کد خبر: ۵۰۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷:۵۷ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
حکم انتصاب مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق غرب استان مازندران توسط آرش کردی مدیرعامل توانیر امضا شده و به زوید منصوب می‌شود. اردیبهشت سال ۹۵ با حضور محمودرضا حقی فام معاون سابق هماهنگی توزیع شرکت توانیر، کیوان فرح زاد بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق غرب مازندران منصوب شده بود.

انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق غرب مازندران

سرویس صنعت برق نیوز: آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر که در سال جدید تصمیم گرفته روزهای چهارشنبه را به انتصابات اختصاص دهد در تازه‌ترین اقدام خود، مصطفی بابایی قائم مقام توزیع نیروی برق استان تهران که چند ماه قبل تر به این سمت منصوب شده بود را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق غرب استان مازندران منصوب کرد.

چندی قبل، از بابایی به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران اسم برده می‌شد که با فشار نماینده مازندران، حسینی کارنامی در نهایت به عنوان مدیرعامل این استان منصوب و با اینکه گفته میشد توزیع نیروی برق غرب مازندران در شرف تغییر است اما این انتصاب انجام نشد و بلاتکلیف باقی مانده بود که در نهایت مصطفی بابایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از سوی توانیر انتخاب گردید.

حکم انتصاب بابایی صادر شده و به زودی به وی ابلاغ خواهد شد تا از روز‌های آینده با حضور در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به جای فرح زاد مدیرعامل این شرکت مشغول فعالیت شود. هم زمان با حضور قاسم شهابی در مدیرعاملی توزیع برق استان تهران، حضور فرح زاد به عنوان قائم مقام این شرکت جدی شده بود که پس از چندی این این سمت به مصطفی بابایی از معاونین شرکت توزیع برق استان تهران رسید و فرح زاد نتوانست به عنوان قائم مقام این شرکت به تهران بیاید.

حالا و پس از چند ماه دوباره این بحث مطرح شده که جای بابایی و فرح زاد عوض خواهد شد و بابایی به مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران منصوب شده و متقابلاً فرح زاد به تهران آمده و به عنوان قائم مقام توزیع نیروی برق استان تهران ادامه فعالیت خواهد کرد.

شرکت توانیر تصمیم گرفته است انتصابات خود را در آخرین روز و ساعات هر هفته انجام داده و لذا چهارشنبه‌ها، روز‌های انتصابات و تغییر و تحولات مدیریتی خواهد بود. این روش برای کاهش فشارهای ناشی از انتصابات بوده تا صنعت برق را در عمل انجام شده قرار داده و حاشیه های انتخاب را کمتر نماید.

علاوه بر توزیع برق غرب مازندران، شرکت توزیع نیروی برق اصفهان و گلستان نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد تا صنعت برق در زمان پیک برق نیز انتصابات خود را به صورت هفتگی ادامه داده و تغییر و تحولات مدیریتی ادامه پیدا کند.

این هفته، هفته تغییرات مدیریتی برق حرارتی بود و خیلی از انتصابات و جابجایی‌ها در برق حرارتی یا به انجام رسیده و یا در شرف انجام است. علاوه بر شرکت قطعات توربین شهریار، شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران و معاونت طرح و توسعه برق حرارتی چند معاونت دیگر این شرکت مادر تخصصی نیز در شرف تغییر و جابجایی است.

 

انتشار یافته: ۱۰۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
4
15
تبریک به مهندس قاسم شهابی عزیز، مدیرعامل لایقی که باعث ارتقای پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خدا را شکر موج جدیدی سکل گرفته و آدم های مسلمان را به عنوان مدیرعامل انتخاب می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
تبریک به مازنی های عزیز. یقین دارم با انتصاب مهندس مصطفی بابایی به عنوان مدیرعامل توزیع نیروی برق غرب مازندران به زودی در این شرکت شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر کردی
سلام و عرض ادب
از این نیکی ها و انتصاب ها به استان اردبیل داشته باشید
همه پرسنل افسرده از سیستم فسیل و دیکتاتوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این انتصابات نمایشی اگه زور داشتید قم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
3
12
بابایی بچه افتاده و متدینی است انشاالله عاقبت به خیر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
2
14
تبریک به مدیرعامل مدیرعامل پرور جناب آقای مهندس شهابی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
0
5
عجیبه واقعا فقط خوزستان تغییر نمیکند - برق نیوز عزیز- بخدا انبارها خالی هستند - مشترک پول کنتور و کابل را پرداخت میکند - اما بش میگن برو خودت کابل تهیه کن ما کابل نداریم-- این ظلم مشهود کی قرار جواب بدهد؟؟؟مدیرعامل فقط دنبال انتصابات برای نماینده ها و سفارشات میباشد- کسی هم حرفی بزند سریع جلسه کمیته انظباتی تشکیل میشود-- امیدی به خوزستان نیست-
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوست عزیز از برق خوزستان ، شما تنها نیستید . متاسفانه شرکت توزیع اردبیل هم در شرایط بحرانی به سر میبرد و اکثر همکاران زیر فشار روانی شدیدی هستند و آنهای که صدای برای اعتراض دارند با پرونده سازی و تهدید بایکوت میکنن، مدیر عامل همه کارشو رها کرده هر روز با چند نفر در سطح استان دیدار و رایزنی انجام میده برای ماندگاری خودش ، حالا بماند از بکر گیری بستگان نمایندگان در سطح شرکت و یا بذل و بخشش ها در طرحهای شرکت برای نمایندگان و اشخاص با نفوذ . در این میان دلسردی همکاران روز به روز زیادتر ، عدم ارزش گزاری به نیروهای کاری و مجرب روزافزونتر ، حلقه دوستان بر مسند قدرت و از همه جالبتر اینکه حامیان قبلی ماشین امضا و مدیر عامل سایه الان از منتقدان اصلی عملکرد اینان شده اند . شرکت توانیر به داد توزیع اردبیل برس
محمدزاده
| United States of America
طی جلسه ای که آقای خدری با آقای حائری داشته است تصمیم بر این شده که آقای خدری به همراه تیم مدیریتی اش به صورت دوره ای هر سال به یک شرکت توزیع رفته و آنها را آباد کنند.
ناشناس
|
France
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
12
3
با آمدن مهندس بابایی باید منتظر حکم معاونت برای مهندس جهانشاهی باشیم.

و در آینده نزدیک منتظر عزل و نصب های اتوبوسی در شرکت توزیع غرب مازندران.

کم کم شرق استانی ها مخصوصا بهشهری ها فکر انتقال به توزیع مازندران باشند و با سیاست های جدیدی جایی در غرب مازندران ندارند.

نخود نخود هر کی بره خونه خود
پاسخ ها
محدثه
| Iran (Islamic Republic of)
شرکت های توزیع برق دارای جایگاه فنی تخصصی و خدماتی است نه جولانگاه سیاست بازان ، آنچه باعث رشد و ارتقا میشود توانمندی و سلامت و هماهنگی است نه جعل و نه موج سواری و نه دروغ گویی .
آنکه باید بداند فرح زاد چه کرد میداند
آنکه باید میدید فرح زاد چه کرد دید
آنکه باید می‌شنید فرح زاد چه کرد شنید
درود بر فرح زاد و همه پرسنل شرکت توزیع برق غرب مازندران به جز یک نفر که جعل مقالات علمی میکند و اهل زدوبند است و جز رانت هیچ کاری بلد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
7
6
درود بر استاندار مازندران که در برابر فشار ها برای بقا فرح زاد مقاومت کرد و مستقیما حکم عزل فرح زاد را گرفت.
پاسخ ها
از کندلوس
| Iran (Islamic Republic of)
فرح زاد که با اقتدار رفت . احسن
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
8
5
فرح زاد برق غرب مازندران را شش سال به عقب برگرداند. خداروشکر این دفعه کردی حماقت نکرد و بومی غرب مازندران را مدیرعامل کرد. و شرکت را از دست بهشهری خلاص کرد.ان شاالله شاهد فصل جدیدی از خدمات بایسته و شایسته خواهیم بود.
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
6
0
منتظر انتصابات جدید از اتاق فکر استاندار با مشاور برقی خود در توزیع غرب مازندران باشید.

مدیران امور و‌ستادی جدید قبل از آمدن مدیرعامل در اتاق فکر خاص مصاحبه شدن و بعد از سپری شدن پیک مصرف منصوب می‌شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
5
9
ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ 
سرور عزیز و برادر گرامی
جناب آقای مهندس بابایی
با سلام و عرض ادب و احترام
انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان مدیر عامل شرکت توزیع غرب مازندران تبریک عرض می نمایم. رجای واثق دارد به میمنت ایام پرخیر و برکت ماه ذیقعده و مولاید مبارک آن، حضور شما دراین مسئولیت بعنوان انسانی صدیق ، ولایتمدار و فساد ستیز ؛ نوید بخش نشاط و سلامت بیش از پیش در مجموعه صنعت برق خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت شما را از جهاندار جان آفرین زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله مسالت دارم.
با تجدید احترام
سیاوش طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
1
9
مدیر توانمند و پاکدستی هستند، در توزیع استان تهران عملکرد مطلوبی داشتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
9
4
مبارکتان باشد جناب بابایی گرامی البته حواست باشه که بعنوان عامل فرحزاد و شهابی مدیریت نکنی .فرحزاد واقعا شرکت را بسمتی برد که رفتنش از چهارسال پیش ضروری بود ولی متاسفانه با متوسل شدن به انواع پارتی ها خودش را تا اینجا حفظ کرد .جناب بابایی آنقدر انتصابات معاونین و مدیران کیلویی انجام شد که تغییر در تمامی سطوح شرکت حتی دفتر مدیرعامل ضرورتی اجتناب نا پذیر است .اگر به توصیه های فرحزاد توجه بکنید قطعا راه به ترکستان خواهی برد .در مازندران شایعه شده که شهابی و فرحزاد باهم هماهنگ کردند تا بابایی بیاد جای فرحزاد که دقیقا براساس سیاست فرحزاد شرکت اداره بشه .جناب بابایی گرامی ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی خواهشا در مدیریت شرکت مستقل عمل بکنید وبه مشاوره های فرحزاد اصلا توجه نکنید که فقط خیر خودش رامی خواهد واصلا خیرخواه شما نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ای کاش همه مثل مهندس شهابی باشند. ( نه نه مثل فرحزاد)
سلیمان
| Iran (Islamic Republic of)
لطفا فضا را برای مهندس بابایی مسموم نفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نگران نباشید بابایی مستقل عمل میکنه و گوش به فرمان احدی نیست. آدم خداترسی است و آخرتش را به این دنیای دون نمی فروشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
2
8
خدا کن این بنده خدا هم مثل بیات نشه !
چون مازنداران باید هوای خیلی ها را داشته باشه.
خدا بهش رحم کن و نگه دارش باشه.
ثریا
|
Germany
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
1
5
باسلام و احترام
از پیشتازی و پیشرویی سایت برق نیوز بسیار ممنونم.

مصطفی بابایی مدیری توانمند با سابقه طولانی در صنعت توزیع برق تهران و استان تهران ،در شهرهای استان و ستاد شرکت توزیع سابقهی فعالیت مثبت و رو به جلویی داشته است.
در واقع با توجه به متن خبر بابایی بهترین گزینه برای توزیع مازندران بوده است. زیرا بعنوان یک فردی بومی وبارسابقه مدیریتی در پایتخت و شهرهای استان تهران قابلیت کنترل توازن قدرت باندهای فعال در توزیع مازندرا ن را دارد.
در همین باب متأسفانه حسینی کارنامه ،برعکس توان کنترل قوای قدرت های جناحی در این شرکت را ندارد.
پیش بینی میشود که به سرنوشت سپری دچار گردد.
حسینی با جابجایی و تقویت حوزه بهره برداری و جابجایی رضا غفاری مدیرعامل عزل شده سابق که از نفوذ بسیار زیادی در حوزه مدیرعامل برخوردار است ،میتواند به وضعیت شرکت آرامش ببخشد و با فراق خاطری زیاد کلیه انتصابات مناسب و تغییر کلی شرکت را به سرانجام برساند.
مصطفی بابایی مدیری توانمند است و تنها دغدغه کوچک ذهنی اش تعیین تکلیف مهدی جهانشاهی ،جوان جوبیای نام ومدعی و پیگیر پست مدیرعاملی که از حمایت ویژه نماینده نوشهر و همچنین برادرش دکتر محسنی بند پی و حمایت خاص مهندس حایری برخوردار است،میباشد.
بابایی بسیار مودب و اخلاق مدار است.
ناشناس
|
France
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
7
3
خداحافظ فرح زاد
خداحافظ بهشهری های مقیم نوشهر
خداحافظ رانت
خداحافظ مدیران لاکچری


درود بر مهندس بابایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با آرزوی موفقیت برای مهندس فرح زاد و تشکر از زحمات خالصانه ایشان و دعای خیر برای مهندس بابایی عزیز
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
4
برق نیوز عزیز چرا کامنت های مربوط به خبر انتصاب سرپرست معاونت منابع انسانی وزارتخانه را منتشر نکردید
مطمئنا شما را تحت فشار گذاشتند
مشخص شد که شما هم مستقل نیستید
مدیر پایگاه همه کامنتها منتشر میشود. برخی مواقع ممکنه بعضی کامنتها نیاز بررسی و اجازه مدیریت داشته باشد که زمانبر است. فشاری از هیچ جا فعلا نداشته ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
چون مستقلند احتمالا فشار بر آنهاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
3
این رفتن ها و آمدن ها درس زندگیست ، حداقل وقتی دوباره شروع میکنیم ، از اتفاقات گذشته درس بگیریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
1
با سلام و احترام خدمت دوستان
تبریک
و می دانم این تحلیل مرگ پس از سهراب است اما برای تصمیمات بعدی موثر خواهد بود اگر گوش شنوایی باشد.
آیا رشته تحصیلی این عزیز به شغل فوق می خورد؟!
همیشه تخصص را فدای تجربه کردن صحیح نیست!
چون صنعت برق نیاز به تغییر راهبردی دارد تا از وضعیت زیان ده بود خارج شود،!
مدیران ارشد باید تخصص تدوین ، اجرا و ارزیابی اثربخشی بدانند،
از طرفی تعامل غیر منطقی با مسئولان محلی این صنعت را به جای پیشرفت به قهقرا خواهد برد .
مدیریت سرمایه انسانی نیاز به کالبد شکافی تخصصي دارد .
موفق و موید باشید
ناشناس
|
Ireland
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
3
3
بابایی مدیر خوبیه که از پایه های کارشناسی بالا اوومده. به‌همکاران توزیع غرب مازندران تبریک می گم. همچنین تشکر از مهندس شهابی بزرگ. امیدوارم عقلانیت و شایسته سالاری به صنعت برق برگرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
علی جون دمت گرم
نیازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
2
1
چرا خبری از ایلام نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
5
3
جناب فرحزاد بخاطر آنهمه ظلم وناحقی که درحق همکارانتان روا داشتی بعید می دانم تو خلوت خودت پیش وجدانت آروم وقرار داشته باشید .آیا خبر دارید که پرسنل وقتی خبر برکناری تورا شنیدند چقدر خوشحال شدند که شما دیگه ایندفعه واقعا رفتید ؟!! حال سوال بزرگ اینه کع واقعا چرا آن رفتارهای ناپسند را درحقشان روا می داشتید!!؟ چرا آنهمه انتصابات رانتی و بی منطق انجام دادید؟ هرچه فکر میکنیم متوجه نمیشیم .اگر شرکتتوزی برق ملک پدرت بود واقعا اینطوری نگهداریش می کردید؟
کارشناس برق
|
Germany
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
6
واقعا اداره کردن چهار تا شرکت توزیع کار حضرت فیل هس
۱- توزیع غرب مازندران
۲- توزیع مازندران
۳- توزیع خوزستان
۴- توزیع اهواز
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
دو‌درصد آدم مسموم آبروی کل پرسنل این شرکتها رو بردن. بزودی بساطشون جمع میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
5
4
قربون برم خدا را که ناعدالتی را پایدار نگه نمی دارد .فرحزاد خدا ازت نگذرد بااین همه بیدادگری وبی عدالتی که درحق مردم منطقه وپرسنل شرکت روا داشتی .فرخزاد فردی بوده که به شدت تحت تاثیر سفارشات بیرونی بوده و شرکت توزیع برق غرب مازندران را به فنا داد.
انتصابات ناعدلانه وبراساس توجه شدید به موضوع بهشهری بودن فرد (بطور مثال معاون مالی شرکت چون بهشهری بود بدون اینکه حتی یک ثانیه تجربه کار مالی را داشته باشه ) و سفارش پذیری ایشان بیداد میکرد.چگونه میشه فردی مدیر عامل باشه و در مورد عقب ماندگی حقوق حتی یه عذرخواهی ساده رو از پرسنل دریغ کنه
دوره ۶ساله ایشان بدترین دوره تاریخ برق غرب مازندران بوده است.
انتصابات بیخردانه ایشان بیداد کرد.
امیدوارم در آخرت جواب حیف و میل های زیاد بیت المال که دردوره ایشان به وجود آمده در دوره مدیرعامل بعدی شرکت پایان داده داده شود. دردوره مدیریت ایشان دریغ از یک کار نوع .فقط کار روزمرگی .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
2
1
مهندس فرحزاد مدیرعاملی که اموری بود و خودش رو ستادی نمی دونست
اهم اقدامات فرحزاد
تعطیلی پنج شنبه برای ستادی ها در ساعت کار برابر
حقوق بالاتر ستادی ها به ازای کار کمتر
چون کمتر کار می کنند حقوق بیشتر می گیرن
ماموریت های زیاد برای مدیریت مصرف و دیدن چراغ شهرستان ها
حتی اونایی که نوشهر و چالوس میرن ماموریت می زنن
جمعه کاری های بیخودی
موقع کرونا تو گرمای تابستون اونا با دورکاری ما تو امور تو گرما با ماسک بدون دورکاری
یکی از پرسنل به این تبعیضات اعتراض کرد ببینید چطوری تحت فشار گذاشتنش
خدا قوت مدیرعامل اموری مهندس فرح زاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
3
1
فرحزاد بیچاره تازه برای خوذش برتانه داشت می خواست با بازسازی ویلای مهمانسرا درخانه لاکچری اسباب کشی بکنه ! فرحزاد دیدی دنیا وفا نداره .خیلی سخته ولی ناچارا باید بازندگی لاکچری که
با امکانات شرکت برای خودت ساخته بودی خداحافظی بکنی .رفیق برای همیشه بدرود.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
2
بالاخره یکبار هم یک خدمات مشترکینی مدیرعامل شد!
نقد:
مدیران بخش خدمات مشرکین در سابقه خود در توزیع برق وقتی برای فکر کردن نداشته اند!
پس شرکت را روز مره و مسکنی اداره خواهند کرد!
و ضمن شیشه را با جنس خود می برند!
بهتر بود یک مازنی توانمند و قالتاق مدیر غرب مازندران می کردند، و الا ایشان حد اکثر یک سال مهمان است.
mohamadi
|
United States of America
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
3
2
با سلام خدمت برق نیوز
رسانه ضعفا در صنعت برق
متاسفانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی دارای مشکلات مدیریتی بسیار زیادی است که افراد بی کفایت و نالایق در آن جولان می دهند !
حال با توجه به این که اکثر مدیر عامل های شرکت های توزیع در کل کشور تغییر یافته اند لازم و ضروری است که مدیر عامل توزیع برق خراسان شمالی با دستور مستقیم وزیر نیرو و مدیر عامل توانیر جناب مهندس کردی فورا تغییر پیدا کند تا شرکت از شر رانت خواران و جولان مدیران بی عرضه که شرکت و نیروی های متخصص را به نابودی کشانده اند، نجات پیدا کند.
برق نیوز محترم خواهشمند است نظرات را به مدیران وزارت نیرو و توانیر ارسال کنید
پاسخ ها
همکار برق خراسان شمالی
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا نمی دانم این چند نفر اندک که دارن برای برق خراسان شمالی هی می زنن و هر چند وقت اصرار دارن بگن خراسان شمالی مشکل مدیریتی داره چی گیرشون می یاد؟ خدا وکیلی انصافا دست شما رو از رانت بریدن این همه سر و صدا داره؟ قبلا که امثال شما جولان می دادن فاتحه شرکت رو خونده بودین که. حالا چی شده . دست بردارین از این همه چرندیات. برای بدست آوردن رانت قبلی، فساد قبلی، پست قبلی، دارین هر روز زیر آب شرکت رو می زنین؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
و ظاهرا شما هم ترس و وحشت زیادی بخاطر از دست دادن سفره چرب وچیلی و دزدی گرگی های خودتون دارین تمام شرکت می دونن که در دوره.... باندازه یک هزارم شما هم سواستفاده ،رانت چپاول،دزدی چاپلوسی نامردی بی وجدانی و.....نبوده است.....یک آلت دست وفرد ضعیفی است که بخاطر جاه طلبی و عقده های خودش اسیر و گرفتار کفتارها وگرگای خبیثی مثل شما شما و آخرش هم خودش و آبروش بر باد میره وهمتون رسوا میشین به امید حق
همکارتوزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
3
باسلام واحترام. انشاا.. این انتصاب مایه خیرباشد. گرچه انسانهارونبایستازروی ظاهر قیافه قضاوت کرد ولیکن در پس این چهره هیچگونه تزویر ریایی وجودندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
0
0
واقعا چرا فکر میکنیم تغییر مهره های سیاسی پدرخوانده ها و مافیای حاکم بر جو سیسات زده کشور توانایی ایجاد بهبود در سیستم مدیریت دارند با اتکا بر کدام دانش و کدام تخصص
همکار برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
2
2
جناب آقای مهندس کردی
از تغییرات مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجانشرقی چه خبر ؟
تاکی می خواهید فرج نیا را در پست مدیرعامل نگهدارید !!!!!
هزینه های هنگفتی را صرف می کند تا در جایگاهی که لایقش نیست بماند .
گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
3
دوستان
بیایید بینید مهدیزاده دارد در توزیع گیلان چه میکند؟
ببین کی بیگرنش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
4
آقای کردی بخاطر خدا پا آقای خودنیا مدیر عامل سابق شرکت توزیع لرستان رو به توانیر باز نکن بررسی کنید چه وضعی در توزیع لرستان بوجود آورده که تا سالیان سال درست بشه نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
بابا این خوندنیا که اصلا سواد ندارد چطوری ایشان مدیرعامل بودند، اومده بودن اردبیل برای ارزیابی یک سری دروغ و ... به ایشان گفتند و ایشان هم با به به و چهچه تایید کردند و رفتند ، آقای خودنیا اون نرم افزاری که در دیسپاچینگ برایت توضیح دادند و تو هم تعریف و به به کردی فقط و فقط همون تو کامپیوتر بود و در عمل و بیرون هیچ نداشت و تو متوجه هم نشدی ، کاش به عقل تان می رسید و می گفتی به صورت عملی موردی را نشان تان بدهند ، ناسلامتی برای ارزیابی تشریف آورده بودی نه برای گردش و بردن عسل
بیچاره شرکتی که تو مدیرعامل اش بودی
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
2
1
وزیر محترم نیرو جناب اقای مهندس محرابیان
شایسته است به وضعیت شرکت توزیع برق آذربایجانشرقی هم رسیدگی شود
در دولت آقا رئیسی می بایست از مدیران لایق و حزب الهی استفاده شود و تغییرات مدیریتی در این شرکت کی اتفاق خواهد افتاد .
شریعت نژاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
6
1
باسلام خدمت برق نیوز گرامی بابت حقایق که گفته میشه
امروز شنبه معارفه مهندس مصطفی بابایی در شرکت توزیع غرب مازندران با مخالفت شدید همکاران این شرکت کنسل شد. با توجه به زحمات و تلاش های آقای مهندس شهابی بعنوان پدر خوانده و مدیرعامل توزیع استان تهران منتج به نتیجه نشد و در نهایت موجب بالا رفتن فشار آقای شهابی شد است در سنوات گذشته در توزیع مازندارن در اینجور مواقع توسط پرسنل ه شیروانی جهت کنترل فشار ایشان به اتاق شان مراجعه می‌کرد. از طرفی امروز شیروانی در شرکت توزیع مازندارن خداحافظی کرد و صبح فردا عازم تهران میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Bulgaria
شیروانی برای همین بود دیروز یهویی خداحافظی کرد . پس رفت پیش آقای شهابی برای مشاور در تهران بزرگ. شیروانی هرجا هستی موفق باشی امیدوارم در کنار آقای شهابی بدرخشی و درجات بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا برای پرسنل توزیع مازندران و ایضا غرب مازندران متاسفم . در کل کشور شهره به تخریب و اعمال نفوذ و خرابکاری هستند. به عقیده من وضعیت این بندگان خدا فراتر از استان هست و حراست کل کشور باید در این قضیه ورود کند و سرکردگان فتنه را بدون هیچ گونه اغماضی پاکسازی نماید تا عبرتی برای همگان شود. آقای A بد بود، آقای B بد بود، آقای C بد بود، آقای X هم بد است؟ اینکه نمی شود همه بد باشند و شما بهترین باشید. بحث، بحث اخلال و کارشکنی است. باید برخورد جدی شود.
اصغرزاده
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شیروانی بدرود بدرود انشالله موفق باشی در تهران کنار آقای قاسم شهابی تو اوووج ببینمت شیروانی باعث افتخار. آقای شهابی بابت این کارت سپاس دل آرزو رو گرفتی موفق باشید
تقی زاده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
7
2
مژده مژده
به همکاران توزیع مازندران یوزارسیف در راه است
با حمایت های ویژه مهندس حسینی در چینش اعضای هیت مدیره جدید مهندس محمدرضا جباری با تجربه اجرایی ۲۰سال در صف و بعنوان ریس اداره تعمیرات ترانس می‌تواند شرکت را از چالش های مالی و فنی نجات دهد دورد بر شرفت مهندس حسینی با این انتخاب شرکت را از مرگ نجات دادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخ. وااااای دیگه با اومدن این آقا توزیع مازندران چه گل وبلبلی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
زلزله متل نکن بل دله هههووووووو
ناشناس
| Bulgaria
حسینی چه بر سر این شرکت میخوایی بیاری جباری که با هیچ رزومه ای و گند کاری های که در بابلسر بالا آورد در زمانی که مدیر بود. زمانی که مدیر جویبار بود داستان های زمین های لبه دریا چپکرود که همه میدون چه کرد در اونجا باز به این آقا چه اعتمادی کرد که برای هیت مدیر کاندیدش کردی. جباری ههههی دیگه اداره جایی واسه کار کردن نیست
ناشناس
| United States of America
جباری می‌خواهد شرکت رو نجات بده چه جمله قشنگی ایشون در روز هیچ وقت حالت طبیعی نداره و همش پرخاشگر و با همه جنگ داره. حسینی توهم ماندگار نیستی با این برنامه ای که واسه مازندران راه انداختی
شیردل
| Iran (Islamic Republic of)
تویی که داری میسوزی !!!
مهندس محمد رضاجباری شهمیرزادی بدون هیچ حمایتی از کارشناسی تا کنون در هرجایگاهی که انجام وظیفه کرده است بدرستی و سلامت و مدیریت قاطع عمل نموده.
جباری به احد لناسی نه بدهکار است نه جزو هیچ جناحی است.
مدیر جدی.وظیفه شناس.پاک دست و جانشین و مدیرپرور است. با احترام به مدیران فعلی امیرکلا،جویبار و بابلسر ... اصلا قابل قیاس با زمان مدیریت جباری نمیباشد.
جباری مثل شما و رفقایت نوچه داری نمیکند....

میدانی چرا ایناره نوشتی؟؟؟
چون اگر جباری معاون هماهنگی و قائم مقام و عضو هیات مدیره بشه ،موجب تقویت قدرت خاکمیتی و مدیریتی حسینی میشه و دست دوستان کج دست شما از جیب پیمانکارا کوتاه میشه.دزدی ها تعطیل میشه.حیف و میل و سو استفاده از امکانات اداره از قبیل راننده شخصی برای خودت و خانواده ات ،سهمیه های رفاهی از ویلا و رستوران .... حذف میشود.

بله اگر جباری یوزارسیفه باشد که بیاید تا جلوی سو استفاده امثال تو و اربابت رو بگیره.



اگر حسینی همچین تصمیمی گرفت باید اورا شحصی باهوش و خوش فکر دانست.

اره عمو .شه کاسه کوزه ره جمع هاکن
جواب به شیردل
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
البته توی که نوشتی همه میدون تو کی هستی تو همون ....هستی که ... همه جا گند کاری های تورو می‌پوشاند چون خودشم پاهاش گیر بود مجبور بود . تو حمایت نکنی که حمایت کنه توی بی سواد الان توری شده که به همکاری محترم میگوی کاسه کوزه جمع کند. خیلی منتظر این هستی که ....هیت مدیر بشه دوبار شروع بکار کنی. آقای حسینی مدیرعامل راست میگی خیلی زرنگ و باهوش هستش که الان میخواد جناب ... رو برداره و .... رو بیاره چون الان چند سالی هست در تعمیرات کار می‌کند دیگه استاد شده هست و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
جباری آدم سالمیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
.....اون موقع دو تا راننده شخصی داشت، یکی برای خودش و یکی هم برای خانواده و سرویس بچه ، صحت اینو میتونید از راننده هایی که در اختیار داشت و الان هم دیگه همکار ما نیستن میشه استعلام کرد. در ضمن کارهای بزرگ مثل برق رسانی به یه شهرک ویلایی پشت منزل رضا یزدانی واقع در چپکرود رو توسط اداره و پرسنل انجام میداد ولی پولشو ...، یا برق رسانی به یه زمین خالی لب ساحال چپکرود که خودش اونجا سهام دار بود و با آقای خ.... یکی از اهالی منطقه شریک بود با بودجه اداره خط فشار متوسط کشید، یا برای دوستان خودش در روستای سیدزین العبدین ۲۰ فاصله از ترانس عمومی شبکه فشار ضعیف کشید تا به اون برق بده، یا از آقای ف... واقع در کوچه ثبت و اسناد پول ترانس و پایه و غیره همه رو به قیمت نو ازش گرفت ولی همه رو دست دوم گذاشت وخیلی از کارهای دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای جباری اگر پشتوانه و حمایت برادر همسرش آقای بهداد حسینی که در توانیر هست یا بود رو نداشت الان بیشتر از یک کارشناس در یک امور نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
باسلام برق نیوز گرامی .بالاخره داستان مدیر عامل غرب بکجا رسید؟
خبرنگار
|
Bulgaria
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
2
با جمعی از خبرنگارهای استان مازندران که در زمان مهندس شهابی از فعالیت و ادامه کار در شرکت توزیع مازندران نادیده گرفته شده بودیم امروز شنبه برای معارفه قائم مقام ایشان برای مدیرعاملی شرکت توزیع غرب مازندران متوجه شدیم با سفارش اکید آقای شهابی از خبرنگار که نور چشمی ایشان در طول ۴سال تهد حمایت های ویژه ایشان بود است سرکار خانم محمدنژاد برای جلسه معارفه دعوت بعمل آمد است جای بسی تاسف دارد سالهاست که آقای شهابی از مازندران رفته است ولی همچنان از ایشان حمایت میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
تو‌واقعا خبرنگاری؟
اون تهد حمایت نیست دلبندم
تحت حمایت
ناشناس
| Germany
برق نیوز
اینایی که اسم‌خانمها رو توو‌کامنتهاشون میارن انسان نیستن
ویرایش کنید لطفا
مدیر پایگاه چه فرقی بین اسم آقا و خانم هست؟
در اینجا گفته شده که یکی از خبرنگاران بیشتر از بقیه مورد حمایت هستند. ما خبرنگارها هم باید یاد بگیریم حرفه ای برخورد کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
5
1
با آرزوی موفقیت برای جناب مهندس بابایی مردی با ایمان و متدین و پاک دست و آرزوی سلامتی برای جناب آقای مهندس شهابی برای سکانداری شرکت توزیع نیروی برق استان تهران
و آروزی موفقیت برای جناب دکتر احمدی قائم و مقام آینده شرکت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
جناب آقای محرابیان وزیر محترم
جناب آقای کردی مدیرعامل توانیر
با سلام از شما ما مازندرانی ها خواهشمند هستیم برای یبار هم شده از پرسنل بازرسی و حراست شما به شرکت توزیع مازندران بیاین و در قسمت مالی و سند ها بایگانی ورود کنن واقعا مازندران داره نابود میشه بیاین ببین در قسمت تمرکز حسابها اتاق آقای ... داره چه اتفاقاتی می افته چه سند های زده میشه چه لابی ها بین شرکت ها انجام میشه. تو قسمت تنظیم لیست با آوردن ... یه نیرو بدون سابقه و تجربه کم چه اتفاقاتی می افته البته این آقایون مجبور هستن بخاطر داشتن پست و مزایایی بالا بله چشم قربان بگند چون آقای رضازاده ایشون گذاشته که به دستوراتش عمل کنند که کارش پیش بره. برق نیوز گرامی از شما سایت خوب و معتبر خواهشمند هستیم صدای ما مازندرانی ها رو به این آقایونی که در توانیر نشسته هستن برسانید که جلوی این چیزها گرفته بشه و مازندران رو نجات بدند چرا توانیر و وزارت نیرو. مازندران رو راه کردن چرا باید وزارت نیرو بله چشم قربان گوی یسری از نماینده های بی سواد باشند و اینطور برای مازندران تصمیم گیری کنند چرا یه مدیرعامل ضعیف برای مازندرانی که انقدر در حاشیه هست رو گذاشتن که حتی آقای مهندس حسینی می‌داند که در مالی ستاد چه اتفاقاتی داره می افته و چه افرادی هستن که دارن مالی شرکت رو نابود می‌کنند هیج عکس‌العملی نشون نمیده چون فشار های سیاسی و از بیرون روی آقای حسینی زیاده و این قدرت و اختیار رو نداره که اونارو برداره و بخاطر همین همیشه توزیع مازندران تو حاشیه های حساس میباشد. لطفا لطفا برق نیوز این خبر ثبت بشه تا شاید دلشون برای مازندران و مازندرانی ها بسوزه باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقای محسن ...بخدا خجالت هم خوب چیزی چرا دست از این شرکت بر نمیداری رها کن برو دیگه. چطور این نون رو میبری خونه جلوی زن بچه ات میزاری از مدیرعامل و یا بالادستی هات نمیترسی لااقل از خدای خودت بترس که یه آخرتی داری. خدا ازتون نگذره که انقدر مالی توزیع مازندران میبرین تو حاشیه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقای عباس جعفری و ریسیان کلا باهم هستن و ریسیان رو همیشه میفرسته نیستن که به کار اداره تنظیم لیست برسند که مشکلات مالی پیش نیاد. پرسنلی که خودشون حضور ندارن در جایی حساس اداره چه انتظاری میشه داشت. هروقت به تنظیم لیست مراجعه کردیم این دونفر برگه ماموریت دستشونه در حال رفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
0
پرسنل توزیع لرستان منتظر قدوم مبارک مهندس خودنیادرتوانیر هستیم...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
چند ماه است هواپیمایشان نرسیده تهران ؟؟؟!!!!
مجلس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
3
3
خبرها حاکی از این بوده که نماینده نوشهر و رامسر با این انتصاب مخالفت کردن و روز شنبه علی رغم تعیین برنامه قبلی معارفه این انتصاب و مراسم انجام نشد و بابایی به تهران برگشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بیخودی دروغ نگویید. خدا انشاالله به راه راست هدایت کنه شمارا. مهندس مصطفی بابایی روز شنبه از صبح ساعت 8:30 در مراسم معارفه معاون جدید خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران حضورداشت. از خدایتان باشد که بابایی به توزیع غرب استان مازندران بیاید. بابایی در یکی از معتبرترین شرکتهای توزیع از کارشناسی پله به پله تا قائم مقامی رشد کرده، ثانیا مازندرانی است و علاقمند به رشد و ارتقای این استان است. ثالثا با هیچ گروه و جناحی هم عقد اخوت نبسته و مستقل است. در توزیع برق استان تهران هم اینچنین بود و با همه مراودات حسنه ای داشت ولیکن در تصمیم گیری مستقل بود. به منافع استان و در مقام اولی به منافع ملی فکر کنید. غرب مازندران محل تردد توریستها از اقصی نقاط کشور و حتی خاورمیانه و کشورهای همجوار است. بگذارید یک آدم علیه السلام بیاید به کشور خدمت کند. شانتاژ بیخود هم نکنید و فقط خدا و منافع کشور را در نظر بگیرید.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مصطفی بابایی رو خواستن برای ... ها بیارند که ازش استفاده کنند و ....که نمایندها متوجه شد خداروشکر جلوشو گرفتن ‌. اگه مهندس شهابی نبود که حمایتش نمی‌کرد ... یه کارشناس ساده بود چون واقعا از لحاظ سواد و روابط عمومی خیلی خیلی پایینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
داداشی گل، یه زحمت به خودت بده رزومه مهندس بابایی رو قبل از اومدن مهندس شهابی به تهران ویا مدیر عاملی اش ببین. چرا ندانسته حرف میزنی ؟ یاد آن شعر زیبای:... آنکه نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابددهر بماند.
م.تهرانی
| Iran (Islamic Republic of)
اینکه سید شمس‌الدین حسینی و محسنی بند پی جلوی این معارفه رو گرفتن شکی نیست.
قضیه صحت داره.
اما مهندس بابایی بسیار مرد شریفی هستن. با روابط عمومی خوب،ارام ،متشخص ،جنتلمن، علت این ممانعت هم بدلیل بی‌طرف بودن در بازی های جناحی بوده است.
«مازندرونی ها ونه افتخار هاکنن، که همچین فرزند مرد و با معرفت وشون میون جا تربیت بیه و در پایتخت قائم مقام بهیه.
همین الان ونه سمت سازمانی از مدیرعاملی توزیع غرب جا بالاتره.
شماره تره خدا دست از تخریب شه همشهریا جا بردارین. »
آن‌زمان که آقای شهابی به سمت مشاور مدیرعامل استان تهران منصوب شد،آقای بابایی معاون مشترکین استان تهران بودن. بابایی بهترین گزینه برای شرکت توزیع های مازندران و غرب مازندران است. بابایی به آدمهای بیکاره و خبرچین میدان نمیده.
بهمن خاطر درصدد تخریبش برآمدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما اطلاعی نداری لطفا اضهار نظر نکن دوس عزیز
مهندس بابایی از سال ۸۰ و خوردی مدیر شده بودن تو توزیع استان تهران و یک فرد کاملا با تجربه هست و مهندس تیموری با توجه به توانایی ایشون ، مهندس بابایی رو معاون خدمات مشترکین کردند
از زمانی هم که مهندس شهابی مدیر عامل شدند مهندس بابایی رو قائم مقام توزیع استان تهران انتصاب کردند
ایشون کاملا یک فرد با تجربه و کار بلد هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
1
2
سلام
جناب آقای وزیر حقوق‌ها با افزایش ۱۰ در صد به نظر شما با افزایش ۸۰ در صدی جامعه میشه با هفت میلیون تومان یه کارمند رسمی دائمی با این حقوق چندر غاز زندگی کرد . والله خجالت داره ؟ پیش خانواده ابرو دیکه نمونده
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا آدم نمي دونه چيکار کنه تورم با افزايش حقوق نمي خونه
شبگرد توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
9
0
سلام خدمت خوانندگان عزیز
شهابی با عدم کفایت از مازندران برچیده شد . به تهران رفت آب تهران خورد بچه تهران شد کفایت لازم را پیدا کرد . در مازندران با کوتوله پروری معاونین بی عرضه و مدیران بی لیاقت و پاچه خوار به سمت مدیرعاملی رسید . توانایی - لیاقت - کفایت در سبد خرید شهابی نیست فقط و فقط پاچه خوار می خواهد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
4
آیا دخالت در نصب و عزل مقامات وزارتخانه هایی مانند نیرو و ..در شررح وظایف نمایندگان قرار دارد و اگر چنین نیست این کار جز باج خواهی چه معنایی دارد.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
2
مدیرعامل به این میگن خاکی و دلسوز هنوز چند ماهی نیست که مدیرعامل شده برای رشد همکاراش و معاوناش تلاش میکنه نه مثل ناظریان که همش بفکر خودشه و اعوان و انصارشو کسایی که بهشون مدیونه
کامبیز جان با تخریب و تصعیف دیگران کار بجایی نمیبری دست ازاین عقده ها ت بردار اگه هم میخای از شرکسی خلاص شی راهش همینه
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
1
3
مدیرعامل به این میگن خاکی و دلسوز هنوز چند ماهی نیست که مدیرعامل شده برای رشد همکاراش و معاوناش تلاش میکنه نه مثل ناظریان که همش بفکر خودشه و اعوان و انصارشو کسایی که بهشون مدیونه
کامبیز جان با تخریب و تصعیف دیگران کار بجایی نمیبری دست ازاین عقده ها ت بردار اگه هم میخای از شرکسی خلاص شی راهش همینه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
1
4
بابا این تغییرات هیچ وقت مثبت نبوده هر کی میاد بدتر از قبلی است تو برق اهواز یه شخصی را گذاشتن مدیرعامل بنام شیاری که هیچ فاکتوری برا اینکار نداره و همه میگن صد رحمت به قبلی، ادم استرسی، ناسالم کارنابلد، ترسو و همه کارها را قفل میکنه هیچی هم امضا نمیکنه. به همین مدیرانی که دارید راضی باشید چون تا زمانی که بدون شایسته سالاری و با فشار سیاسیون انتصابات صورت بگیره مدیر جدید بدتر از فعلی است
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
6
کردی هم به فنا رفته!!! اونم شده ملعبه دسته نمیاندگان... ظاهرا سریال ورود انشان های .... و بی لیاقت به توانیر و وزارت نیرو ادامه داره....
شبگرد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
مشاور ویژه و راننده خصوص سپری توسط مهندس حسینی اخراج شد
محمد حاج...ملقب به ... بعد از رفتن یار و یاور دیرینه اش سپری طاقت نیاورد و با مهندس حسینی درگیر و در نهایت با دستور قاطع و تمام کننده حسینی اخراج شد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
2
جناب آقای محرابیان و اقای مهندس کردی شرکت توزیع برق مازندران پرسنل هاش به فنارفتندمگه میشه با۴۰درصدحقوق زندگی پیش ببریم که آقایان داخل مالی دارن حقوق همکاران کم و نصفه میدن به کی باید گفت این مشکلات هرماه داره بدتروبدترمیشه تاکی باید این مشکلات که برای شرکت پیش اوردن برطرف کنند زندگی پرسنل وخراب کردن باناکارامدی وبی مدیریتی شون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
سلام
ضمن تبریک
لطفا فکری به حال پرسنل مظلوم برق منطقه ای گیلان کنید. پارسال ۶ نفر مهاجرتدکردن. ۶ تا از نخبه ها و خیلی ها درگیر خوندن زبان و وکیل هستن که فرار کنن از این شرکت که جز جز نوچه پروری هیچ کاری نمی کنه. وضعیت شرکت در دوران داراب زاده به بدترین دوران تاریخ برق منطقه ای گیلان تبدیل شده و باید زودتر تکلیف مشخص بشه. چگونه هیچ کس به فکر ۷۰۰ نفر پرسنل ناراضی که جرات بیان نظرشون رو به خاطر تنبیه ندارن، نمی کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
0
0
با تشکر از سایت وزین برق نیوز به سبب سرعت و دقت در اطلاع رسانی
اطفا در صورت امکان یک گزارش خبری در خصوص علت عدم برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید تا کنون تهیه فرمایید.
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
0
فرح زاد ابقا شد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
1
مسول انشعابات... با تکیه بر قدرت اخوی خود برای فروش و نصب هر کنتور مبالغی را از متقاضیان دریافت می‌کند و با فشار به مدیرعامل برادر خود دکتر .... ریس مشترکین برق شمال که موی دماغ ایشان و مدیر برق امور.... بود او را برکنار کردن که به راحتی بتوان به فساد اقتصادی خود ادامه دهند بازرسی توانیر خواهشن ورود کنید برق نیوز گرامی خواهشن اطلاع رسانی کنید که به داد نابودی مازندران برسند
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
3
1
جناب آقای مهندس فرح زادمدیرعامل محترم شرکت برق غرب مازندران
مردم نوشهر هنوز خاطره اختلاس آقای اویسی کارشناس واحد حسابداری شرکت برق و فرار نامبرده به خارج از کشور بهمراه خانواده را فراموش نکرده اند (شما با هزار ترفند تا به امروز آن پرونده بزرگ اختلاس را راکد گذاشتین و حتی مدیر قبلی حقوقی را که هم دست خودتان بود به خاطر این موضوع الان معاون مالی شرکت کردین ) که آقای ... آن شرکت فردی فاسد و زنباره در شهر شهید پرور نوشهر اقدام به اغفال زن شوهردار ، فساد و مجلس لهو و لهب می نماید تا کی مردم شهید پرور غرب مازندران باید تاوان مدیریت ضعیف و باند بازی و رانت جنابعالی را بدهند چرا در زمان مدیرعاملی جناب آقای مهندس مصطفی سالار چنین اتفاقاتی رخ نمی داد مدیران آن شرکت کجایند که چنین فسادی در داخل آن شرکت وجود دارد
شرکت توزیع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
1
تازه متوجه شدیم حسابهای شرکت توزیع بجزصادرات کلیه حسابها بسته است چه جوری میخوان حق کارگربدهند خدابدادبرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
نگران حقوق نباشید میره طبقه منفی دو .... تو فضا حقوقارو پرداخت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شرکت چه شرکتیه که بعضیا تو شرکت با صبحانه ... همه هم میدونن ولی آب از آب تکون نمیخوره،شرکت شرکت خوبیه
محمود چمنی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
1
مازندران: گفته ها از این هاکی چمنی معاون مدیر مالی گفته معاون مالی مهدویان هست اونوقت حسینی داره هادی یوسفی رو میبره تهران پول بگیره
شرکت توزیع مازندران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
3
آقای محرابیان وزیر محترم مگر شرکت توزیع سراسرکشورکمتر از سازمان تامین اجتماعی هست که امروزاحکام افزایش حقوق پرسنل زدندچرادرامدهای شرکت توزیع هاهرروزکمترمیشود چون وضعیت حقوق کارگران شرکت توزیع هنوز مشخص نیست
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
من موندم وقتی نمیتوانید برق مملکت خودتون و تامین کنید برای چی به عراق برق میدید آخه چرا باید تو اوج گرما تو هوای شرجی شمال بدون برق بود
ای کاش کمی به فکر مردم بودید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار