کد خبر: ۵۱۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه به هیات‌ها و تکایای مذهبی، انشعاب موقت برق واگذار شده است، گفت: مسئولان برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم، نکات ایمنی را در برپایی مراسم به صورت ویژه رعایت کنند.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و مراجعه کارشناسان مناطق ۲۲ گانه برق به هیات و تکایای برپا شده و مسئولان اماکن مذهبی، آموزش‌های حضوری در خصوص رعایت نکات ایمنی، ارائه شده و امیدواریم سال‌جاری نیز با رعایت توصیه‌های ایمنی، شاهد هیچ‌گونه حادثه برای هموطنانمان نباشیم.

وی با بیان این‌که استفاده غیرقانونی از شبکه برق علاوه بر تبعات قانونی می‌تواند منجر به بروز حوادث جبران ناپذیر جانی و مالی شود، خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر در نظر گرفته شده تمامی تکایا و ایستگاه‌های صلواتی و اماکن مرتبط با برگزاری عزاداری در ماه محرم می‌توانند از انشعاب موقت و قانونی برق در این ایام استفاده کنند.

ناظریان، تصریح کرد: از تمامی افرادی که تا به امروز برای دریافت انشعاب موقت اقدام نکرده‌اند درخواست می‌شود با مراجعه به منطقه برق مربوط به محل برپایی مراسم، نسبت به اخذ انشعاب موقت ایمن و قانونی اقدام کنند.

وی همچنین از عزاداران حسینی خواست تا از ورود به حریم شبکه‌های برق و نصب پرچم و بنر بر روی پایه‌های شبکه یا روشنایی خودداری کرده و ضمن استفاده از تجهیزات برقی کم مصرف و لامپ‌های LED، از خاموش شدن تمامی تجهیزات برقی در پایان مراسم، اطمینان حاصل کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
شکر خدا مشکلی برای تأمین برق در پیک تابستان نداریم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار