کد خبر: ۵۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون نزدیک به ۳۰ درصد از حدود ۳ میلیون مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، مشمول تعرفه رایگان برق شده اند.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق، با اشاره به بند «ی» از تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در خصوص رایگان شدن تعرفه برق مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در بند «ک» تبصره ۱۵ قانون بودجه امسال تکرار شده، گفت: مددجویانی که مصرف برق آن‌ها کمتر از ۵۰ درصد الگوی تعیین شده در منطقه باشد، مشمول تعرفه برق صفر یا رایگان می‌شوند.

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۳۰ درصد از حدود ۳ میلیون مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی؛ یعنی حدود یک میلیون مشترک، مشمول تعرفه رایگان شده اند.

رجبی مشهدی تصریح کرد: در مناطق عادی کشور، الگوی مصرف برق، ۳۰۰ کیلووات ساعت در ماه است و اگر مددجویان بتوانند مصرف خود را در ماه به کمتر از ۱۵۰ کیلووات ساعت برسانند، مشمول پاداش تعرفه رایگان خواهند بود. در مناطق گرمسیر که در هر منطقه این عدد بیشتر می‌شود نیز، اگر بتوانند ۵۰ درصد مصرف الگو را داشته باشند، می‌توانند از تعرفه رایگان برخوردار شوند.

سخنگوی صنعت برق تاکید کرد: با تطبیق فهرست‌های ارسالی از سوی کمیته امداد و بهزیستی با شناسه قبوض، توانسته ایم این قبوض را برای مددجویان صادر کنیم و اگر فهرست‌ها مجددا اصلاح شده و فرد جدیدی تحت پوشش قرار گیرد و معرفی شود، قطعا آن‌ها را هم در نظر می‌گیریم.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
1
0
به مددجویان اجازه دهید مازاد نیاز خود را تا سقف الگوی مصرف را به دیگر مشترکان خانگی با قیمت ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومان بفروشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
1
1
البته از جیب کارکنان صنعت برق
پاسخ ها
ناصرالدین
| Iran (Islamic Republic of)
حالا دولت برای کم کردن فشار اقتصادی به معلولین که ازهمه امکانات محرومند وباحقوق ماهی450هزارتومن این تصمیم گرفته که اتباران از افراد پرمصرف تامین می‌شود نه حقوق شما البته تاجایی که اطلاع داریم بالاترین حقوق در بین شاغلین دولتی همین شرکت‌های توزیع باحقوق ماهیانه 30میلونی هستند که به فرض محال اگر از جیب شما هم تامین شود فشاری وارد نمیشود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
1
اگر دولت الگوی تورم را تعریف کند کار بزرگی کرده است!!!اگر مردم تورم۵۰ درصد را تحمل کنند به آنان پاداش و تورم بیشتر تحمیل میشود!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
1
منبع درآمد برای مجانی کردن برق: دولت تورم ایجاد میکند خودرو و مسکن گران میشوند. حالا مردم باید مالیات ارزش تورمی را بدهند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
0
برق مجانی در هر حالتی اشتباهه ! به نظر من باید مدد جو ها گفت اگر صرفه جویی کنید بهتون پاداش غیر نقدی میدیم نه اینه مجانی کنن ! مدیران ما کی میخوان کمی از اقتصاد و صرفه جویی کردن چیزی یاد بگیرن اینکار ها تشویق به مصرف هست والبته برای تشنگان خدمت !!!جمع آوری محبوبیت و...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار