کد خبر: ۵۰۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۱
وزیر انرژی پاکستان به همراه سفیر پاکستان در تهران و مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل، با حضور در مجموعه صنعتی مپنا از فعالیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش برق نیوز، در این بازدید، مدیران ارشد شرکت مپنا بخشی از محصولات دارای فناوری‌های نوین را به "خرم دستگیرخان" وزیر انرژی پاکستان معرفی کرده و خلاصه‌ای از سوابق مپنا را در احداث نیروگاه‌های حرارتی و همچنین فعالیت در سایر حوزه‌های نفت، پتروشیمی و حمل و نقل ریلی به وزیر پاکستانی ارائه کردند.

«عباس علی‌آبادی» مدیرعامل مپنا ضمن یادآوری دوستی و برادری دو کشور اعلام آمادگی کرد که کلیه نیاز‌های صنعت برق پاکستان در زمینه احداث واحد‌های جدید صنعت برق و تعمیر یا نگهداری واحد‌های موجود و همچنین ارتقای واحد‌های نیروگاهی در پاکستان را انجام خواهد داد.

در پایان دستگیرخان وزیر انرژی پاکستان اعلام کرد که از بازدید امروز شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته و مسلما این بازدید در‌های زیادی را بر روی دو کشور باز خواهد کرد و در ادامه از مدیران مپنا درخواست کرد که زمینه‌های همکاری را برای وی ارسال کنند تا در آینده نزدیک شاهد همکاری دو کشور باشیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار