کد خبر: ۵۱۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، گفت: از نیمه خرداد ماه تاکنون روزانه به طور متوسط برق ۴۵ اداره پرمصرف در این استان قطع شده است.

به گزارش برق نیوز، "محسن ذبیحی" اظهار داشت: این نهاد‌ها و سازمان‌ها در همه شهرستان‌های زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز مشهد و طرقبه شاندیز قرار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در صدر نهاد‌های پرمصرف برق در خراسان رضوی قرار دارند، بیان کرد: از زمان الزام رعایت الگوی مصرف توسط نهادها، سازمان‌های عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون، بانک‌ها در صدر نهاد‌های پرمصرف برق قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تصریح کرد: طبق مصوبه هیات وزیران در اردیبهشت ماه امسال، ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی، مصرف برق خود را باید به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند.

وی ادامه داد: لوازم اندازه‌گیری این بخش از مشترکان به گونه‌ای تنظیم شده است که در صورت عدم کاهش مصرف خود، از راه دور برق آن‌ها قطع خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار