کد خبر: ۵۱۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
رئیس جمهور گفت: با همراهی خوب مردم و مدیریت اثربخش وزارت نیرو، امسال مشکل قطعی برق نداشته‌ایم، اما با توجه به کمبود زیرساخت‌های تولید انرژی، کنترل مصرف برق، همچنان یک اولویت مهم در کشور است.

به گزارش برق نیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه، در جلسه هیأت وزیران، وزرای امورخارجه و نیرو را مامور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد و گفت: دولت مردمی در پیگیری حقوق ملت به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

رئیسی همچنین به وزارتخانه‌های مربوطه ماموریت داد که با جدیت، سایر راه‌های تامین آب شرب و آب کشاورزی برای مردم استان سیستان و بلوچستان از جمله از طریق حفر چاه‌های ژرف و اختصاص دکل‌های ویژه را پیگیری کرده و هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس جمهور همچنین با تشکر صمیمانه از مردم برای ادامه همکاری در مصرف برق خانگی گفت: الحمدالله با همراهی خوب مردم و مدیریت اثربخش وزارت نیرو، امسال مشکل قطعی برق نداشته‌ایم، اما با توجه به کمبود زیرساخت‌های تولید انرژی، کنترل مصرف برق، همچنان یک اولویت مهم در کشور است.

آغاز انتقال آب به دریاچه ارومیه از دیگر مسائلی بود که در جلسه هیأت وزیران بررسی شد. مسئولان مرتبط در دولت امیدوارند با این اقدام احیای دریاچه ارومیه، شتاب ملموسی بگیرد.

در بخش دیگری از این جلسه، گزارشی از آمادگی بخش خصوصی و تعاونی برای کمک به دولت ارائه شد که قدردانی رئیس جمهور را به همراه داشت. رئیسی با اشاره به این اعلام آمادگی خاطرنشان کرد: این دو بخش با ظرفیت‌ها و امکانات وسیع خود آماده همکاری با دولت هستند و مسئولان دستگاه‌ها در سالی که محور نامگذاری آن تولید است، باید از این تمایل به همکاری بهره ببرند و تولیدات از جمله در بخش خدمات به مردم را افزایش کمی و کیفی دهند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
0
اقای رییس جمهور آمارها رضایت بخش اند ولی برق ها میروند.......
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
0
قطع برق نداشتیم. بیش از ۸۰۰۰ مگاوات خاموشی تحمیلی داشتیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
1
0
کنترل مصرف واقعا مهم است و انجام میشود!! یکی از اهرمهای کنترل و کاهش مصرف گرایی، افزایش قیمتهاست که مستمر اتفاق میافتد. !!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار