کد خبر: ۵۰۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۱
درخواست رعایت عدالت در پرداخت حقوق و انتقاد از واریز قطره چکانی حقوق/ جلسه نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی با مسئولان /تبدیل وضعیت برقی‌ها در انتظار مصوبه مجلس حقوق و مزایای پایین از یک طرف و پرداخت قطره چکانی حقوق از سوی وزارت نیرو باعث شده تا موجی از اعتراضات نسبت به شرایط فعلی در صنعت برق ایجاد گردد. تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شرکتی و حجمی برق ایران ماههاست در انتظار تصمیم گیری وزارت نیرو است. مصوبه افزایش حقوق کارکنان صنعت برق نیز در انتظار تصمیم گیری وزیر نیرو است و با اینکه چهار ماه از سال می‌گذرد هنوز بلاتکلیف بوده و حقوق و دستمزد بخش قابل توجهی از کارکنان صنعت برق با شرایط سال گذشته پرداخت می‌گردد. نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با مقامات مسئول وزارت نیرو و توانیر پیگیر مطالبات و خواسته‌های کارکنان برق شدند.

درخواست رعایت عدالت در پرداخت حقوق و انتقاد از واریز قطره چکانی حقوق/ جلسه نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی با مسئولان /تبدیل وضعیت برقی‌ها در انتظار مصوبه مجلس

سرویس صنعت برق نیوز، اعترضات و نگرانی‌ها نسبت به شرایط حقوق و ستمزدی کارکنان وزارت نیرو به اوج خود رسیده است. حقوق و مزایای پایین از یک طرف و پرداخت قطره چکانی حقوق از سوی وزارت نیرو باعث شده تا موجی از اعتراضات نسبت به شرایط فعلی در صنعت برق ایجاد گردد. تعیین تکلیف تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شرکتی و حجمی برق ایران ماههاست در انتظار تصمیم گیری وزارت نیرو است، اما وزارت نیرو این موضوع را به تصویب نهایی در مجلس مشروط کرده است.

علاوه بر موارد فوق، مصوبه افزایش حقوق کارکنان صنعت برق نیز در انتظار تصمیم گیری وزیر نیرو است و با اینکه چهار ماه از سال می‌گذرد هنوز بلاتکلیف بوده و حقوق و دستمزد بخش قابل توجهی از کارکنان صنعت برق با شرایط سال گذشته پرداخت می‌گردد. این درحالی است که حتی با احتساب تورم افسارگسیخته این روز‌ها ارزش فعلی همین حقوق‌های حداقلی نیز کمتر شده و بی ارزشتر می‌شود.

جلسه نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی برق با مقامات مسئول

برخی از نگرانی‌ها و مشکلات فوق از سوی نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با مقامات مسئول وزارت نیرو و توانیر پیگیری شد که خلاصه‌ای از آخرین اقدامات و دیدگاه‌های مسئولان برقی را می‌توانید در این گزارش بخوانید:

روز چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ جلسه نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقاتی وزارت نیرو و سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقاتی شرکت توانیر تشکیل و مطالبات کارکنان شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور شامل نیرو‌های مشاور، مامورین قرائت، کارکنان خدماتی، سیمبانان و کارشناسان صفی و ستادی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه نمایندگان نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور با اشاره مجدد به توانمندی و تأثیرگذاری مستقیم و غیرقابل کتمان نیرو‌های شرکتی و حجمی در تحقق اهداف کلیدی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر، خواستار اقدام عملی وزارت نیرو در ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور شدند.

درخواست رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایا و ممانعت از واریز قطره چکانی حقوق

نمایندگان حاضر در جلسه با استناد به مذاکرات قبلی و قول مساعد وزارت محترم نیرو و معاونت وقت منابع انسانی در تهیه طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی و تبدیل وضعیت سالانه حداقل ۲۵ درصد نیرو‌های فعلی، خواستار ابلاغ و اجرایی شدن طرح مدنظر وزارت نیرو شدند.

نمایندگان با اشاره به مذاکرات و مکاتبات متعدد پویش تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور و صحبت‌های معاونت سابق منابع انسانی وزارت نیرو در خصوص رعایت عدالت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شرکتی و حجمی، خواستار نظارت دقیق و میدانی وزارت نیرو در خصوص عدم اعمال افزایش حقوق ۵۷ درصدی، عدم اجرای طبقه بندی مشاغل در برخی شرکت‌های توزیع، عدم افزایش رفاهیات، کاهش اضافه کاری، کاهش ماموریت‌ها و ... شده و تاکید کردند علاوه بر نواقص فوق، واریز درصدی و چند مرحله‌ای حقوق توسط برخی شرکت‌های توزیع، موجب ناراحتی شدید و دلسردی کارکنان شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور می‌گردد.

در صورت تصویب طرح ساماندهی کارکنان شرکتی حجمی وزارت نیرو پیش قدم خواهد شد

سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقاتی وزارت نیرو با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در برقراری عدالت در سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های عمومی غیردولتی، وزیر نیرو و وزارت نیرو را جز وزرا و وزارت‌های پیشرو در همکاری با مجلس محترم شورای اسلامی و سازمان امور اداری و استخدامی کشور معرفی و تاکید کرد: همانگونه که پیش از این در مذاکرات قبلی نیز مطرح شد، نمایندگان وزارت نیرو ارتباط مثبت و تنگاتنگی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور برقرار نموده و با تقدیم مستندات لازم، طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی را نیاز کنونی جامعه و وزارت نیرو عنوان و آمادگی کامل وزارت نیرو را جهت اجرای طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی اعلام کرده اند.

محمد شهرابی فراهانی با اشاره به تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان قراردادی شرکتی حجمی و... در مجلس شورای اسلامی و ابراز امیدواری از تصویب نهایی طرح مذکور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی در مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان، وزارت نیرو بی گمان به عنوان یکی از وزارت‌های پیشگام در توسعه و تعالی منابع انسانی، با سرعت و جدیت تمام ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی را آغاز خواهد کرد.

وی در پاسخ به انتقاد و سوال نمایندگان پویش تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور، در خصوص لزوم مد نظر قرار گرفتن کلیه کارکنان شرکتی و حجمی در طرح ساماندهی، تصریح کرد: اولا مطابق طرح پیشنهادی مجلس تمام شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور شامل تبدیل وضعیت نیرو‌ها خواهند بود و ثانیا تمام کارکنان شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور که فعالیت جاری و مستمر شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور را بر عهده دارند شامل طرح فوق خواند شد.

شهرابی فراهانی با اشاره مجدد به تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در صورت تصویب نهایی، طرح مذکور به عنوان سند بالادستی برای تمام وزارت‌ها از جمله وزارت نیرو لازم الاجراست و در صورت عدم تصویب نهایی طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی یا رد آن توسط شورای محترم نگهبان، وزرات نیرو طرح ابتکاری خود را (که تبدیل وضعیت حداقل ۲۵ درصد کارکنان شرکتی و حجمی یکی از بند‌های آن است)، اجرا خواهد نمود.

توجه به مطالبات منابع انسانی از اولویت‌های شرکت توانیر

سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقاتی توانیر با اشاره به توانمندی‌های اثبات شده کارکنان شرکتی و حجمی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور، توجه به مطالبات منابع انسانی را جزو اولویت‌های شرکت مادر تخصصی توانیر عنوان و تاکید کرد: در حال حاضر عبور از پیک بار و گذر از تابستانی بدون خاموشی مهمترین اولویت وزارت نیرو و شرکت توانیر است، اما با وجود تمام این حساسیت‌ها، هر هفته مسائل و مطالبات منابع انسانی بویژه کارکنان شرکتی و حجمی، بصورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم با وزارت نیرو در خصوص طرح پیشنهادی وزارت نیرو انجام گرفته است.

سید سعید سید علایی نیز در پاسخ به دغدغه و سوال نمایندگان در خصوص همکاری توانیر با مصوبه مجلس شورای اسلامی و یا طرح وزارت نیرو در خصوص ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی، گفت: در صورت اعلام وزرات نیرو و یا تصویب طرح ساماندهی نیرو‌های شرکتی و حجمی در مجلس شورای اسلامی، شرکت توانیر و کلیه شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور بدون استثنا تابع و مجری قانون جدید خواهند بود.

انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۹
ناشماس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
7
22
نیروهای شرکتی بعد از این حقوقهای نجومی آیا واقعا خواهان تبدیل وضعیت هستند ؟ من در آستانه سابقه بیست سال چنین حقوقهایی را تجربه نکردم. آیا عدالتی هم وجود داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان شرکتی که ما در خدمتشون هستیم از فضا اومدن که دوازده میلیون حقوق میگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پس رسمیها چی بیایید ببینید بعضی رسمیها چطور دارن کار میکنن.هر چی کاره به بهانه اینکه ادماهای خودشون که با پارتی امدن سر کار و تامین نیرو هستن ریختن سر رسمی بیچاره که به غیر خدا هیچ پناهی نداره
گودرزی
| Iran (Islamic Republic of)
نیروهای رسمی با آزمون توانیر استخدام شدن و اکثر شرکتی ها با پارتی
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
14
خودشون کاری نمیکنن منتظرن ببیند که مجلس میخواد چیکار کنه این چه استدلالیه در حالت خوش بینانه مجلس این طرح رو دو شوری کرده اگر هم تصویب نهایی بشه و از شورای نگهبان هم بگذره تا بیاد اعلام بشه دو سال دیگه طول می‌کشه ای چه وضعشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقای نسبتا محترم نیروی شرکتی باحقوق 4تومن این کجاش نجومیه برو عمو اونایی که نیروی شرکتی هستن هرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اقا حقوق نیروی شرکت تازه امسال شده 4تومن بعد از ده یا15یابیست سال سابقه کار پس دهنتو بازنکن الکی حرف نزن حقوق نجومی پیشکش همون حقوق ناچیزمونم دوماهی یبار میدن بارها شده چهارماه حقوقمونو ندادن بعدم شمامیگید حقوق نجومی اگر این طرح تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی اجرایی بشه عدالت برقرار میشه وگرنه نیروی شرکتی کماکان مثل برده میمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
9
29
نیروهای شرکتی که حداقل ۳۸ درصد افزایش حقوق دارند، کارمندان دولتی توانیر که بدبخت و بیچاره شدن و کمتر از ۸ درصد افزایش حقوق خواهند داشد، دکتری دولتی کمتر از آبدارچی و خدماتی حقوق میگیره
پاسخ ها
غریبی
| Iran (Islamic Republic of)
با اون همه دردسر استخدام کاش منم شرکتی بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
سلام موقعی که افزایشات شما مستقیم انجام میشد و شرکتهای توزیع میبردن مجمع و قلع وقمع میکردن وقتی شما الان 7 سال رفاهیانت 65 درصد میگیرد و ما 35 درصد سالی حداقل 10 پاداش میگیرد ما الان 4 سال هیچ پاداشی نگرفته ایم بازم بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خفه شو بابا فکر کردید نمی دونیم چطوری دارید می ....
شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
7
34
این همه ایثارگر که جذب شدند مگه دیگه جایی هم مونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اینهمه ایثارگری که بعد از جنگ متولد شدند و حتی یک روز از جنگ را هم به چشم ندیدند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ما درسته جنگ رو ندیدیم ولی حداقل آثار جنگ روی پدرمونو دیدیم
شما که بودید چه گلی به سر کردید؟
علی
| Iran (Islamic Republic of)
اول از همه اینکه پدر جنابعالی زمان جنگ در کدام پستو از ترس پنهان شده که حالا فرزندش اومده میگه فرزندان جانباز
دوما کم با پارتی بازی و اقوام گری خیلی ها استخدام شدن (البته بجز کسانی که ازمون دادن و بند پ نداشتن)
حالا طلبکار هستید فقط باید گفت خیلی پرو هستید
به قولی احمدی نژاد اب بریز.......
مراد
| Netherlands
در جواب علی
اولا ما که با آزمون مصاحبه و گزینش استخدام شدیم و همینجور کیلویی استخدام نشدیم
ثانیا مشخصه کی سوخته پس ابو بریز
محمود چمنی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
6
مازندران : خبرها هاکی از این هست بگفته چمنی معاون مدیر مالی گفته معاون مالی مهدویان هست اونوقت حسینی داره هادی یوسفی رو میبره تهران پول بگیره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
3
18
کارمندایی هم که فقط ۱۰ درصد حقوقشون رو بردن بالا و نرخ اصافه کار و ماموریت نسب به پارسال ۲۰ درصد کم شده هم مردن!!!!!
باز دم اینا گرم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
25
وزیر نیرو متاسفانه تا الان ثابت کرده مدیر با کفایت وبا لیاقتی نیست وبای همگی در خواست استعفای اون رو مطالبه کنند چون نه در خصوص برکناری مدیرعامل های فاسد شرکتهای توزیع اقدامی کرد ونه عرضه و توان پرداخت بموقع حقوق در شرکتهای زیرمجموعه مخصوصا شرکتهای توزیع داره .این خیلی زور داره که درآمد شرکتهای برق رو میگیرن به سایر ادارات دولتی میدن تا حقوقاشون سر برج پرداخت بشه بعد نمی تونن حقوق شرکتهای برق رو پرداخت کنند اگر این بی تعهدی و...و...نیست پس چه اسمی میشه روش گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
17
لطفا یه فکری بحال توزیع مشهد بکنین ،اوضاع خیلی خرابه ،حقوقا رو با نرخ سال قبل تازه بدون افزایش تا پنجم ششم نمیتونن واریز کنن غیرنقدی هم کهدو ماه بدهکارن خبری از احکام و افزایش امسال هم که نیست دیگه صنعت برق به بدترین و فاجعه بارترین روز ای خودش رسیده،روزگاری ابهت و قیمتی برای خودش داشت اما اونقد آدمای کوچک اومدن مدیر شدن اون بالا که به این اوضاع اسف بار افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همه میگن توانیریها ووزارت نیرو ها ... هستند که چنین وضعی حاکمه .از صبر ما سو استفاده میکنن تنها راهش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
5
10
حقوق های نیروگاه های حرارتی را ۵۷ درصد افزایش بدین، تو شرایط گرم کار میکنیم حقوقمونم کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برادر شما برو حقت رو مطالبه کن چکار داری با بخش تولید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
4
13
عدم اجرای مصوبه شورای عالی کار توسط شخص وزیر نیرو و عدم امضا و الاغ بخشنامه افزایش حقوق کارگری وزارت نیرو دلیل کافی برای استیضاح وزیر نیرو ،شکایت از طریق دیوان عدالت اداری و کمیسیون اصل نود مجلس هست .آقای وزیر فرصت کردید و از سفرهای خارجی و دیدار با سفرا فارغ شدید بخشنامه افزایشات را امضا و ابلاغ کنید حق کارگر خوردن ندارد جناب محرابیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
10
جناب علی اکبر محرابیان وزیر نیرو
چگونه افراد به اصطلاح خودی که مانند کفیری و امیری و صباغیان و کوچکی و اکبری و کمانی و ده ها نفر دیگر استخدام و حقوق های بالا با اشل جدید دریافت می کنند و بقیه کارگرها که هم صلاحیت فنی و تخصصی دارند و هم سابقه کار و تجربه و توانمندی اما تاکنون حتی تبدیل وضعیت نشدند و حقوق های چندر غاز می گیرند
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
4
3
با سلام خدا قوت خدمت مسوولان وزارت نیرو برق توانیر که به فکر نیروهای پیمانکار ی شرکتی وحجمی هستن لطفا درمورد ساماندهی وحقوق نیروها توجه بیشتری داشته باشین تا ما به حق حقوق وامنیت شغلی برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
1
15
در حالی که در اوج کار پرسنل برق هستیم متاسفانه تمام ذهن و فکرمون درگیر حقوق و مزایا شده و حتی در سطح وزارتخونه هم هیچ پاسخ شفافی داده نمیشه که باعث تعجب هست. به جای اینکه حقوق و مزایا به طور کامل پرداخت بشه و پاداشی هم با توجه به فشار و حجم بالای کار در نظر بگیرن، اوضاع کاملا برعکس شده. این شرایط رسمی و غیررسمی هم نداره و برای همه یکی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
16
چگونه روغنی که بیش از بیست ساله بازنشست شده و مجددا سرکارند و حقوق میلیونی و نه تخصص آب داره و نه برق

اما شده همه کاره و جلوی افزایش حقوق کارگر ها را هم گرفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
لعنت به ... و امثال ... اینها می خوان همه را ناامید کنن .بغیر خودشون که دارن چپاول میکنن.
با دولت مشکل دارن با انتصابات و دزدی نکردن مشکل دارن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
9
2
درود و سپاس از وزیر نیرو و مسئولین توانیر،بخدا تا حالا هیشکی صدای ما کارکنان شرکتی نیروی برق رو نشنیده،خدا کنه فرجی بشود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
12
1
درود و سپاس از وزیر نیرو و مسئولین توانیر،بخدا تا حالا هیشکی صدای ما کارکنان شرکتی نیروی برق رو نشنیده،خدا کنه فرجی بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دلیلی نداره که حجمی هایی که با پارتی یک شبه اومدن سر کار رسمی بشن، اگه این اتفاق بیفته پس عدالت چی میشه، باید آزمون سراسری بدید
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
5
2
سلام.چرا هیچ کسی به همکارای مدت معین توجهی نمیکنه گاها حتی از شرکتی ها هم کمتر میگیرند.ولی اصلا برا کسی مهم نیست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
4
5
چرا اینقدر در حق کارکنان شرکتی وحجمی در همه جای ایران جفا میکنید 4ماه از سال گذشته وهنوز افزایش حقوق بی انجام نشده در صورتی که برای معلمانی که 4 ماه از سال رو تعطیل هست رتبه بندی اعمال می کنید وخزانهی. دولت را صرف آنها میکنید به کارگر بدبخت که هر روز سر کار هست هیچ چیز تعلق نگیرد وبا حقوق 4 میلیون سرکار برود این کشور چی را ملا کدعدالت می‌داند خدایا به داد ماذبرس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
3
5
پس کارکنان شرکت های زیر مجموعه برق حرارتی چی؟ چرا برای آنها فکری نمیکنند؟
پاسخ ها
سید علی اکبر موسوی نژاد
| Iran (Islamic Republic of)
به خدا سوگند راست می گویی، من هم نظرم با شما یکسان است
به حدّی بی عدالتی در پرداخت ها وجود دارد که اصلاً قابل مقایسه نیست
حقوق های نجومی بالای 90 میلیون تومان هم داریم،!
چرا باید اینگونه باشد
واقعاً نمی دانید که ریشه همه این نارضایتی ها همین گونه رفتارهاست
بیش از 90 درصد مردم ایران از شماها متمفّرند
لطفاً به حرفی که می زنید عمل کنید
پس چی شد نظام هماهنگ پرداختی که می خواستید اجرا کنید آقای رئیس جمهور!؟
شما که می نالیدی از این نظام ناهماهنگ پرداخت ها!!
پناه بر خدا از شرّتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
برق حرارتیها که برخیها با پارتی امدن هر جا پول بیشتر ...
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
8
2
سلام در مورد رانندگان استیجاری شرکت توزیع که سالهای سال با ماشین خود کار میکنند و هیچگونه مزایا مثل عیدی و سنوات و...... مزایای قانون کار شامل حال آنها نشده چه تصمیمی گرفته شد به سن پیری رسیدیم ولی هیچ پشتوانه کاری نداریم ما هم در این شرکت زحمت میکشیم ول میگویند با ماشین شما قرارداد بسته ایم مگر ماشین به تنهایی میتواند راه برود و کار انجام بدهد به داد ما رانندگان استیجاری برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
راننده اونهم از نوع استیجاری .
اینها هم شدن برای شرکتهای توزیع که هرج و مرج درش موج میزنه قوز بالا قوز
حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
19
دولتی که بعد از پنج ماه نتواند حقوق کارگر را تعیین کند چطور می‌تواند مملکت را اداره کند ⁶
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
5
3
اقای وزیر اقای مدیر عامل توانیر ایا میدانید در شرکت توانیر وبرق های منطقه ای از سال 94 تا حالا ان مبلغ کم حق هیات مدیره پرداخت نمیشه وباتوجه به مصوبه هیات دولت در 8/12 /1400 در خصوص برقراری امتیاز هیات مدیره ومدیران عامل وزارت نیرو خودش با استعلام نا به جا از سازمان امور اداری مانع برقراری این حق مسلم ونا چیز شد روال وزارت نیرو و... طوری شده که باید هر چیزی را با سر وصدا واعتصاب وشکایت خواست .7 سال از قطع این مورد گذشته حالا که دولت این حق برقرار کرده وزارت نیرو وتوانیر عملا نه کار ی میکنن بلکه راه این امر هم بستن .به نظر شما باید یاعضاهیات مدیره برای برقراری حقش شکایت کنن !!!!!!! البته این کار را نمیکنند ولی احساس خوبی نداره چرا که مرجعی برای پیگیری جهت حل این موضوع که ایجاد پست مستقل هیات مدیره ویا پرداخت به همین حالت انجام کار هیات مدیره علاوه بر پست سازمانی نه در توانیر ونه در وزارت نیرو که به صورت جدی دنبال حل این موضوع باشه دیده نمیشه.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
11
داخل وزارت نیرو کسی بفکر پرسنل و کارگران شرکت و توزیع استانها نیست مخصوصامازندران نه حقوق میدن ونه حکم امسال همکاران رامیزننددنبال چه هستندنمی دانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا نمی دانید دنبال چه هستند .بیشترشان سیاسی هستند با سیاستهای دولتی که به نفعشون نیست مخالفند .دنبال کارشکنی و خرابکاری اند.و هی برای حقوق چندرغاز ما سوسه میان.چون خودشون مشمپل ده درصد هستند و الان ده درصدشان را دارن میگیرند کلا با افزایش حقوق ما مخالفند .عدالت مدیران ارشد کشور را می بینید .چه کسانی پاسخگو هستند .؟!اونهایی که برای اینکه آشناهای خودشون بیارن سر کار بهشون باج میدن .کلا سیستم توانیر و وزارت نیرو به هم قفل شده .هر فرد ... فکر میکنه خودش صلاحیت رهبری توانیر و وزارت خونه را داره.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
4
0
به جای نیروهای حجمی بهتره بگید نیروهای بادکنکی که هر آن ممکنه توسط ظلم کارفرما بترکه و یه نفر رو از کار بیکار کنه حجمی یعنی چی حتی توی برده داری غربی هم چیزی به نام حجمی نبوده که دولتهای اسلامی خودمون تحت عنوان نیروهای حجمی یه عده رو به برده ای گرفته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
1
چرا فقط ازنیروی پیمانکاری وشرکتی وحجمی برق تنهامیگوییداداره آب وفاضلاب بخش دستگردان عشق آباد هم همانطوری است پیمانکار اگرازدولت یااداره آب ده میلیون میگیره به کارگربدبخت،۴میلیون یا۴میلیون میده آن هم قطره چکانی یابعدشش ماه حقوق میده تراخدافکری به حال کارگرکنید
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of)
همکار عزیز اداره ابفا اسم این خبرگزاری بخون نوشته برق نیوز

شما باس برین خبرگزاری اب نیوز مطالب خودتون عنوان کنید

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
10
1
به خدا انصاف نیست که یارو بشینه پشت میز هیچ کاری نکنه نیرو‌های حجمی مثل ما تا شب پی پرکردن آمار باشه وپرکنه تا سرماه کم نباشه بدبدختی اینکه دوباره هم بدون علت بازم کسر کار میزنن تورو خدا جمع کنید این شرکت وحجمی هارو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وقتی راحت با پارتی اومدی سر کار فکر الانم میکردی، باید آزمون سراسری بدی
جمال ابوطالبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
1
بنده رئیس شورای اسلامی زاغمرز هستم مکرر تماس گرفتم ولیکن موفق به ارتباط با برق نیوز نشدم لذا زاغمرز یکی از روستای بسیار نزدیک نیروگاه شهید سلیمی است خواهشمندم تماس بگیرید تا حقایق افشا کنم
مدیر پایگاه امروز با شماره ای که شما نوشته اید تماسی نداشتیم
در قسمت تماس با شماره های ارتباطی وجود دارد و پاسخگو هستند
پاسخ ها
اهل نکا
| France
احتمالا میخواد بستگانش رو ببره نیروگاه استخدام کنه و دنبال باج خواهی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
رییس شورای اسلامی و افشای حقایق .
هر کسی میاد برای ما جانماز آب میکشه .
که از آب گل آلود ماهی بگیره
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
16
"افزایش حقوق کارکنان صنعت برق نیز در انتظار تصمیم گیری وزیر نیرو است و با اینکه چهار ماه از سال می‌گذرد هنوز بلاتکلیف بوده و حقوق و دستمزد بخش قابل توجهی از کارکنان صنعت برق با شرایط سال گذشته پرداخت می‌گردد." واقعا جناب وزیر چه فکری پیش خودشان کردند که با حق و حقوق هزاران نفر نیروی زحمتکش صنعت برق چنین کاری میکنند؟ آیا ایشان اعتقادی به خدا، حق الناس و اینکه باید روزی پاسخ اعمالشان را بدهند دارند؟ هر رنجی که کارگران زحمتکش صنعت برق کشیده و هر شرمندگی که به دلیل تورم بالا و دستمزد پایین در مقابل همسر و فرزندان خود متحمل می‌شوند را چه کسی باید پاسخ دهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کارکنان مهم نیستن مهم اینه که الان اینها دارن ... و دوست دارن تا ابد الدهر بخورن و رییس باشن.و مردم با وعده های ... ,... و سگ گردانی و گربه گردانی و بچه زایی و غیره فریب بدن /....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اگر فکر این هستند که افزایش حقوق با درصد کم را گذاشتن بعد از پیک بسیار اشتباه میکنن ، الان شرکت های وابسته مثل آتیش زیر خاکسترند اگر بخوان چنین کاری بکنند مطمئنا صنعت برق را دچار مشکل خواهند کرد ما کارگریم و مانند پرسنل شرکتی باید به اندازه کارگر به حقوق ما اضافه شود. من نمیدانم اینکه امام معصوم گفتن که حق کارگر را قبل از خشک شدن عرق جبینش باید داد برای کی گفتن هیچکدوم راضی نداریم که اضافه حقوق ما بعد از 4 ماه در جیب دولت قرار میگیره این حق زن و بچه های ماست چرا نباید حقمون را به ما بدن یعنی ما از پرسنل محترم شرکتی پست تریم که از ابتدای سال 57 درصد به حقوقشون اضافه کردن و داره پرداخت میشه واقعا متاسفم برای وزارت نیرو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
15
معلوم نیست این دولت رئیسی کلا حالشون خوبه ؟؟؟؟؟ یا واقعا تعطیلن ...همه از دستشون شاکی و گله مند هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
زیر سر مخبره ولی مردم عین خیالشون نیست داره چه بلایی سرشون میاد.رییس جمهور و نخست وزیر سریلانکا استعفا ذادن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
7
از ایت اله مخبر استعلام بکنیدایشون مراقبن یه وقت اینورواونور نشه جان هن.....
پاسخ ها
سید علی اکبر موسوی نژاد
| Iran (Islamic Republic of)
باور بفرما که تعطیل تعطیله
رئیس جمهور که به حرف خودش هم عمل نکند چه انتظاری از او می رود
پناه بر خدا از شرشان
ارسطو عامل
|
France
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
1
2
مگه آدم خوب میتونه ، مدیر خوب هم باشه ؟؟؟
سید کاظم چیکار داری میکنی ؟؟؟؟؟
آقا به داد توزیع مازندران برسید
برق نیوز اگر ای پی میدی حرف نزم
مدیر پایگاه ما ای پی نمیدیم اونا میگیرند چه از ما چه از طراح سایت که باید برای فعالیت در این حوزه با نهادهای قضائی همکاری کند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
6
11
وقتی مهندس برق با رشته های علوم انسانی که استخدام هستند و هر دو تو وزارت نیرو طبق قانون جدید حقوق برابر میگیرند این هم یعنی بی عدالتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
از چی ترسیدی ترسیدی بگن مهندس هااااااااااای برق تو شرکت توزیع برق بیکارن. ما که داریم میبینم همه کارها را داره بخش مالی پیش میبره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من نیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ما ندیدیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
6
کارکنان و بازنشستگان لشگری وکشوری ، در برابر عدم توجه دولت به افزایش عادلانه حقوق ها وسکوت ظالمانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، باید حقوق از دست رفته خود را در کف خیابان های ایران اسلامی مطالبه کنند .باشد که دولت عدالت محور رییسی ونمایندگان صم وبکم انشاالله به خود ایند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
شما باید ثابت کنید برق منطقه ای و توانیری نیستید بعد ... چون این دو دسته بسیار .
امیر معز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
7
از زمان خصوصی سازی برق همش پس رفت به کجا چنین شتابان؟؟؟؟حتی بیمه درمانی مشخصی ام نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
4
3
والا با 18سال سابقه 6800حقوق میگیریم کار شیفتی انجام میدیم حکممون کارمنده!! نمیدونم کجا عدالته ؟
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
11
خبر خوش برای دوستان اینست که کمک هزینه رفاهی نیز مشمول مالیات شد گل بود به سبزه نیز آراسته شد کارمندان برق را نابود کردند افزایش ۸ درصدی هم دود شد رفت هوا افزایش ۱۰ درصدی توهمی بیش نیست زیرا با عدم افزایش ۳ قلم از حکم افزایش کارمندان کمتر از ۸ درصد است که با مشمول مالیات شدن کمک هزینه رفاهی عملا حقوق کارمندان کمتر از سال ۱۴۰۰ خواهد بود لطف عالی کم نشود تورم واقعی ۵۰۰ درصد افزایش حقوق کارمندان منفی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
18
واقعا وضعیت حقوق تاسف بار شده . چهار ماه از سال داره میگذره هنوز احکام صادر نشده. چه خبره تو وزارت نیرو خدا میداند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هیچی یه مشت ... که به ... عادت کردن شدن همه کاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
1
5
دوستان مگر ما در مملکت اسلامی کار نمیکنیم ؟ مگر نمیگن کارگر عرقش خشک نشده باید مزدش را داد پی چی شد چهار ماه از سال گذشته کو افزایش حقوق ما ؟؟ با این وضع تورم جامعه؟؟ آقای وزیر کی قسطای ما را میده کی چکهای ما را پاس میکنه ؟؟ اگر نشستین بعد از پیک مقداری به حقوقمان اضافه کنین اشتباه میکنین ؟؟؟ ما کارگریم و طبق مصوبه اداره کار حقوق میخایم کمتر باشه به نفع صنعت برق نیست با ریزش شدید نیروهای متخصص روبرو خواهید بود.
سید علی اکبر موسوی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
3
بخدا سوگند خسته شدیم از بسکه گفتیم در پرداخت حقوق ها، رعایتِ عدالت گردد، و نگردید، و نشد که نشد
این دولت هم فقط شعار داد!
متنفرم از این همه دروغ
دولت گفت این نظام ناهماهنگ پرداخت است و ما می خواهیم پرداخت ها را به نظام هماهنگ برگردانیم و اصلاح کنیم، پس چی شد ؟ ؟!
مگر چقدر کار دارد تهیه جدولی که بر مبنای چهار عمل اصلی برای هر کارمند، یعنی درنظر گرفتن:
(مدرک تحصیلی، سابقه کار، گروه دریافتی و داشتن رُتبه«ارشد، خبره و عالی» و در نظر گرفتن مبلغی معین برای هر کدام پارامترهای مذکور)!؟
که البتّه باید برای همه بازنشستگان و شاغلین کلیه ادارات به طور یکسان عدالت رعایت شود!
واللّه العظیم یک روز وقت کافیست برای تهیه جدول!
دنبال چه می گردی ؟!
پناه بر خدا از شرّتان
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
0
3
ابلاغ معاون اول گرامی چقدر زمان نیاز دارد، و چندکالری انرژی مصرف خواهد کرد. مردخوب زحمتش رابکشید هرچه سریعتر دستورات اکید را صادرفرمایید. برج 4 هم 7روزش گذشت،بازنشستگان تأمین اجتماعی چشم براه هستند،به نگرانی این گروه تلاشگرخاتمه بدهیدوآرامش رابه خانواده این عزیزان بازگردانید. همچنین لطف بفرمایید درخصوص پرداخت 25%همسانسازی سال 1400، واگذاری قسمتی از سهام و سود شستا را و اصلاح پرداخت 2ماه عیدی همانند زمان اشتغال بازنشستگان، پرداخت طلب 500هزارمیلیارد تومان دولتیان به تأمین اجتماعی دستورات مقتضی جهت اقدامات شایسته را صادربفرمایید.همچنین همسانسازی سال1401 را هم دراسرع وقت بانجام برسانید و در فیشهای امسال اعمال و محاسبه و واریز نمایید. انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
وقتی ... شان از مجموعه دزدها بوده یکسره دروغ میگفته .بعد واکسن کرونا را روی همه مردم ایران امتحان کرده .یکسره دنبال صنف پزشکان بوده دایم پولهای ملت تو ... صنف پزشک و درمان میکردن از همچین ...که قیافه اش بیشتر به ...می خوره چه انتظاری باید داشت همه ازش شاکین باید زودتر بداشته شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همه اش شد اصلاح اسمش گذاشتن جراحی اقتصادی ولی در حقیقت ....است.
چه بهانه هایی عم براش درست می کنن...
هیچکس هم پاسخگو نیست با جراحی اقتصادی جبرانش میکنن
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
1
6
مازندارن:
شرکت توزیع استان تهران به هر پرسنل یک میلیون نهصد هزار تومان بابت عید قربان پول دادن
فرق اونها با ما چیه که تازه با تاخیر حقوق اون ماه را گرفتیم
مدیرعامل توانیر کجاست که این رفتار ناموزون و دوگانه شرکت ها را بررسی کند
توزیع مازندران بزرگترین مشکلش بی صاحبی اش هست که اینجوری مورد بی‌توجهی سکاندار توانیر قرار گرفته هست
آقای وزیر نیرو لطفا یک کمیته ای برای بررسی و پرداختی شرکت های توزیع کشور راه اندازی کنید تا اینگونه به شرکت توزیع مازندران اجحاف نشود چون شرکت ما فرمانده ندارد فقط فرمانبر دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
آقای چمنی خواهشن شما حرف از عدالت نزنید شما به چه حساب و مکتبی کارکرد های پرسنل های مالی رو تایید میکنید مگه تو قرارداد ماموریت ۴روز ذکر نشده چرا ریسیان که در تنطیم لیست کار میکنه و اونم ماموریت نشسته واسه خودش میزنه شما ۱۰ روز تایید می‌کند و با رد کردن ۹۰ساعت اضافه کار اونم بدون مجوز مدیر عامل آیا این تخلف حساب نمیشه این نا عدالتی بحساب نمیاد آقای چمنی شمایی که اون بالا دست نشسته هستی نا عدالتی میکنی چه برسه به بقیه بد میایی صحبت از حق و حقوق پرسنل میکنی. خواهشن لطفا پرسنل حراست و بازرسی رسیدگی کنه آقای مدرسی که مسئول بازرسی هستی حداقل در روز یک ساعت سر جایت بشین بجای تو ساعت اداری بری باشگاه و جلسات کمیته باشگاهی خودت بررسی که خارج از چارچوب اداره میباشد که شما دارین حقوق توزیع برق رو می‌گیرد ولی میرد برای تربیت بدنی تو ساعت اداری کارشونو انجام میدید به این موضوعات حساس اداره رسیدگی کنید لطفا
ناشناس
| Italy
دقیقا همینطوری که گفتین هست این خانم ریسیان مثل آب خوردن ماموریت نشسته میگیره و ماموریت که بدون مجوز مدیرعامل خارج از قراردادش بهش میدن اونم بخاطر اینه که خیلی راحت کارکردشان رد میشه بخاطر اینکه فامیلش خانم اصفهانی در منابع انسانی هستش کارکرد های همه رو کم میکنه ولی مال این خانم رو بدون چارچوب سازمان رد میشه هیچکی هم نیست که بگه اونجا چه خبره
محمود چمنی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
1
5
مازندارن:
شرکت توزیع استان تهران به هر پرسنل یک میلیون نهصد هزار تومان بابت عید قربان پول دادن
فرق اونها با ما چیه که تازه با تاخیر حقوق اون ماه را گرفتیم
مدیرعامل توانیر کجاست که این رفتار ناموزون و دوگانه شرکت ها را بررسی کند
توزیع مازندران بزرگترین مشکلش بی صاحبی اش هست که اینجوری مورد بی‌توجهی سکاندار توانیر قرار گرفته هست
آقای وزیر نیرو لطفا یک کمیته ای برای بررسی و پرداختی شرکت های توزیع کشور راه اندازی کنید تا اینگونه به شرکت توزیع مازندران اجحاف نشود چون شرکت ما فرمانده ندارد فقط فرمانبر دارد.
پاسخ ها
اصغرزاده بزرگ
| Iran (Islamic Republic of)
لایک داری آقای چمنی حرف حق زدی . محمود جان نزنی میزنتت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
1
9
سردبیر محترم برق نیوز
با سلام
لطفا گزارشی از عدم ابلاغ افزایش ها، کاهش رفاهیات، عدم پرداخت کارانه و پول لباس سال ۱۴۰۰ برای شرکت های توزیع تهیه کنید،
مگر می شود مطابق قانون کلر رفاهیات را نداد و افزایش ابلاغی را تا وسط سال اجرا نکرد؟!
از طرفی احتمالا نفوذی دشمنان ایران جهت ایجاد نارضایتی در صنعت برق وجود دارد شناسایی کنند ، چون لطمه اساسی به صنعت می زند.
از طرف دیگر هر مدیرعامل ارتباط با توانیر دارد به راحتی پرداختی ها را انجام می دهد.
اصغرزاده بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
1
1
لایک داری آقای چمنی حرف حق زدی . محمود جان نزنی میزنتت
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
2
16
جناب آقای محرابیان و مهندس کردی تاحالانداشتیم درست شرکتی بعداز۵ماه حقوق سال گذشته گرفته شود مگر این کارگران شرکت توزیع کارنمیکنندچراتکلیف حقوق امسال همکاران توزیع مشخص نیست امسال ماهاهستیم که این شرکت سرپاست خواهشادراین ماه حکم پرسنل و افزایش حقوق زده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خواهشا کدومه این دولت فقط زور می فهمه
مثل خودش که زور میگه اینجا سرگردنه است.
مثل معلما باید بریزیم بیرون تا حقوقمون افزایش بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
11
وزارت نیرو هم مثل جاهای دیگه که دولتی هستند صاحب ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
4
13
توانیر و برق منطقه ایها و وزارت نیرو حقوق ما را گروگان گرفتن که مال خودشون بیشتر کنن این درحالی است که همه ی ارگانها به شرکتهای توزیع بدهکارن اونهم بدهکاریهای میلیاردی اونوقت مدیران دولتی میخواد بیشتر از ما ... بده به ...خوارش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
5
شرکتهای توزیع برق که بیخود و بیجهت چند ده میلیارد تومان جریمه شدن باید حتما خبری شده باشه از جانب مخبر که یکسری از هوشمندان جامعه فهمیدن که این مخبذ که قبلا رو رادار نبوده چطور امده روی رادار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
1
12
واقعا به همه بگید پیمانکاران مشاور چکار میکنند که اینهمه قراردادهای میلیاردی می بندند که معلوم نیست کجا صرف میکنن معاون منابع انسانی وزارت نیرو باید بفهمه که نیروهای رسمی در اولولیتن .همه بدبختی های شرکتهای توزیع سر بها دادن و زد و بند با پیمانکاران شرکتهای توزیع هست .که در واقع هیچ خروجی ندارن .چطوری نیرو استخدام می کنن .چقدر بهشون میدن .چقدر تو جیب خودشون میزارن .این همه هرج و مرج را من به شخصه در هیچ دولتی ندیدم.که الان میبینم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
1
13
ما تا الان هیچ عمل مثبتی از این دولت ندیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
6
من فکر میکنم علت این تعللها فساد گسترده توی ...منحوس باشه.چون با یه مشت اراذل لاابالی زورگو پر شده که تنها هنرشون پاچه خواری از دولت و سیاسی بازی بوده‌.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
2
8
با سلام
از همه جا بود جز توزیع بوشهر
که 4 ماه گذشته از سال و هنوز نه حکمی زده شده و نه رفاهیاتی و نه پاداشی از سال 1400
و هیچکسم نطق نمیکشه
و مدیران محترم فقط فکر میز و صندلی خودشون هستن
تورم شده 100 درصد بعد وزیر نیرو دست و پاش میلرزه 38 درصد رو ابلاغ کنه
حقوق میدن طبق سال 1400 اونم بدون رفاهیات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
7
شما را به خدا مزایا و اضافه کاری و ماموریت ما را از تحت نظر مدیران توزیع برق استان مرکزی بیرون بیاورید
بخاطر اینکه به ما فشار بیارن از ماها که داریم جون می کنیم و رسمی هم هستیم کم می کنن.
حتی اگر افزایش حقوق هم شامل حال ما بشه اضافه کاری نمیدن که برای خودشون بردارن.
دایم فکر و ذکرمون شده کشمکش با مدیران نالایق اینجا که دائما به فکر جیب خودشونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
1
11
کارکنان شرکت های وابسته چقدر باید داد بزنن ؟؟؟ چرا کسی به دادمون نمیرسه 4 ماه از سال گذشته و باید در این شرایط تورمی با حقوق سال قبل سر کنیم . مسئولین حراست وزارت نیرو و یا بازرسی وزارت نیرو کجایند مگه صدای ما را نمیشنون مگر مدعی العموم نیستن ؟؟ بخدا اگر حقی از ما ضایع شه اونا مسئول هستند و باید جوابگو باشد ؟؟ ما محترمانه داریم حقمون را مطالیه می کنیم چرا حقمون را نمیدین ما کارگر هستیم و طبق قانون کار حقمون را میخوایم ؟ آقای وزیر چرا حقمون را نمیدین شما که دولت انقلابی هستین چرا با کارگران صنعت برق اینکار را میکنین مگر ماها زن و بچه نداریم ما از پرسنل شرکتی هم پست تر شدیم . متاسفم برای وزارت نیرو با اینکه صنعت مادر در کشور هستیم کارکنانش روزبروز شرایط بدتری را پیش رو دارن و هر روز قواینیی وضع می شود تا سطح حقوق و رفاهیات پرسنل کاهش یابد اگر این موضوع اشتباه هست بررسی داشته باشد 10 سال گذشته تا الان البته در شرکت های وابسته حقوق و مزایا را ؟؟؟؟؟؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
2
11
حداقل دولت قبلی حق کارگراینجوری نمیخورد که بعداز۵ماه آقایان دست وبال شون بلرزه افزایش حقوق کارگراعجاف کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
آقایون محترم آن موقع که حسن روحانی در توانیر و برق منطقه ای افزایش حقوق به اصطلاح 50 درصدی برای اینها اعمال کرده بود را یادتان هست .ما اون موقع افزایشمون 10 درصد بود
بابا برید ببینید اونها دارن 65 درصد می گیرن یعنی ما که داریم 35 درصد میگیریم باید افزایشمون هم کمتر باشه.
حقوقمون هم بزارن زیر دست توانیریهای پرخور و حرام خوار
این که عدالت نیست ما را فدای آنها کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
3
17
وزیر محترم ، افزایش حقوق شرکت های توزیع که سپر بلای صنعت برق هستند منتظر تصمیم شماست . توی ۳ سال گذشته بیش از ۱۵۰ درصد تورم داشتیم یعنی قیمت کالاها بیش از ۲.۵ برابر شده . حالا که حقوق شرکت های توزیع مقداری اضافه شده ، حسادت بعضی ها رو برانگیخته و در حال تحریک شما هستند تا سر و ته مزایای شرکت های توزیع رو بزنند.
پاسخ ها
درمانده
| Iran (Islamic Republic of)
مگر سیب زمینی هم رگ داره .کسی حال پرسنل زحمتکش توزیع رو درک میکنه که درسطح همونا زندگی کنه.نه پیگیری بخش نامه افزایش حقوق امسال رو بصورت موثر می کنتد نه خودشون جشمشون به حقوق سربرجه.،ماکه بخیل نیستیم خدا بیشتر بهشون برسونه ماهم اگر تواین پستها بودیم شاید درک نمی کردیم.ولی مادعا میکنیم شما وضع تون هرروز بهتر بشه ولی شماهم حضرت عباسی حسادت نکنین بزارید مثل بقیه کارگران حقوق ما بچه های توزیع هم افزایش پیدا کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
1
برق نیوز عزیز لطفا خبری از احکام سال ۱۴۰۱شرکتهای توزیع بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
3
ما از وزیر نیرو درخواست داریم آرش کردی و تمام معاونین بی لیاقتش برکنار کنید.مدیر ارشد در سطح کشور گذاشتید تا علیه خودتان چوب لای چرختان بزاره نگید که من نگفتم.
از افراد سالم استفاده کنید.
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
1
جناب آقای وزیر الان ۴ماه از سال گذشته ما پرسنل شرکت توزیع خوزستان همچنان داریم حقوق پارسال رو دریافت میکنیم ،با این وضعیت گرانی های افسار گسیخته واقعا دیگه غیر قابل تحمل شده
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
1
جناب آقای وزیر الان ۴ماه از سال گذشته ما پرسنل شرکت توزیع خوزستان همچنان داریم حقوق پارسال رو دریافت میکنیم ،با این وضعیت گرانی های افسار گسیخته واقعا دیگه غیر قابل تحمل شده
مسعود
|
Hungary
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
5
از نظر افزایش حقوق و دادن رفاعیات ک طبق قانون باید عمل بشه وگر نه شکایت به دیوان عدالت اداری باید انجام بگیره.
در خصوص رسمی کردن نیروهای شرکتی بنظر من چون این نیروها بطریق صخیح وارد سیستم نشدن و ازمون ندادن و صلاحیت خاصی بررسی نشده اگر یکباره رسمی بشن کل سیستم بفنا میره چون ادعای زیادی میکنن و چون معمولا پارتی هم دارن که وارد سیستم شدن پست های مهم میگیرن و از اینجاست ک سیستم به قهقرا میره و بنظر من نباید انجام بشه ولی برای استخدام های از اینجا به بعد میشه روند رو صحیح تر کرد
کلا کجای دنیا دیدید همه نیروهاشون رسمی باش؟!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
4
8
حقوق معلمانی که همیشه تعطیلنو بیشترشون دو شغله اند چوون زن خودشون معلمند به شدت زیاد کردن ما که یکسره دعوا و مرافعه داریم هم اینجوری کم میکنن.
به داد نیروی رسمی شرکت توزیع برسید ما را دارن زیر پا له میکنن چرا نمیفهمید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
0
13
متاسفانه وزیر نیرو دولت اقای رییسی برخلاف دولت اقای روحانی همچنان بخشنامه افزایش حقوق شرکت های وابسته (مطابق قانون کار-آبفا،توزیع برق و نیروگاه ها) را ابلاغ نکردن.دولت قبل همیشه قبل از برج 3 ابلاغ میکرد.گرچه از گوشه و کنار شنیده میشد که وزرات نیرو قصد داشته افزایش ها مطابق قانون کار را لغو کند و افزایش 10 درصدی غیر قانونی را به شرکت های وابسته تحمیل نماییند.همانگونه که تبدیل وضعیت های ناعادلانه را تحمیل کردن!!!
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
شما اگر آدم لایقی باشی هیچ موقع تبدیل وضعیت شدن همکارای شرکتی برات ناراحت کننده نخواهد بود.پس مطمئنا آدم بی لیاقتی هستی .
احمد
| Iran (Islamic Republic of)
حقوق رسمی های شرکت توزیع خیلی کم است خیلی
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
7
18
شرکتی ها همشون با پارتی بازی اومدند همشونو جمع کن سواد دوم ابتدایی ندارن و همشونو باید اخراج کنن از افراد متخصص با امتحان استخدامی استخدامی کنن و همشون مفت خور بتمام معنان
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
3
7
سلام
دوستان از نظر من همه وزارت خانه ها براي گرفتن بودجه بيشتر در تلاش هستند و در حال حاضر يكي از اين راهكارها اعتراض كاركنان زيرمجموعه آن وزارت خانه هست احساس ميكنم جناب وزير محترم نيرو از اين جهت تحت فشار هستن و در واقع با امضاء نكردن بخشنامه افزايش حقوق و بصورت نامحسوس همكاران شركتهاي توزيع برق و راهنمايي مي كنن كه دست به اعتراض بزنن تا بتونن بودجه بيشتري بگيرن. پس لطفا دست به دست هم بدين و به ايشان كمك كنيم.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
2
9
با سلام باتوجه به اینکه همکاران زحمتکش شرکت های توزیع چندماه بابت افزایش حقوق وحکم امسال دارندرنج میبرندایابه گوش وزیرومهندس کردی نمیرسه یا نمی بینند که داخل شرکت توزیع هاونگرفتن حق حقوق پرسنل چه مشکلاتی برای شرکت درست میشود تا کی میخواهیداین روند ادامه داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
4
0
با سلام در مورخه 26 تیرماه امسال نامه افزایشات حقوق طبق مصوبه شورای عالی کار جهت شرکت‌های توزیع و نیروهای بخش کارگری شرکتهای تابعه و وابسته توسط وزیر محتر م نیرو به زیر مجموعه ها ابلاغ گردید با تشکر از. و زیر محترم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
واقعا جناب وزیر خیلی زحمت کشیدند. خدا قوت. بعد 4 ماه....
تولید
|
Netherlands
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
شرکتهای مدیریت تولید برق در دهه هفتاد بصورت تجاری و با ماهیت نیمه خصوصی برای مدیریت نیروگاهها تشکیل شدند تا نیروگاه را بصورت بنگاه اقتصادی اداره کنند و قوانین دست و پاگیری دولتی برای معاملات و نیروی انسانی را کنار بگذارند و در دوره ای که زیر نظر توانیر و برق منطقه ای بودند شکوفایی در این شرکتها در حوزه نیروی انسانی و تولید رخ داد و از زمان تشکیل شرکت مادر تخصصی برق حرارتی روند معکوس شد و با تشکیل شرکتهای تولید نیروی برق که با بهانه مدیریت انتقال نیروگاهها به بخش خصوصی ایجاد شدند روند انحطاط نیروگاهها آغاز شد و در زمان حال مشکلات زیر بوجود آمده است
الف-نیروگاهها بصورت اداره دولتی بودجه گیر شده اند و حق تصمیم‌گیری مالی برای درامدهای مربوط به قراردادهای قانونی خود را ندارند
ب-به دستور ستاد پرداختها و امتیازات پرسنل برای صرفه جویی محدود شده است
ج-شرکتهای تولید نیروی برق با نیروهای کارمند مامور و بعضاً غیر تخصصی بدنبال امتیازات جدید و رقابت با متخصصین نیروگاهها هستند
د-طرحهای نوسازی و تامین کالاهای استراتژیک به بخشهای اداری و غیر تخصصی ستاد دولتی محول شده و با تاخیر و توقف روبرو شده است
ح-در عزل و نصب و صدور احکام جزیی در نیروگاه نیز از طرف ستاد دولتی دخالت میشود
و-مدیران نیروگاه و منابع انسانی نیروگاهها برای نزدیکی و کسب حمایت از ستاد دچار تعارض منافع شده و مقابل پرسنل نیروگاه ایستاده اند
ز،-نارضایتی متخصصین نیروگاه افزایش یافته و موجب کاهش بهره وری شده است و بحران اشتغال در کشور مانع خروج نیروها فعلا شده است
ح-انتقال متخصصین نیروگاه به بخش دولتی در حال بزرگ شدن ممنوع بوده و نیروهای کارمند کم سابقه براحتی رشد کرده و بعضاً حتی مدیرعامل شرکتهای وابسته میشوند
ادامه این وضعیت به صلاح نیست و توصیه می گردد
آقای مهندس پیشاهنگ که بر صنعت برق اشراف دارند با نگاه استراتژیک این اوضاع را تغییر دهند قبل از آنکه صدمات جدی به بدنه تخصصی نیروگاهها وارد شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
1
4
ما پرسنل رسمی توزیع حقوقمان خیلی کم است و با سیلی صورت سرخ میکنیم ببینید سایر سازمانها و وزارتخانه ها چه افزایش حقوق هایی داشته اند اگر در کشور پول نیست برای همه نباشد چرا فقط برای ما نیست؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
1
2
افزایش حقوق را از آموزش پرورش، وارت بهداشت، ارتش و مخابرات و .... یادبگیرید چرا کارمند رسمی شرکت توزیع باید با سیلی صورت سرخ کند و دغدغه معیشت داشته باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
3
سلام گویا افزایشات سال 1401 براساس مصوبه شورای عالی کار توسط وزیر نیرو به زیرمجموعه ها ابلاغ گردیده است ولی باز هم شرکت توانیر با قلع و قمع رفاهیات اعلام پرداخت براساس مبلغ سال 1400 عملا رفاهیات 65 درصدی را که باید بدهد و تا کنون به شرکتهای توزیع فقط 35 درصد داده بود با این بخشنامه به زیر 20 درصد کاهش داده یعنی عملا هر چی افزایش داده با سر و صدا و کشمکش فراوان در سکوت داره پس میگیره مبالغ پرداختی را اقالیان توانیری عزیز کمی انصاف داشته باشید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
1
جناب آقای مهندس کردی خواهشارفاهیات ۱۴۰۱رادستوردهیدبالاببرند واقعابااین تورم کارگران شرکت توزیع که سکانداران این شرکت هستند به حق حقوق خودشان برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
0
باسلام ۱۳سال نیروی شرکتی ام ۳۰سال جون مرگ شدم خدا کی تقاس میکنی ...خجالت بچه .خانواده .حتی خودم چون وقتی بیاد زحمت خودم میافتم .احساس بیلیاقتی میکنم .خلاصه خیلی بدبختیم شرکتیهای اداره برق...
تنها از لرستان
|
Japan
|
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
1
0
شرکت توزیع برق لرستان هم مث بقیه شرکت توزیع ها حقوق رو نصفه پرداخت میکنه دیگه کار به جایی داره میکشه که کارگر به اندازه اون نصفه حقوق که بهش میدن دیگه باید کار کرد و بقیه ساعات رو بریم دنبال شغلی دیگه تا بتونیم قسط بانک وخرجی خانواده رو بدیم عملا مسولان بالادست خودشون مشکل مالی ندارن که بفکر کارگر باشن یا امام حسین شب عاُشوراست حق ما رو از اونای که سنگ اندازی میکنن حقوق به کارگر نرسه بگیر همه بگن آمین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار