کد خبر: ۵۱۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: طی ۴ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف در کلانشهر اهواز احداث شده است.

به گزارش برق نیوز، عبدالحمیدعباس شیاری با تأکید بر اهمیت تأمین و توزیع برق افزود: تغییرات اقلیمی، خشکسالی و گرمای شدید به همراه رطوبت بالا مجموعه عوامل مهمی هستند که اولا شرایط نگهداری شبکه برق این منطقه را خاص نموده و در عین حال حفظ پایداری و ظرفیت سازی شبکه را به یک ضرورت اساسی تبدیل کرده است لذا همکاران ما از ماه‌ها قبل نسبت به بررسی نقاط ضعف شبکه اقدام و اصلاحات گسترده‌ای جهت گذر موفق از پیک تابستان انجام داده اند.

وی دربخش دیگری از اظهارات خودتصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در واحد مهندسی این شرکت متناسب با درخواست متقاضیان و همچنین بمنظور توسعه شبکه برق در مناطق جدید الاحداث ضرورت انجام پروژه‌های طراحی مهندسی شبکه دیده می‌شود.

شیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان تیرماه ۹۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۷۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف به منظور تامین برق و متعادل سازی بار برخی فیدر‌ها در نقاط مختلف کلانشهر اهواز احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص جزئیات این پروژه‌ها گفت: طی این عملیات‌ها که به منظور رفاه حال و افزایش رضایتمندی شهروندان و بهره مندی مشترکین خانگی و صاحبان کسب از خدمات مطلوب برق اجرا شد در مجموع ۷۵۰۰ متر کابل خودنگهدار، و ۲۷۶۰۰ متر سیم آلومینیوم روکش دار نیز نصب شد.

شیاری اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را که در مناطق کیانشهر، انتهای بلوار قدس تا بعد از پلیس راه قدیم، زیتون کارگری، خروجی‌های ایستگاه صنایع، کوی ملی حفاریف گلستان خیابان کارون شرقی، کوی سعدی خیابان‌های شیراز و همدان، بلوار فروردین، شهرک دانشگاه و نقاط مختلف کلانشهر اهواز اجرا گردید را ۶۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برآورد کرد.

عبدالحمیدعباس شیاری در پایان با تقدیر از همکاری شهروندان اهواز درخصوص اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق اظهار داشت: با توجه به شدت گرمای هوا که همه نقاط جهان از آن متاثر شده اند و افزایش نیاز مصرف برق، از شهروندان محترم کلانشهر اهواز تقاضا داریم همچنان نسبت به رعایت الگوی مصرف بویژه در ساعات پیک بار که از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۱۸ عصر می‌باشد از بکار بردن لوازم الکتریکی پر مصرف خودداری نمایند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
درود بر مدیر عامل محترم توزیع برق اهواز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار