کد خبر: ۵۱۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
حفظ پایداری شبکه انتقال و فوق توزیع در سه استان مرکزی کشور باوجود گستردگی سطح آسیب و شدت بارندگی‌های سیل آسای روز‌های اخیر، به همت تلاشگران برق منطقه‌ای تهران، آسیب‌های وارده به شبکه انتقال و فوق توزیع در سه استان تحت پوشش (قم، تهران و البرز) به فوریت برطرف شده و شبکه برق در حداکثر ظرفیت در حال تأمین برق مشترکان است.

به گزارش برق نیوز، معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: بر اساس آخرین خبر‌های دریافتی تا روز شنبه مورخ ۸ مرداد ماه، به دنبال بارش شدید باران همراه با وزش باد در شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند، پردیس وقم که باعث جاری شدن سیلاب در معابر و مسیل‌ها در این مناطق و بروز آسیب گسترده به زیرساخت‌های شهری به ویژه در منطقه امامزاده داوود شد؛ با حضور نیرو‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای تهران در این مناطق از ساعات ابتدایی وقوع حادثه، وضعیت شبکه برق مناطق حادثه دیده به صورت کامل تحت کنترل است.

علی اکبر نصیری در ادامه این اتفاق را حاصل ساعت‌ها تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای تهران در حوزه‌های مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد تا پایان بحران سیل و همینطور فصل گرم سال، در نتیجه همین تلاش‌ها و البته مشارکت همه بخش ها، پایداری شبکه برق تهران حفظ شود.

وی با اشاره به خسارت سیل و طوفان در بخش‌هایی از شهرستان قم و البرزادامه داد: روز گذشته قم باتجربه دمای بالا شاهد عبور از پیک مصرف در طول روز بود که این مساله باعث ایجاد قطعی و آسیب‌های در پست‌های انتقال شده بود که وقوع طوفان و سیل در نوبت عصر وضعیت پست‌های برق استان را آسیب پذیرتر کرد، لذا برای ادامه وضعیت پایدار در تأمین برق، از مردم درخواست می‌شود مصرف بهینه و صرفه جویی در برق به خصوص در ساعات اوج بار را جدی بگیرند

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای تهران در خاتمه ضمن تسلیت به داغدیدگان این حادثه، با اشاره به سرعت عمل و هماهنگی دستگاه‌های امدادی در این رخداد، از تلاش تمامی همکاران خود در مجموعه برق منطقه‌ای تهران نیز قدردانی کرد.

این گزارش حاکی است، با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، جدی گرفتن هشدار‌ها برای عدم تردد یا اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها ضروری است و موفقیت وزارت نیرو در این زمینه مرهون توجه و همراهی مردم بوده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار