کد خبر: ۵۰۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۲ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بزرگترین طرح برق‌رسانی روستایی در دورترین نقطه این استان بهره برداری شد، گفت: شهرک رهبری لبد بازفت که از سال ۸۴ تاکنون از طریق دیزل ژنراتور به صورت جزیره‌ای برق دار بود، با صرف اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری برق متصل شد.

به گزارش برق نیوز، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در آیین بهره برداری از این پروژه که با حضور استاندار ودیگر مسئولین محلی برگزار شد، گفت: طرح اتصال شبکه برق شهرک رهبری لبد به شبکه سراسری برق از سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت و با احداث ۳۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کیلوولت آمپر و نصب ۲۱ چراغ روشنایی معابر به بهره برداری رسید و مردم این منطقه از نعمت برق پایدار ومطمئن بهره‌مند شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برق رسانی به شهرک رهبری لبد از سال ۸۴ تا قبل از اجرای این پروژه از طریق دیزل ژنراتور وبصورت جزیره‌ای انجام می‌شد، گفت: برق رسانی به روستا‌های در امتداد این شهرک نیز در دستور کار شرکت برق استان قرار خواهد گرفت.

غلامعلی حیدری استاندار چهار محال وبختیاری در آیین افتتاح این پروژه گفت: بهره برداری از این طرح برق رسانی در رفاه عمومی مردم منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است: اتصال شبکه برق منطقه صعب العبور شهرک رهبری لبد بازفت به شبکه سراسری، بزرگترین طرح برق رسانی دردور‌ترین نقطه استان بوده و تاکنون ۷۵۱ روستا از نعمت برق در استان چهارمحال وبختیاری برخوردار هستند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار