کد خبر: ۵۰۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۴ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اپراتور‌های پست‌های فشار قوی برق کشور از ابطال افزایش ده درصدی مزد کارگران دولت ابراز خشنودی کردند.

به گزارش برق نیوز، نمایندگان کلاه زرد‌ها که در ماه‌های گذشته مطالبات گسترده‌ای برای ابطال افزایش ده درصدی دستمزد کارگران دولت صورت داده‌اند، از اصلاح بخشنامه‌ی مزدی دولت ابراز خشنودی کردند؛ براساس این اصلاحیه، کلاه زرد‌ها و سایر کارگران شاغل در نهاد‌های عمومی و دولتی، مشمول مصوبه‌ی مزدی شورایعالی کار می‌شوند.

کلاه زرد‌ها می‌گویند: انتظار داریم در ماه خرداد مابه‌التفاوت دو ماه قبل به حساب‌مان واریز شود؛ ماه اول را با دستمزد سال قبل و اردیبهشت را با افزایش ده درصدی مزد سر کردیم؛ امیدواریم که در خرداد همراه با واریز مزد قانونی، مابه‌التفاوت ماه‌های قبل نیز به حساب‌مان واریز شود.

این کارگران می‌گویند: انتظار داریم همین اتفاق در مورد عیدی پایان سال نیز رخ بدهد و ما کارگران دولت مشمول عیدی کارگری بشویم.

نمایندگان کلاه زرد‌ها در پایان از تمام افراد، رسانه‌ها و فعالانی که در این مدت پیگیر اصلاح مزد کارگران دولت بوده‌اند تشکر کردند.

منبع: ایلنا
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
3
0
قم قسطی میدن حقوق .سرای ایرانی شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
قم مگه برقی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
7
4
حق گرفتنی است!
آنجا که انواع اقسام رفاهیات به خدمات کشوری ها می دهند مانند رفاهیات 65 درصد، چیزی نیست اما کارگر با 40 درصد رفهیات باید مثل خدمات کشوری باشه !
آخرش نفهمیدیم
مرغیم یا شتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آغا حرف مفت نزن لطفا
اپراتورای کارمند که الان نصف شما هم نمیگیرن
همین رفاهیات ک میگی کارگرا به ناحق بیشترش رو میگیرن
اگرم احساس بدی داری یا علی، حاضری بیا کارمند شو!؟
ناشناس
| Germany
مشکل شما اینه که هم مزایای مرغ بودن رو می خواهید و هم مزایای شتر بودن را. هم حقوق و مزایای کارگری رو می خواهید و هم چشمتون به مزایای کارمندیه. هم می خواهید کارگر دائم باشید و هم چشمتون به چارت سازمانی و پست هاشه. نمیشه که برادر من. بالاخره خودتون یک بار تکلیف رو معلوم کنید که دقیقا چی می خواهید؟
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
4
5
حق گرفتنی است. درود بر همکاران باغیرت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
3
4
تبریک!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
0
6
بابا چرا انقد بحث می کنین.الان شرایطیه که باید به همه حقوق بالا بدن.بعد هم برادر من رفاهی کارمندا 30درصده،قشنگ تفاوت حقوق شرکت های برق منطقه که کارمند هستن با هم رده خودشون تو شرکت توزیع 5میلیون تومنه. منکه به شخصه خوشحال شدم از افزایش حقوق اپراتورها اما واقعیتش ما کلی اپراتور داریم که در کنار ما در شرکت پشت میز نشستن و دارن از حقوق کارگری با وجود کار کارمندی استفاده می کنن. تفاوت ها باید برداشته بشه.اونیکه واقعا کار سخت میکنه و یا در مناطق محرومه باید سختی کار بالایی بگیره نه مدیری که رفته خودش رو در شرکت دولتی کارگری کرده. شما به جون هم می افتید مدیران نفعشو رو می برند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
8
5
کلاه زردها از زحمتکش ترین قشر بچه های وزارت هستند شجاع و حق بگیر بدون هیچ درد وسری استخدام شدن 24ساعت توی پست12ساعت خواب هستند تلفن میزنی بعد از 20 تا زنگ خواب الود جواب میدن یک عملکرد رله رو نمی تونن بخونن وقتی پست تریپ مخوره هاج و واج میشن 30سال تو پستن فرق AC و Dc رو نمیدونن و همیشه در مجلس در اعتصابن خیلی جالبه که کارشناسای رسمی شرکت های وزارت از اونا کم تر حقوق میگیرن خلاصه دردشون اول تو سر کچل وزیر بزنه تازه سال گذشته تهدید بلاک اوت شبکه رو هم دادن و هیچ نهاد نظارتی امنیتی هم برخوردی نکرد چون معنیی این تهدید رو نفهمیدن که اگر خدای ناکرده اتفاق بیوفته چه عواقبی داره خلاصه زحمتکشان صنعت هم برن حال 7در صدرو ببرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بیشترشماداریدهمه روتهدیدمیکنیدواپراتوهاروتحریک به بلک اوت میکنیدحواستون باشه چی داریدمیگیدهاشماهابیشترتهدیدامنیتی هستیدتاکلاه زردهای زحمت کش باچندرغازحقوق شرکتیشون درسالهای اوائل خدمت اینکاررونکردن حالابیان بکنندپس معلومه شماداریدتحریک میکنیدونیت های سویی داریدحواستون باشه چی داریدمیگید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اونی که میگی کارمندیه که مثل خودته فقط چند تا درس تئوری خونده و چیزی از پست نمیدونه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار