کد خبر: ۵۱۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از اتمام طرح بزرگ تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در امور برق جنوب شهرستان سنندج قبل از موعد تعیین شده خبر داد.

به گزارش برق نیوز، هیوا لهونیان افزود: این امور دومین بخش بزرگ استان بعد از شهرستان کامیاران است که بخش شهری و روستایی آن به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی گفت: طول شبکه فشار ضعیف در امور برق جنوب سنندج ۴۵۵ کیلومتر است که ۲۴۰ کیلومتر آن در مناطق شهری و ۲۱۵ کیلومتر آن نیز مربوط به نواحی روستایی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه اجرای پروژه اصلاح شبکه بخش شهری امور برق جنوب سنندج سال گذشته به اتمام رسید، اظهار داشت: با برنامه ریز‌های منظم و منسجم صورت گرفته، در مجموع ۷۴روستای واقع درحوزه امور برق جنوب شهرستان سنندج به طور کامل و قبل از موعد تعیین شده که شهریور ماه امسال بود به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شد، افزود: درحال حاضر حدود ۱۱۵ هزارمشترک دربخش‌های مختلف خانگی، اداری، تجاری، صنعتی وکشاورزی ازخدمات توزیع برق حوزه جنوب شهرستان سنندج بهره مندهستند.

وی هدف ازتبدیل شبکه فرسوده و فشارضعیف برق به کابل خودنگهدار را افزایش قابلیت اطمینان و ضریب ایمنی شبکه عنوان کرد و گفت: افزایش پایداری شبکه، تامین ولتاژ استاندارد برای مشترکان، کمک به مبلمان شهری و روستایی، جلوگیری از سرقت انرژی و تجهیزات شبکه و در نتیجه جلوگیری از ورود آسیب به وسایل برقی مشترکان ناشی از اتصالی‌های شبکه از دیگر اهداف ومزایای اجرای این طرح است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار