کد خبر: ۵۰۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در کشور ۱۵ هزار مگاوات کسری برق داریم که امیدواریم ظرف دو سال آینده کسری برق خراسان رضوی را جبران کنیم.

سرویس صنعت برق نیوز: ابوالفضل چمندی روز جمعه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی شهرستان کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: برای ایجاد نیروگاه های جدید اعطای مجوزهای لازم را تسهیل کرده ایم و ارائه تسهیلات به بخش تأمین انرژی تسهیل شده و از سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

وی افزود: اولویت دولت در استان خراسان رضوی توجه به انرژی های تجدید پذیر است و بیشترین سرمایه در این خصوص در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه های راهبردی و سیمای اقتصادی ترسیم شده برای استان اظهار داشت: برای اجرای عدالت در تقسیم سرمایه و منابع نقدی و مالی بانک‌ها برش های شهرستانی را رعایت می کنیم، که در این برش های مشخص شهرستان ها در اولویت قرار گرفته اند تا جهش خوبی در حوزه تولید و توزیع عادلانه ثروت و منابع مالی دولت و بانکها در شهرستان ها داشته باشیم.

معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی زیر ساخت های شهرک صنعتی کاشمر را ضعیف دانست و گفت: در بخش انرژی برق و گاز مشکل شهرک صنعتی بیش از هشت سال گذشته باقی مانده است که امیدواریم با نیروگاه هایی در حال ساخت که برای تأمین برق به مدار می آید مشکل صنایع برطرف شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی نیروگاه های درحال ساخت مقدمه جهش تولید در صنایع و کشاورزی را شاهد خواهیم بود؛ گفت: گلایه بیشتر مردم، کشاورزان و تولید کنندگان و صنایع در حوزه قطعی برق است که این مشکل را قبول داریم.

توضیح: در متن خبر قبلی (از ایرنا)، گفته شده بود که در استان خراسان رضوی کسری 15 هزار مگاواتی برق وجود دارد. مسولان برق منطقه ای خراسان در تماس برق نیوز الاع دادند که ایرنا اشتباه کرده و ایشان چنین حرفی را نزده اند و لذا برق نیوز نیز خبر را اصلاح کرد.

 

برچسب ها: برق ، کمبود برق
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
1500
یا 15000
؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
1
منظورشان 1500 مگاوات
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
نیروگاه ذغالی طبس در مرحله خماری است؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
0
0
هر استانی مشکلش را خودش حل کند!! کاشمر چه مزیت اقتصادی برای توسعه نیروگاه دارد وقتی نیروگاه ذغالی طبس در حال اجراست؟ وزارت نیرو باید تحلیل واقعی مصرف و شبکه را انجام و از انجام پروژهای خلق الساعه جلوگیری کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
ای کاش اظهار نظر مسیولان برایشان هزینه می‌داشت.
متاسفانه هرکس در کار غیر تخصصی اش و یا بدون مشورت با کارشناسان حرف میزند. به اینگونه حرفها میگویند ``حرف مففففت``
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
احتمالا ایشان قرار ملاقاتی با جناب روغنی خواهند داشت تا با قبول مسئولیت مهم در صنعت برق به اهدافشان در دو سال آینده برسند ،تخصص و تجربه هم در اینگونه احساس تکلیفها اصلا مهم نیست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار