کد خبر: ۵۱۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در شهر تهران یک فیدر در خلازیر و یک فیدر در جاده مخصوص دچار قطعی شد که اکنون وارد مدار شده‌اند.

به گزارش برق نیوز، سیداعتضاد مقیمی درباره آخرین وضعیت تامین آب و برق در مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: تاسیسات آب و برق در هر منطقه‌ای دچار مشکل می‌شود، ما اصلاح می‌کنیم، اما، چون بطور مستمر شاهد سیل هستیم شرایط چندان پایدار نیست.

وی افزود: مثلا یزد بعد از ظهر دیروز شرایط نرمال شد، به دلیل بارندگی مجدد شهر دچار آبگرفتگی شده است و وقتی آب بالا می‌آید کدورت آب افزایش می‌یابد که با قطع آب و یا تامین از مناطق دیگر رفع می‌شود. در حوزه برق هم مشکل حادی ایجاد نشده، ۳ فیدر قطعی داشتیم تعدادی خاموشی پراکنده و فشار ضعیف هم داریم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو تصریح کرد: در شهر تهران یک فیدر در خلازیر و یک فیدر در جاده مخصوص دچار قطعی شد که اکنون وارد مدار شده‌اند، و خاموشی‌های فشار ضعیف هم داریم، در خارج از تهران دماوند و روستا‌های فیروزکوه هم به دلیل وزش باد قطع فیدر داشتیم.

وی یادآور شد: در سیستان بلوچستان هم باتوجه به وزش باد‌های ۱۲۰ روزه هر روز با قطعی‌های پراکنده مواجه است، اما مشکل خاصی نیست.

مقیمی تاکید کرد: در اصفهان و چهار محال و بختیاری نیز مشکل حادی نیست.

منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار