کد خبر: ۵۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۱ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می‌کنیم.

به گزارش برق نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) با اشاره به توسعه‌ای شدن این شرکت گفت: در نظر داریم تا با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق هستند و در حوزه بومی‌سازی نیز صاحب ایده یا نوآوری هستند، به سمت نوآوری‌های بیشتر حرکت کنیم.

اکبری در ادامه افزود: در آینده نزدیک و در فاز اول این حرکت مهم قصد داریم از شرکت‌هایی که با روش‌های دانش‌بنیان به تولید اول خود رسیده‌اند و حداقل یک محصول یا خدمت جدید را تولید یا ارائه نموده‌اند دعوت به عمل آوریم تا ضمن ارائه کالای تولیدی یا خدمت خود، در فرایند جذب سرمایه برای توسعه کار و خدمت خود تحت حمایت ساتکاب قرار گیرند.

مدیرعامل ساتکاب اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان و فن آور که در سه حوزه هوشمندسازی، الگوی مصرف و IOT فعال هستند و شرایط لازم را که در آینده از طریق اعلام فراخوان در رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد دارند، در اولویت سرمایه گذاری تولید و توسعه قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است زمان و نحوه حضور شرکت‌های دانش بنیان در فراخوان، در روز‌های آتی از طریق سایت شرکت ساتکاب اعلام خواهد شد.

منبع: مهر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
با آرزوی موفقیت ، این حرکت موجب می گردد مشکلات صنعت برق در آینده به حداقل برسد ، ارتباط سالم و سازنده با بخش خصوصی نیاز روز برق کشور است .
کم
پاسخ ها
یک مهندس توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
با پوزش عرض میکنم شرکتهای دانش بنیان سواد تئوری خیلی خوبی دارند ولی سواد عملی و آشنایی با مشکلات صنعت برق ندارند...و یا اگر دارن خیلی کمه و بعضی مدیران نوکیسه در توانیر هم اصولا علاقه ندارند سواد عملی مهندسین باسواد و خبره صنعت برق به دانش بنیان ها منتقل شه...مشکل صنعت برق حل مشکلات عملی است نه تئوری! مثلا کجاها لازمه SVC نصب شه...اینو باید توانیری بفهمونه به شرکتهای دانش بنیان مثل پارک فناوری پردیسان در شرق تهران...واحد توسعه فناوری توانیر که در دفتر تحقیقات توانیر مستقره باید دلخوش به ردو بدل شدن چند تفاهمنامه با دوسه شرکت دانش بنیان نباشه بلکه باید قراردادهای سفت و سخت باهاشون ببنده و رقع مشکلات عملی صنعت برق مثل کاهش تلفات خطوط توزیع و انتقال ..کاهش هارمونیک های ولتاژ و جریان بخصوص در شبکه انتقال را از انها بخواهد..متاسفانه با رفتن چند مهنس با سواد از توانیر همه چیز افتاده دست چند دانشگاهی پولدوست که مثلا ساخت یک رله دیستانس کم کیفیت رو بعنوان دانش بنیان! به دفتر تحقیقات و توانیر هی غالب میکنن.!
یک مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
1
بله متاسفانه توانیر بخاطر ضعف عده ایی مدیر ضعیف و کم سواد و نوکیسه افتاده دست یکسری دانشگاهی معلوم حال که اشتهای سیری ناپذیری دارند و هی می چاپند صنعت برق رو..! امثال مهندس کردی و دکتر تقوایی مدیر تحقیقات توانیر باین مسائل بخوبی آگاهند ولی خودشون رو عمدی یا سهوا به نفهمی زدند!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار