کد خبر: ۵۱۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: شبکه برق فوق توزیع در پایداری کامل قرار دارد و طوفان شدید مونسون خللی در امر برق‌رسانی به مشترکان این شرکت وارد نکرد.

به گزارش برق نیوز، "محمود دشت‌بزرگ" اظهار کرد: در حال حاضر شبکه انتقال و فوق توزیع تحت نظارت این شرکت در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در پایداری کامل است.

وی با اشاره به طوفان و تندباد شدید موسوم به پدیده مونسون در محدوده جغرافیایی شبکه برق منطقه‌ای خوزستان، تصریح کرد: به دلیل تندباد شدید و عملکرد رله‌های حفاظتی برای محافظت از شبکه، خاموشی‌های کوتاه مدتی در شبکه رخ داد که در کمترین زمان ممکن با حضور گروه‌های عملیاتی شبکه عادی سازی و به حالت عادی برگشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: مطابق اطلاع‌رسانی هواشناسی از ۴۸ ساعت قبل از شروع طوفان مونسون، شرکت در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت و همه گروه‌های عملیاتی و پایش شبکه در نقاط مختلف شبکه به صورت شبانه روزی مستقر و در آماده‌باش بوده و هم اکنون نیز این آماده باش ادامه دارد.

دشت‌بزرگ بیان کرد: با تشکیل ستاد بحران و رصد میزان بارندگی و تاثیر آن بر شبکه برق، از وقوع حادثه‌ای تاثیر گذار که باعث خاموشی طولانی مدت و خسارت قابل توجه به تجهیزات شود جلوگیری شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز همه همکاران در ستاد برق منطقه‌ای به اتفاق گروه‌های عملیاتی به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش شبکه هستند تا میزان خسارت و آسیب احتمالی به شبکه را بررسی و رفع کنند و طبق دستور وزیر نیرو تا حل کامل مشکلات بارندگی و سیل اخیر در کنار مردم خواهند بود.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
1
ایستگاههای خوزستان مگر زیر نظر دشت بزرگ نیست!
آخه چقدر راحت دروغ میگی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار