کد خبر: ۵۱۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷:۳۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه نیروگاه‌های کشور با حداکثر ظرفیت در حال تولید برق پایدار و مطمئن برای مشترکان هستند، گفت: امیدواریم با همراهی با همراهی خوب مردم و صنایع بتوانیم روز‌های باقی‌مانده از پیک مصرف تابستان امسال را با موفقیت سپری کنیم.

به گزارش برق نیوز، "ناصر اسکندری" در گفت‌وگوی زنده شبکه تلویزیونی با تاکید بر اینکه تداوم گرما در تابستان امسال موجب استمرار اوج مصرف برق در کشور شده است، افزود: ادامه این وضعیت موجب شده تا در روز گذشته میزان مصرف برق کشور با عبور از مرز ۶۸ هزار مگاوات رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

وی با اشاره به همکاری مناسب مشترکان با صنعت برق، ادامه داد: امیداریم در روز‌های باقی مانده از پیک مصرف برق این همکاری صورت گرفته همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم تابستان امسال را با همراهی خوب مردم و صنایع با موفقیت سپری کرده و رکورد‌های مناسبی را در این بخش به ثبت برسانیم.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه نیروگاه‌های کشور با حداکثر ظرفیت در حال تولید برق پایدار و مطمئن برای مشترکان هستند، گفت: در حال حاضر میزان مصرف برق حدود ۶۷ هزار مگاوات بوده و همچنان نیز رو به افزایش است، ولی بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته این میزان به عدد روز گذشته نخواهد رسید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار