کد خبر: ۵۱۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
گسترش ارتباطات و همکاری‌های بین بخشی و فرابخشی قراگوزلو ضمن تاکید بر فعالیت شبانه روزی همه کارکنان صنعت برق در راستای تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان، همکاری را عامل وحدت بخش و حل مشکلات ذکر کرد و گفت: باید ارتباطات و همکاری‌های ارتباطی بین بخشی و فرابخشی افزایش یابد تا بتوانیم بسیاری از چالش‌ها را در فضای تعامل و همکاری حل و فصل کنیم.

به گزارش برق نیوز، حبیب قراگوزلو با اشاره به گستره تحت پوشش این شرکت در سه استان تهران، قم و البرز اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای تهران در حال حاضر ۸ میلیون و ۹۴۸ هزار مشترک را در این سه استان تحت پوشش دارد که ۲۵ درصد مشترکین کشور و ۲۰ درصد از تجهیزات در صنعت برق به این شرکت اختصاص دارد.

قراگوزلو در ادامه با بیان این که نیاز مصرف برق تهران نسبت به سال گذشته افزایش داشته است افزود: تا روز ۱۴ تیرماه امسال پیک بار مصرفی در تهران ۱۱ هزار و ۲۰۰ مگاولت بوده که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران ادامه داد: در ادامه با اشاره به میزان فرسودگی خطوط زمینی در تهران گفت: به دلیل قدمت بالای شبکه برق تهران حدود ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط زیرزمینی از رده خارج شده اند و تاکنون تنها ۲۵۰ کیلومتر کابل‌های آن جایگزین یا احداث شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در ادامه خواستار همکاری بیشتر مشترکان در بخش‌های صنعتی، خانگی و کشاورزی در موضوع مدیریت مصرف برق به ویژه در ایام گذر از اوج بار امسال شد و ضمن قدردانی از تعامل و همراهی مردم شریف سه استان تهران، قم و البرز تولید برق را بسیار گران و بی هزینه ذکر کرد و استفاده درست از آن را برای حفظ سرمایه‌های ملی ضروروی دانست.

قراگوزلو مدیریت در مصرف برق را استفاده مناسب و منطقی از انرژی توصیف کرد و افزود: خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی روز با کنار زدن پرده و کرکره‌ها به جای روشن کردن لامپ اضافی، موکول کردن استفاده از وسایل برقی پرمصرف به ساعت‌های اواخر شب یا اوایل صبح، تنظیم دمای کولر‌های گازی روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر‌های آبی از جمله ساده‌ترین راهکار‌های مصرف بهینه برق هستند که با رعایت آن‌ها هزینه خانوادگی کاهش داده و به اقتصاد خانواده خود نیز کمک می‌کنیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نا آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
0
فرا سازمانی بسیار مهمتر هست ، در بخش خصوصی پتانسیل دستیابی به همه اون اهداف شما وجود دارد ، وزارت نیرو نمیتواند اتصال را برقرار کند چون برخی از مدیران و کارشناسان فکر دیگری میکنند. بنابراین در بی برقی بمانید سال دیگه ۱۷ هزارتا کم خواهید داشت تا سال ۰۴ میزان ۳۰ هزار م و کم خواهیم داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
2
وزیر نیروی آینده جمهوری اسلامی ایران، مدیری متعهد، سختکوش و اخلاق مدار.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار