کد خبر: ۵۱۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۶ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
طبق اعلام مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، تا صبح امروز (۹ مردادماه) سیلاب ۱۱ میلیارد تومان به شبکه برق شمال استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش برق نیوز، محمد سلیمانی ساردو درباره وضعیت برق شمال استان می‌گوید: از ۱۷۰ روستایی که به دلیل وقوع سیلاب، برق آن‌ها قطع شده بود، به جز ۸ روستا، برق سایر روستا‌ها وصل شده است و اداره راهداری در حال بازگشایی مسیر‌های دسترسی به این هشت روستا با جمعیت زیر ۱۰۰ خانوار است.

طبق گفته او، سه روستا در شهرستان زرند، یک روستا در شهربابک، دو روستا در رفسنجان، یک روستا در کشکوئیه و یک روستا در کوهبنان دچار قطعی برق هستند.

طبق اعلام مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، تا صبح امروز (۹ مردادماه) سیلاب ۱۱ میلیارد تومان به شبکه برق شمال استان خسارت وارد کرده است.

سلیمانی ساردو درباره وضعیت شهر رفسنجان نیز می‌گوید: علی رغم اینکه شهر رفسنجان بیشترین بحران از لحاظ آبگرفتگی معابر را داشت، اما تلاش خود را برای پایداری شبکه برق کردیم تا حس ناامنی در بین مردم ایجاد نشود، ولی میزان آبگرفتگی در این شهر به قدری بالاست که واهمه داریم چند تیر سقوط کند و شهر بی برق شود.

همچنین مهرداد محسنی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان نیز درباره آخرین وضعیت شبکه برقی تحت پوشش جنوب استان در پی جاری شدن سیلاب می‌گوید: برق ۱۶ شهرستان تحت پوشش این شرکت پایدار است و در حال حاضر فقط برق سه روستای اشکفتوئیه، استخروئیه و ده قره خان در شهرستان بافت قطع می‌باشد گفتنی است که جمعیت این سه روستا حدود ۱۰ خانوار است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار