کد خبر: ۵۰۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۱
هیئت وزیران عراق با تمدید دو قرارداد وزارت برق این کشور با شرکت توانیر ایران موافقت کرد.

به گزارش برق نیوز، هیئت وزیران عراق روز سه شنبه بیست و سومین جلسه عادی خود را به ریاست مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور برگزار و تصمیماتی را اتخاذ کرد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر الکاظمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان این جلسه وضعیت کلی کشور و تعدادی از پرونده‌های مهم از جمله پرونده‌های اقتصادی و خدماتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نخست وزیر عراق سیاست و روابط خارجی دولت خود را موفق توصیف و تاکید کرد: سیاست ما از همان لحظه اول این بود که سیاست توازن را دنبال کنیم و برای ایجاد روابط خوب با همسایگان و دوستان عراق تلاش کنیم تا این روابط در حد مطلوب باشد. خدمت به شهروندان عراقی و اینکه بتوانیم سرمایه گذاری خارجی را جذب کنیم یکی از رویکرد‌های ما بود که در این روند موفق شدیم.

بر اساس این بیانیه، هیئت وزیران عراق همچنین میزبان «عادل کریم» وزیر برق این کشور بود که او طی جلسه توضیحات کاملی در مورد واقعیت فعلی برق و مشکلات پیش روی شبکه در این ایام گرم از سال ارائه کرد.

دولت عراق درباره تعدادی از پرونده‌های مربوط به این وزارتخانه و حمایت همه جانبه از آن برای انجام وظایف خود در تأمین برق به شهروندان، از جمله: تصویب امضای تمدید دو قرارداد وزارت برق با شرکت توانیر ایران بر اساس شروط مندرج در قرار داد موافقت کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار