کد خبر: ۵۰۸۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: روز گذشته مصرف برق کشور به ۶۳ هزار مگاوات رسید که نسبت به روز مشابه در سال گذشته افزایش ۴.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش برق نیوز، "مصطفی رجبی مشهدی" با اعلام میزان رشد مصرف برق در مقایسه با سال گذشته، گفت: در مقایسه با سال گذشته که سال بسیار گرمی بود، شاهد رشد بسیار زیادی هستیم و از جمله اقدام‌های اجرایی که در این خصوص صورت گرفته، کنترل میزان مصرف برق دستگاه‌های اجرایی، اداری، موسسات و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: تاکنون در تهران بزرگ بیش از ۱۰۰ دستگاه و موسسه اخطار دریافت کرده، برقشان قطع و تعهد برای کاهش مصرف داده‌اند.

سخنگوی صنعت برق اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت برخی دستگاه‌های دولتی، امروز اسامی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی که مصوبه هیئت وزیران در خصوص الگوی مصرف تعیین شده را رعایت نکرده‌اند از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ادامه داد: طبق مصوبه هیئت وزیران، ادارات موظف هستند در زمان فعالیت ۳۰ درصد و پس از پایان کار تا ۶۰ درصد میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Belgium
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
0
در هیچ مصوبه دولت به شما اجازه داده نشده که اسامی را منتشر کنید. از نشر اسامی چه چیزی عایدتان میشود.حتما میگویید مدیرش نتوانسته انتظارات شما برآورده کنه و باید توسط وزیرش و یا بالاترین مقامش تنبیه شود! این روش اعلام کردن اسامی ادارات نشاندهنده عجز مدیریتی است. چه چیزی را میخواهید به مردم اثبات کنید؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار