کد خبر: ۵۰۷۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷:۳۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی چشم انداز این شرکت، ۴۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف توزیع برق استان تا سال ۱۴۰۳ به کابل خودنگهدار تبدیل می‌شود.

به گزارش برق نیوز، "خلیل عوض‌زاده" اظهار داشت: سال گذشته ۲۹۳ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با اعتباری بیش از ۵۸ میلیارد تومان انجام شده است که نسبت به سال ۹۹ رشد ۴.۵ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: طی برنامه در نظر گرفته شده برای سال‌جاری، کار تبدیل ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به مزایای تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و افزود: برکناری شبکه‌های فرسوده و مقاوم‌سازی شبکه، کاهش سرقت شبکه‌های توزیع برق، رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی، کاهش اتلاف انرژی، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش مخاطرات برق گرفتگی، استاندارد سازی شبکه، کمک به بهبود مبلمان شهری و جلوگیری از شاخه‌زنی درختان در معرض اتصال به شبکه از جمله مزایای انجام این پروژه است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار