کد خبر: ۵۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۱ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
روز ۲۲ تیرماه اصلاحیه برچسب مصرف انرژی کولر‌های آبی پس از گذشت ۱۰ سال از تدوین استاندارد اولیه با محوریت ساتبا، بازنگری و به سازمان استاندارد ارسال شد.

به گزارش برق نیوز، استاندارد برچسب مصرف انرژی کولر‌های آبی با هدف ارتقای بهره‌وری و مصرف بهینه انرژی در سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق، پس از ۱۰ سال بازنگری و اصلاحیه آن روز ۲۲ تیرماه جهت ابلاغ به سازمان استاندارد ارسال شد.

در این اصلاحیه رتبه‌های E، F، G از برچسب انرژی کولر‌های آبی حذف و سه رتبه A+++، A++، A+ به بالای رده‌های برچسب انرژی اضافه شده است.

با اجرایی شدن استاندارد جدید برچسب‌های انرژی کولر‌های آبی، تولید این دستگاه، صرفا با الکتروموتور‌های پربازده و کم مصرف امکان‌پذیر خواهد بود و برآورد می‌شود، طی ۴ سال آینده در زمان پیک مصرف، بیش از ۱۲۰۰ مگاوات کاهش بار و ۲.۵ میلیارد کیلووات ساعت صرفه جویی انرژی الکتریکی را در کشور داشته باشیم.

استاندارد برچسب مصرف انرژی کولر‌های آبی بازنگری شد

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نا آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
0
0
با ۱۳ سال تاخیر البته
در سال ۱۳۸۶ در آزمایشگاه کولر شرکت لورچ تغییرات الکتریکی در کولر ایجاد شد و ۳۵ درصد صرفه جویی روی دور تند و ۵۰ درصد دور کند نتیجه کار گردید، پیشنهاد شد به سابا ولی لامپ کم مصرف در الویت بود.........
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار