کد خبر: ۵۱۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۶ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
در دیماه ۱۳۹۶ با دستور تیم قبلی وزارت نیرو، در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی بگیر و ببندی شد که بمب خبری روز وزارت نیرو شد.

سرویس صنعت برق نیوز، در دیماه ۱۳۹۶ با دستور تیم قبلی وزارت نیرو، در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی بگیر و ببندی شد که بمب خبری روز وزارت نیرو شد که در همان زمان در خبر "برکناری مدیر متخلف شرکت توزیع برق/ وزارت نیرو اطلاعیه صادر کرد" به آن پرداخته شد. با گزارش اشتباه به وزیر نیروی وقت و اتخاذ تصمیم عجولانه و بدون بررسی اردکانیان، نسبت به عزل یوسف سرافراز مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اقدام و در ادامه به دستگیری و بازداشت‌هایی منجر شد که این امر باعث آسیب‌های روحی، جسمی، مالی و. به کارکنان و عوامل ذیربط در پروژه مسکن مهر که قرار بود از محل اعتبارات سال ۱۳۹۵ در قالب اسناد خزانه اسلامی استفاده شود گردید.

این رفتار موجب ترس و تردید در میان دیگر شرکت‌های برقی شد بطوریکه بعلت ترک فعل در سال‌های آتی طبق گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۷ هزار میلیارد تومان از اعتبارات بخش برق وزارت نیرو جذب نشد. هر چند وزیر نیرو بعد از دو سال از طریق مشاور ویژه خود در مورد تصمیم عجولانه گرفته شده ناراحتی خود را اعلام و دلجوئی بعمل آورد، ولی آسیب‌های غیر قابل جبران برجای گذاشت.

پس از گذشت سال‌ها پیگیری قضائی در نهایت رای دادگاه تجدیدپذیر نیز صادر گردید و یوسف سرافراز و همکارانشان از اتهامات وارده تبرئه شدند. با توجه به رای قطعی برائت صادر شده پس از ۴ سال متحمل شدن سختی‌ها و استرس‌ها ضروریست جبران خسارات مالی و معنوی و... اشخاص آسیب دیده ناشی از اتهامات واهی مورد توجه قرار گرفته و جبران گردد.

انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
4
4
برق نیوز خداشاهده من نه این بنده خدا رو میشناسم نه میدونم کی بوده و هست ولی یادمه شما هم اون زمان واسه انعکاس خبر سنگ تموم گذاشتی و تا تونستی کامنت های ارسالی رو علیه ش بارگزاری کردی. تو چطور میخوای جبران کنی؟ چون این اولین و آخرین کسی نبوده که ممکنه بدون هیچ مستند قانونی در چنین ابعاد گسترده ای در موردش قضاوت بشه و آبروش بره.
خدا خودش به همه مون رحم کنه . پشت حجاب فضای مجازی چقدر راحت با آبروی هم بازی میکنیم.
مدیر پایگاه ما خبر وزارت نیرو رو منتشر کردیم و قاعدتا در اینگونه موارد اصل بر این است که منتشر کننده خبر از صحت ان مطمئن است.
از طرفی بعد از چند روز که متوجه اصل ماجرا شدیم، در اخبار بعدی به این موضوع پرداختیم و حتی در خبری با عنوان "ریشه خیلی از فسادها به توانیر برمی گردد؟" به موضوع ایشون پرداخته و گفتیم که خود توانیر برخی از مدیران را در این منجلاب انداخته است. توانیر بابت این خبر از ما شکایت کرد.
در نهایت باید در نظر داشت که این موضوع باعث یک سری اصلاحات شد و رویه هایی که ممکن بود مدیران دیگر را گرفتار کند تا حدودی اصلاح شد. خیلی از مدیران دیگر که می توانستند از این محل سوء استفاده کنند و یا آسیب ببینند نیز تمهیدات لازم را بعمل آورده و از وقوع دوباره ان پیشگیری شده.
از بین دهها مورد تخلف، این یکی تبرئه شد و نمی توان این مورد استثناء را بر همه تعمیم داد.
در این مورد خاص کافی بود عجولانه اقدام نمیشد.
مثلا رئیس فیفا هم مورد اتهام بود که چند روز قبل و بعد از چند سال تبرئه شد. دیگه در این مورد صحبت نشده؟ یا نطراتی ارسال نشده است؟ بروید ببینید در توئیتر و فضاهای مجازی در مورد ایشون چه گفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
سلام خدمت برق نیوز
از توجهی که داشتید و پاسخ دادید متشکرم. موفق باشید.
اکبر هدایتی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
5
5
با سلام و احترام به تمامی همکاران محترم شاغل و بازنشسته صنعت برق کشور ایران ، ضمن تشکر از مدیر محترم پایگاه خبری برق نیوز و همکاران گرامی ایشان باستحضار همگان می رسانم اینجانب اکبر هدایتی نیا از پیشینیان خود در صنعت برق یاد گرفتیم که خدمت به مردم عبادت است و در جهت پایدار نگه داشتن شبکه برق و تامین برق مطمئن مشترکین باید سخت کوشید و عملکرد اینجانب در صنعت برق در طول 31/5سال خدمتم گویای مطلب است که در کنار همکاران بزرگوارم در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی و همچنین سایر همکاران محترم در وزارت نیرو ،شرکت توانیر و سایر شرکتهای برق منطقه ای و توزیع نیروی برق افتخار همکاری شرافتمندانه داشتم متاسفانه از چند سال قبل با ورود سیاست و نفوذ افراد و سازمان های خارج از صنعت موجب تضعیف این صنعت مهم شده و مشکلات حاد را نسبت به پرسنل ، وظایف سازمانی ، مردم و .... ایجادکرده است . بطوریکه در سال 1396 با کذب ، دروغ ، بهتان و..... آسیبهای غیر قابل جبران روحی ، جسمی ، خانوادگی ، اجتماعی ، مالی و .... به اینجانب ، همکاران محترم و پیمانکاران تلاشگر و صدیق وارد شد و بیش از 4 سال طول کشید تا زندگی شرافتمندانه به بهتان و ریا و رفتارهای غیر انسانی پیروز گردد .کسی هرگز منکر برخورد با فساد و بدیها نیست ، درخواست اینست که وزارت نیرو ، شرکت توانیر و مدیران عامل محترم شرکتهای برق به هر طرق ممکن باید از کارکنان و پیمانکاران صدیق و تلاشگر تحت مدیریت خود حمایت کنند . نیروی انسانی کاربلد سرمایه ملی است وحفظ آن ضروریست .
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز همون موقع به پاکی و سلامت شما ایمان داشتم و بهت گفتم که صنعت برق در حق تون ظلم و جفا کردن و خدا نمی گذارد حقی پایمال شود
یک مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
3
6
خداروشکر...از اول همه میدونستن مهندس سرافراز دزد نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
6
0
چه عرض کنیم!؟ یعنی ایشان باید دوباره مدیرعامل شوند؟ مفهومش اینه دیگه!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
3
5
خدا رو شکر همون موقع هم همه ما در توزیع های دیگر گفتی و می‌دانستیم تخلفی نشده است همه بدبختی ما توزیع ها از تصمیمات ، دستورات ،بخشنامه های غیر کارشناسی و عجولانه بالاسری ها می باشد و متاسفانه متعاقبا هم خودشان میشوند شاکی اول
واقعا مهندس سرافراز ، آقای هدایت نیا و ... بهشون از ناحیه صنعت برق ظلم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
5
شرکت توزیع برق اهواز
قادر نیست منازل سازمانی را ساماندهی کند سرپرست شرکت خانه مدیر عامل را تصاحب کرده و خانه راتخلیه نمیکند خودروی شرکتی که دراختیار دارد شماره شرکتی ندارد
معاونت مالی پشتیبانی سابق شرکت که در حال حاضر بعنوان مشاور در حال استراحت است خانه سازمانی و خودرو و لب تاب و مودم اینترنت و غیره را تحویل نمی دهد و او کماکان در حال استراحت میباشد
مشاور دیگر مدیر عامل در مالی خانه سازمانی را پس از ۱۹ سال سکونت تخلیه نمی کند
معاونت منابع انسانی پس از ۷ سال خانه سازمانی را تخلیه نمی کند
معاونت بهره برداری پس از ۷ سال خانه سازمانی را تخلیه نمی کند

بازرسی و حراست شرکت در خواب زمستانی یا بهتر است بگوییم
ای بابا یکی نیست بگه تورو س ننه شرکت صاحب داره خودشون حتما تا صد سال آینده رسیدگی می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
5
5
بنده خدا، بنده ایشان را می شناختم، فردی متعهد و متخصص و .... بود حالا دردی دوا نمی شود.
فقط جهت دلجویی از ایشان باید دوباره مدیرعامل شود، البته اگر قبول کند.
آقای سرافراز اگر فکر اشتباه در مورد شما کردیم ما را ببخش و ...
همکار توزیع برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
3
8
با سلام و ضمن تشکر از برق نیوز به خاطر اطلاع رسانی حکم برائت همکاران سخت کوش مان در شرکت توزیع برق آذربایجانشرقی و اینکه همه می دانستند پرونده ای که در آن زمان برای آنها باز شد ناشی از توطئه ای بود که چند تن از کارکنان شرکت که علاقمند به میز مدیریت بودن و ارتقا جایگاه سازمانی به هر نحوی که ممکن باشد و به نتیجه هم رسیدند می خواستند با استفاده از چند نفر از آشنایان خود در دستگاه های نظارتی به ناحق برای چند نفر از همکاران دل سوز و توانمندمان پرونده سازی کردند و موجبات ناراحتی آنها و خانواده آنها را فراهم آوردند هر چند در آن زمان مسئولین ارشد وزارت نیرو و توانیر هیچ حمایتی نکردند و عده ای از همکار نالایق شرکت توزیع برق نیز با جو سازی بی مورد نه تنها در جهت رفع اتهام همکاری نکردند بلکه با آبرو و حیثیت آن عزیزان نیز بازی کردند که خوشبختانه اعلام برائت کل پرونده حق به حقدار رسید رو سیاهی به بانیان ایجاد پرونده ماند و انشاالله اردکانیان وزیر نالایق وقت و مسئولین توانیر در محضر خداوند متعال جوابگوی همکاران و خانواده آنها خواهند بود .
بدینوسیله اعلام برائت پرونده را به محضر جناب اقای دکتر سرافراز مدیر عامل شجاع و توانمند و همکاران شان تبریز عرض می نمایم
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
4
10
ایشون هیچوق اهل دزدی نبوده و نیس..خداروشکر تبرئه شدن..
اگر توانیرو خوب بازرسی کنین اونجا چن تا دزد ناب میتونین گیر بیارین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
3
10
واقعا انصاف است!
بدون بررسی وزیر نیرو دستور خلاف می دهد؟!
حالا آبروی رفته از این مدیر خوب و باسواد را کی باید جواب بدهد؟!
آیا با عذر خواهی استرس وارده به خانواده او جبران می شود؟
از نهاد های نظارتی حوزه وزارت نیرو خواهشمند است قبل از اثبات برخورد شلاقی نشود؟
از طرفی این عزیز حتما باید از اشخاص خاطی که باعث آبرویش شده اند شکایت و دادخواهی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
من اشتباه منفی دادم، لایک مثبت
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
1
6
چگونه جبران میگردد. آب رفته باز ناید به جوی. چهار سال طول کشیده تا بگویند بیگناه بودند؟!!
اول میگیرند بعد از دو سال دلجویی میکنند و بعد از چهار سال تبرئه میشود. دستگاه قضا چه میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دستگاه ... از دوره رئیسی همین رویه رو دنبا می کنه هر کی خوشش نمیاد پرونده سازی می کنه و کنار می زنه بعد پنج سال کی به کیهتبرئه میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
2
8
این بنده خدا را ترکوندند حالا چه جوری می خواهند ازش دلجویی کنند. فقط یک جور میشه ابن کار انجام بشه. ایشان را به عنوان توزیع برق تهران بزرگ معرفی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بله فکر میکنم منظور این دوستمون این بود که ایشان مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ شوند که پیشنهاد مناسبی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
4
باسلام
اردکانيان از اين ظلم ها زياد کرد نمي دونم چطور ميخاد جواب بده
باز خدا رو شکر در اين مورد دادگاهي بودو حق را به حقدار داد
کساني که با آبرو در اين صنعت کار کردند و آقاي اردکانيان بدون هيچ تحقيقي (وتنها به حرف افراد معلوم حال که بيشتر هواي شرکتشون را داشتن وشرکت داري ميکردن تا اينکه به وظيفه ذاتي و وظايف پستي را که در تصدي دارند را انجام بدهند چرا که بعد اينکه اين پست ها را از دست مي دهند اين شرکت ها ديگر نمي توانند به حيات خود ادامه بدهند) اقدامات ناجوانمردانه اي بر عليه آنان کرد ضربه شديد روحي جسمي ومالي به آنها وارد کرد
یک ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
3
5
با عرض سلام لطفا رسیدگی بشود به وضعیت موجود شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی چون آقای اکبر فرج نیا در چهار چوبی حرکت میکنند که موقعیتشونو حفظ کنن به این ترتیب که الان کسانی وارد اداره شده اند و با قرار دادهای نا معلومی دارند کار میکنند چون آقای مدیر عامل میخواهد خودش را حفظ کند مثلا با قرار داد مشاور حقوقی بصورت تامین نیرو در تدارکات ستاد مشغول میشوند یا کنتور نویس حجمی بصورت تامین نیرو وارد نگهبانی ستاد میشود ویا در شهرستان راننده استیجاری اپراتور ۱۲۱ میشود و یا در شهرستان نیروی حجمی کنتور نویس به عنوان تامین نیرو مشغول میشود و جالب است اینکارها و زمانی که به مدیر عامل مراجعه میکنند جوابشان این است مجوز نداریم پس آقای مدیر عامل اینها با کدام مجوز آمدند؟ آقای وزیر این بی رحمی ها پشت پرده نخواهد ماند لطفا رسیدگی کنین چرا ابلاغ برکناری ایشان را نمی نویسید؟
پاسخ ها
ناشناس۱
| Iran (Islamic Republic of)
سلام. ممنون از اینکه واقعیتی را بیان کردید. این حقایقی که فرمودید به خاطر وجود چند تن به اصطلاح مدیر و مسئول و نالایق و سواستفاده کننده از پست و مقام خود میباشند که با اذیت و تهدید شغلی پرسنل و روی کار آوردن چند تن از افراد و دست در دست هم دادن برخی پرسنل با روابطی که در برخی نهادها و ستزمانهای دولتی و امنیتی دارند آشنایان و افراد دور و بری خود را وارد سازمان میکنند. همه این بی عدالتیها به عدم نظارت دقیق نهادهای امنیتی و حراستی دلالت دارد‌ لذا خواهشا اینگونه شکایات و انتقادات را به شرکت توانیر و سازمان حراست کشور باز تاب کنید تا دست اینگونه مدیران و پرسنل نالایق روشده تا آبروی مدیران و کارکنانی چون جناب دکتر مهنس سرافراز و جناب مهندس هدایتی نیا و مدیر لایق حراست جناب آقای اسکندری حفظ شود.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
4
سلام به محضر شومن اعظم معرفت بازی اما نون به نرخ روز خور اعظم جناب ... : تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
حسن چگینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
2
6
واقعا بسی جای تاسف است که براحتی با روح و روان یک مدیر متعهد و زحمتکش بازی میشود و حالا چطور میخواهند جبران کنند . وزیر وقت نیرو آردکانیان ... بدون اینکه دستور بررسی در مراجع ذیصلاح را بدهند و سپس تصمیم بگیرد ، مستقیم دستور برکناری آقای مهندس سرافراز و همکاران متعهد ایشان را دادند ، آخه در وزارت نیرو یک با معرفت نبود به وزیر دادول بگه مگه مدیرعامل نفع شخصی داشته در این خصوص که بدون بررسی قلع و قمع نمودی . حالا هم با خیال جمع به کشور اربابت مراجعه کردی و کیفت را میکنی ، لیکن خرابه ای از خودت به جا گذاشتی و رفتی .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
5
وقتی با شخصیت یک انسان بدون بررسی و تحقیق و صرفا مسائل ....بازی میشه و بعد از گذشت مدتی توی خبره میاد که شخص .....تبرئه شده برای انسان چه سخت هست کسانیکه با ابروی و حیثیت اشخاص اینگونه بازی می کنند در بالا آمده که توانیر به اشتباه خودش پی برده !!!؟؟ خوب چرا بررسی نمیشه چه کسانی این تصمیم اشتباه رو گرفتند آنها رو هم به کارمندان معرفی کنید تا درس عبرت باشه برای بقیه وزرات نیرو در این قضیه هم از نظر عملکرد کاری زیان دید و هم از نظر معنوی باید گفت همه اینها بر میگرده به یک اصل اگر عمل انسان نیت انسان گفتار انسان خدایی نباشه این اتفاقات می افته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
3
مسئولیت وزیر وقت، معاون وقت برق و مدیرعامل وقت توانیر ؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
2
6
با سلام
برق نیوز جان بخاطر همین اتفاقات هستش که بارها گوشزد کردیم که اینگونه کامنتها را که پایه و اساس نداره را لطفا منتشر نکنید. بنده زخم خورده همین موضوعات هستم. خدارو شاهد میگیرم در طول ۲۱ سال خدمتم با وجود گردش مالی بسیار بالایی که به شرایط کاری داشتم یک ریال انحراف مالی نداشتم ولی بارها اسم من در کامنتهایه شما چاپ شد و باعث تخریب بنده شد. اینگونه کامنتها و تخریب‌ها توسط افراد کوتاه فکر در سازمانها ایجاد می‌شود که همشون یا به جهت منفعت و احساس خطر کردن که شاید بچه هایی با توانایی بالاتر بخوان جایگزینشون بشن میزارن. حالا که دیگه گذشت ولی عاجزانه تقاضا دارم برای بار چندم کامنتهایی که با آبروی افراد بازی میکنه نذارید . بخدا که اینکار شما وظیفه نیست فقط باید بدونید این شراکت در حق الناسی هست که به گردن شما هم میوفته.
افرادی هزاران دزدی و مشکل اخلاقی دارن و دارن راست راست تو اداره با پستهایه مدیریتی به همون مسیر خودشون ادامه میدن و اجازه پیشرفت به بچه های سالم نمیدن.
با تشکر از وقتی که برای خواندن کامنت بنده گذاشتید
التماس دعا
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
5
اینکه کامنتها را درج و منتشر نکنند، نشدنی است. در بررسی عملکرد مدیران و حتی کارمند باید دقت زیادی شود که منجر به مشکل ناخواسته برای فرد نشود. ورود بازرسی برای بررسی عملکرد و با رسیدگی به شکایت و یا گزارش مردمی باید به گونه ای باشد که تا یقین نکرده اند، موضوع را نشر ندهند. توانیر و وزارت نیرو عذرشان در بی دفاع کردن مدیران پذیرفته است چون بیشتر دنبال مصونیت خود هستند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
2
باید از اردکانیان شکایت کنه
از برق قزوين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
4
در سال 93 هم اتهاماتي بي اساس جهت سه تن از كاركنان توزيع قزوين زده شد و پس از 5 سال تبريه شدند . در طي 5 سال هم اونا اخراج شدنو بعضياشون زندگيشون از هم پاشيد . آيا كسي هست به درد اونها هم برسه ؟! باعثشم مديرعامل قبلي توزيع قزوين بود .
پاسخ ها
كارمند قزوين
| Iran (Islamic Republic of)
اون مدير عامل خودش پرونده داشت و محكوم شد . الان با پست كازشناسي مشغول كاره !!
داریوش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
5
در زمان اردکانیان حقوق مجموعه وزارت نیرو نسبت به سایر سازمانها خیلی عقب ماند و رشد چندانی نداشت. تا جایی که میتوانستند از حقوق و مزایا زدند. به خصوص در شرکت های توزیع.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
1
1
بحث همینه که ما پرسنل توزیع لرستان خواستار بررسی های میدانی مهندس خودنیامدیر عامل سابق شرکت توزیع لرستان هستیم چرا که نمی خوایم بی گدار به آب بزنید اما خوش بختانه هیچ اتفاقی براشون نمی افته ودر پی پست در توانیر هستند دست مسئولین رو باید بوسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
بابا جان:
تمامش کنید !
به دنبال چی هستید؟
پست ایشان را که گرفتید!
واقعا اگر مدرک تخلف و رشوه دارید با مستندات در سامانه بازرسی کل کشور ثبت کنید.
در غیر اینصورت لطفا کار کنید ، تا نونتان حالا باشد.
در ضمن تهمت و افترا گناهی بزرگ و نابخشودنی است .
ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شی قدرا
ساوالان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
2
1
بازرس ها بیایند ببینند در همین شرکت در سالهای اخیر چطور افرادی بی ضابطه و با رابطه استخدام شدن و بدون تخصص و مهارت در مدت چند ماه به ستاد رفتن و آقابالاسر شدن. بدون اینکه کمترین ثمری برای شرکت داشته باشند به دلیل عدم داشتن تجربه، تخصص و مهارت لازم اوضاع را به هم ریختن.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
0
4
در اینکه در حق مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی و همکاران شان ظلم و جفا شد و با آبروی ایشان بازی شد هیچ شک و شبهه ای نیست و بایستی کسانی که باعث و بانی آن بوده اند جوابگو باشند.
اما اگر ریشه ای به این اتفاق بنگریم در می یابیم که در هرسیستمی که مدیرعامل حلقه بسته ای از مشاوران و یا برخی مدیران مخصوص خود ایجاد کند که هرگونه تصمیمات مدیریتی، مالی، انتصابات و حتی تصمیمات فنی مهندسی در این حلقه بسته اتخاذ گردد و حتی معاونت های تخصصی نیز در این حلقه اجازه ورود و اظهار نظر نداشته باشند لاجرم افرادی در سیستم پیدا میشوند تا برای شکستن این سیستم حلقه بسته به هر طریق ممکن و با بولد نمودن برخی تخلفات اداری با ارسال گزارشات به نهادهای امنیتی و نظارتی نهایت تلاش خود را بکنند. دقیقا مانند افرادی که بدلیل اختلاف با پدر خانواده، مشکلات درون خانواده را به بیرون منتقل کنند و علیه همدیگر گزارشات خلاف و بزرگنمایی شده بدهند که نهایتا موجب پاشیده شدن ارکان یک خانواده می شوند. همان تهدیدی که بدلیل برخوردهای چکشی با برخی افراد داخل سیستم هم اکنون هم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را تهدید می کند!
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
1
6
اردکانیان و تیمش با روح و آینده خیلی ها بازی کردند، خیلی حق ها رو ناحق کردند، خیلی انسان های شایسته رو کنار گذاشتن و منزوی کردن، به صنعت برق کشور خیانت کردند، خیلی افرادی که شایستگی نداشتند رو وارد پست های حساس مثل مدیرعاملی کردند ، فقط به خاطر حفظ جایگاه خودشون، به خیلی ها به خصوص نمایندگان وقت باج اساسی دادند. واقعا اگر دادگاه جمهوری اسلامی نتونه حق اینا رو بزاره کف دستشون، من به دادگاه عدل الهی و منظم بودن جهان هستی اعتقاد دارم و معتقد هستم آقای اردکانیان و زیر مجموعشون تقاص این ناحق کردن هاشون رو تو همین دنیا پس خواهند داد، از طریق خودشون و خانواده هاشون و منتظر هستم که خار و خفیف شدنشون رو با چشم ببینم....انشاا...
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of)
دقیقا تمام انتصابهای
اخر دولت قبلی در وزارت نیرو با نام شایسته گزینی ولی در عمل کاملا از پیش تعریف شده ،تخلف مشهود است . بروید وضعیت تولید در آن بخشها را که شایسته گزینی کرده اند ببینید.
وزیر محترم نیرو
معاونت محترم
ماهی و سریعتر از آب بگبرید در حال ... است.
توزیع برق ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
2
1
از بی عقلی خود آقای سرافراز بود که این بلا سرش اومد.میومد مثل توزیع ... موضوع رو از طریق برادران بازرسی با استخدام داداش و دخترو ... حل می‌کرد تا موضوع به کمیته انظباطی شرکت ارجاع داده می‌شد و با مهندسی نمودن انتخابات کمیته انظباطی موضوع رو از طریق این افراد حل می‌کرد و کل پرونده محو میشد. حالا اون آقایانی که اون زمان تبرئه مدیر عامل نقش داشتند الان دارن پست میگیرن و مدیر شدن.خدا بده برکتّ هرچه بگندد نمکش می‌زنند وای به روزی که بگندد نمک.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
آقا جان اونجا توزیع ...نیست؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
2
0
با سلام ،ضمن تبریک به همه همکاران به خصوص جناب آقای هدايتی نیا بابت رفع اتهامات و بهتان های وارده .ای کاش جهت جبران خسارت روحي و معنوی آن کسی که بدون بررسی تهمت و بهتان زده ،بیاید مرد و مردانه عذرخواهی نماید.برق آذربایجان شرقی موظف است به خاطر سال ها خدمات صادقانه آن عزیزان مراسمی برگزار و حداقل یک دلجویی ساده از آن عزیزان به عمل آورد.
نیروی شرکتی
|
United States of America
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
1
از وزیر محترم نیرو و دفتر بازرسی انتظار داریم به وضعیت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی رسیدگی کنند.در این شرکت پیمانکاران با حمایت مدیرعامل و معاونت فروش هر کاری دلشان بخواهد می کنند و کسی هم به حرف ما گوش نمیده، چطور پیمانکاری بیش از ۵ساله همیشه برنده مناقصه‌ها میشه؟؟ چطور پیمانکاری که بیش از چهار ماهه حقوق به ما نداده دوباره مجوز حضور در مناقصه ها را میگیره؟؟! بخدا این افرادی که با کودتا و دسیسه چینی آمدند و بیچاره مدیر عامل قبلی را ناجوان مردانه زمین زدند.دستسان با مافیای پیمانکاری در یک کاسه است. در واقع توزیع آذربایجان شرقی را پیمانکاران می چرخانند و هرچه ایشان بگویند و انجام دهند مدیرعامل و معاونت فروشش تایید خواهند کرد.بیچاذه حراست شرکت هم توان مقابله با این مافیا را ندارد.
وزیر محترم ،حراست توانیر ،دفتر بازرسی برای یک بار هم شده تشریف بیاورید و از نزدیک حرف دل ما را بررسی کنید.
نیروی شرکتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
1
وزیر محترم،بازرسی عزیز ،حراست هوشیار،
به نظر شما چه اتفاقی باید در یک شرکت بیافته که شما و ود پیدا کنید و بانیان وضع موجود را عزل کنید.
حقوق ها چند ماه معوق
انبارها خالی
پول کلان از مردم برای نیرو رسانی اخذ و کاری نشده و مردم عصبانی
در طول چند سال هیچ کار زیر بنایی نشده.
شرکت شده جولانگاه برخی پیمانکاران فاسد
هر ... با چند پیمانکار دوستی خاص دارند
فساد بیداد میکند
تمام انتصابات شده معامله و ...
مدرک ارایه شده مدیرعامل جعلی
و...
این وضعیت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی است.
بخدا اگر ورود نکنید در روز قیامت شما هم با اینها شریک جرم خواهید بود.
عدالت علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
1
برو نگاه کن بالای 90 درصد نیروهای رسمی در اداره برق و توزیع و پست برق و نیروگاهها همشون بچه های کارکنان بازنشسته ها هستن که یه زمانی با پارتی بازی بجای باباهای بازنشستشون اومدن و بدون امتحان سراسری استخدامی شدن رسمی
اکبر هدایتی نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
0
0
با سلام و احترام به همه شاغلین محترم در بخش صنعت برق ایران و همچنین سوم مرداد ماه ۱۴۰۱ را که مصادف با روز خانواده و تکریم بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است به تمامی دوستان و عزیزان محترم و خانواده گرامیشان تبریک عرض نموده و سلامتی و شادکامیشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم واز اینکه مهمترین خبر تیر ماه ۱۴۰۱ برق نیوز تبریه جناب آقای دکتر سرافرازمدیر عامل و رییس هییت مدیره ،جناب آقای اکبر هدایتی نیا معاون مالی و پشتیبانی و عضو هییت مدیره ، جناب آقای حسن غفوریان مدیر برنامه ریزی و بودجه ، جناب آقای علیرضا اسکندری مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق آذ بایجان شرقی و ۱۴ نفر از مدیران عامل محترم شرکتهای پیمانکاری همیار شرکت بود که پس از ۴سال تحمل آسیب های غیر قابل جبران خانوادگی روح ، جسمی ، اجتماعی ، مالی و........ شرافت و صداقت به دروغ و بهتان پیروز شد واز مدیر محترم رسانه برق نیوز و سایر رسانه ها که این خبر را در سطح گسترده اعلام کردند و پیگیر جبران بخشی از خسارت قابل جبران هستندسپاسگزارم و از کلیه دوستان محترم و فهیم در کلیه سازمانها که از اولین روز این واقعه ناگوار و غیر انسانی از هر گونه حمایت و ابراز لطف دریغ نداشتند تشکر می نمایم . هر چند که بخش عمده خسارت معنوی و غیر قابل جبران می باشد تنها بزرگترین افتخار برای همه ما انجام وظایف در چار چوب قوانین و مقررات برای خدمت به مردم در حوزه فعالیتی شرکت بوده که موضوع از طریق حکم صادره دادگاه نیز مورد تاکید قرار گرفته است و اما اکنون سوال اینست در طول این یکماه گذشته از انتشار خبر تبریه عوامل اجرایی پروژه مسکن مهر شرکت توزیع نیروی برق آذربایجانش چرا از طرف وزیر محترم نیرو ، مدیر عامل محترم شرکت توانیر ، مدیر عامل محترم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی ، دبیر محترم انجمن کارفرمایی شرکتهای توزیع برق کشورو سایر مسولین و مدیران استانی و کشوری عکس العملی از خود نشان نمی دهند مدیر محترم برق نیوز باز هم لازم است جنابعالی راههای جبران خسارات را اعلام فرمایید آیا مدیران مسولیت پذیر و تلاشگر چه از کارکنان شرکتهای وزارت نیرو و چه از شرکتهای پیمانکاری در ایران صاحب ندارد و کسی نیست در جهت احقاق حقوق انسانی ، اجتماعی و.....آنها احساس مسولیت داشته باشد امیدواریم که از راههای قانونی به حق و حقوق شایسته خود برسیم باز هم درانتظار نشستیم و سخت بر این باور هستیم که به آن خواهیم رسید . تا حصول نتیجه در راستای حمایت و توسعه صفات انسانی و زندگی شرافتمندانه از مراجع مختلف پیگیری خواهیم کرد .خدای مهربان یار و یاور تان.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار