضور ۸ شرکت و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در روز‌های ۶، ۷ و ۸ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش برق نیوز، در دومین دوره مسابقات مهارت شغلی شرکت‌های توزیع برق غرب و شمالغرب کشور در استان کرمانشاه که با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع برق برگزار می‌گردد، بیش از ۱۶ تیم و حدود ۱۶۰ نفر شرکت می‌کنند.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه ۸ شرکت توزیع برق از غرب و شمالغرب کشور در این دیدار به رقابت می‌پردازند، تشریح کرد: شرکت‌های توزیع برق کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و همچنین شرکت توزیع برق تبریز در دومین دوره این مسابقات شرکت می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای و نهادینه نمودن این مهم است، تصریح کرد: کشف استعداد‌های کارکنان و فراهم نمودن بستر شکوفایی آن‌ها و همچنین ایجاد فرصت بازبینی فرآیند‌ها و فعالیت‌های واحد‌های مختلف شرکت از طریق شبیه سازی آن‌ها می‌تواند کمک موثری به شرکت‌های توزیع برق کند.

وی با بیان اینکه مسابقات درجهت افزایش بهره وری، بهبود کیفیت انجام کار و کاهش زمان انجام کار‌ها صورت می‌پذیرد، افزود: درهمین راستا مسابقات مهارت شغلی شرکت‌های توزیع برق در ۲ بخش و بصورت ۴ مرحله انجام می‌گیرد. این مسابقات در بخش‌های احداث کابل خودنگهدار، احداث کابل به روش جایگزین به روش سیمی، نصب انشعاب سه فاز و نصب انشعاب تکفاز در قالب دو گروه از هرشرکت در مرکز آموزشی فنی و مهارت‌های شغلی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

منبع: موج
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار