کد خبر: ۵۰۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
قطعی برق در تابستان محتمل است وزیر نیرو با درخواست صرفه‌جویی در مصرف برق از مردم گفت: اگر صرفه‌جویی خوبی در استفاده از برق نداشته باشیم، قطعی‌های برق محتمل است.

به گزارش برق نیوز، علی‌اکبر محرابیان راجع به چگونگی قطعی‌های برق در تابستان امسال اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که به‌لطف خدا مردم در مصرف برق مدیریت کنند تا صرفه‌جویی خوبی در میزان استفاده برق داشته باشیم و نیازی به قطعی برق نباشد.

وی با بیان اینکه اگر مردم صرفه‌جویی خوبی در مصرف برق داشته باشند مشکلات برق در تابستان امسال به حداقل می‌رسد، عنوان کرد: قطعی‌های برق بستگی به رفتار مشترکین برق دارد.

وزیر نیرو با اشاره به کاهش ورودی آب سد‌های کشور گفت: مطمئناً اگر صرفه‌جویی خوبی در استفاده از برق نداشته باشیم، قطعی‌های برق محتمل است.

مصرف‌کنندگان اصولی برق پاداش می‌گیرند/ خاموشی‌ها در گرو شیوه مصرف مردمی

علی اکبر محرابیان با بیان اینکه مصوبه خوبی برای پاداش صرفه‌جویی برای مصرف برق پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: اگر خانواده‌ها طبق الگو مصرف کنند و نسبت به گذشته کاهش مصرف داشته باشند، پاداش قابل توجهی دریافت خواهند کرد.

وزیر نیرو با بیان اینکه اگر مصرف‌کنندگان در مصرف برق صرفه‌جویی کنند، می‌توانند ۵ برابر قیمت خرید انرژی پاداش دریافت کنند، افزود: مصرف‌کنندگان مناطق گرمسیر در ازای صرفه‌جویی می‌توانند پاداش‌های قابل توجهی دریافت کنند.

وی الگوی مصرف شهر‌های معمولی را ۳۰۰ کیلووات دانست و گفت: اگر خانوار‌ها ۱۰۰ کیلووات صرفه جویی داشته باشند، نه تنها می‌توانند۵۰ هزار تومان جایزه دریافت کنند، بلکه بستانکار هم خواهند شد.

محرابیان با تاکید بر تلاش وزارت نیرو برای کاهش خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه برای اینکه خاموشی نداشته باشیم انجام شده است، ولی در مجموع این که خاموشی داشته باشیم یا نه بستگی به رفتار مردم در حوزه مصرف دارد.

منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
بیچاره ما مردم که همه میخواهند با پول ما را بخرند. گرانی را با یارانه میخرند غافل آگاهانه، از اینکه این خرید با آن گرانی برابری نمیکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
3
برق نیوز که تازگی ها چاپ نظرات و محدود به موارد دلخواه کرده ولی باز ما مینویسیم
چطور یکدفعه وزیر بسیار توانمند متوجه این امر مهم شدند تا دیروز که عین جملات بیربط طرز طلب را طوطی وار تکرار میکردند چطور شد ؟ جناب مهندس پیشاهنگ بازنشسته با از کار افتادگیش اومد و وزیر را روشن کرد که چه نشستی وزارت نیرو بعد از یکسال بی سرو سامانی و عدم تدبیر اذعان به قطعی برق باید اذعان نماید
آفای روغنی وزیر درسایه کی از اتاقش در میاد و واقعیاتو میگه یا هنوز بجای حل مشکلات وزارتخانه در اتاقش مشغول وزارت میباشند
وزیر چشممان روشن بلااخره بعد از یکسال وزارت از رو دست کی خوندی؟ اینو خوب گفتی اگرچه بسیار دیر گفتی
برق مورد کم توحهی و بی سلیقگی دریندوره واقع شده برق رها شده بین کدخدا و دوستانش
کدخدا را دریابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
1
خاک بر سر ...
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
0
0
رفتار مردم!! مردم با رفتارشان باید تاوان کردار مسئولان را بدهند. چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
وزیر نیرو گفته محتمل است!
ولی من میگم قطعی است...
چون احتمالاً جمع و تفریق وزیر ضعیف باشه
:)
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار