کد خبر: ۵۱۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حکمی محمد شهرابی فراهانی، سرپرست معاونت تحقیقات و منابع انسانی را با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته بهره‌وری وزارت نیرو منصوب کرد.

به گزارش برق نیوز، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حکمی محمد شهرابی فراهانی، سرپرست معاونت تحقیقات و منابع انسانی را با حفظ سمت به عنوان رئیس کمیته بهره‌وری وزارت نیرو منصوب کرد.

انتصاب رئیس کمیته بهره‌وری وزارت نیرو

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
2
عدالت محوری و روحیه انقلابی و جهادی و مردم داری و فساد ستیزی برای همه احکام است؟؟ آقای وزیر لطفا این لبارات را توضیح بفرمایید که چه انتطاری دارید؟ فقط همین اولی را بگویید که اگر بحث عدالت محوری است چرا مدیران ارشد وزارتخانه را از بیرون آورده اید؟ اگر همین عدالت محودی در نظر است شما چه تخصصی در وظایف وزارت نیرو دارید؟
مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
2
بهره وری وقتی حاصل میشود که استانداردها و دستورالعمل های نگهداری بهره برداری ایمنی در تجهیزات صنعت برق و اصولا کل صنعت رعایت شود.. متولی رعایت این استانداردها طبق نظامنامه مصوب اسفند ۱۳۹۶ در درجه اول بعهده شرکت وزین توانیر و دفتر تحقیقات این شرکت میباشد ولی متاسفانه این دفتر کاریزمای لازم برای وادار کردن شرکتهای توزیع و برق های منطقه ی جهت رعایت مفاد آن نظامنامه که خیلی ساده و دقیق تهیه شده را ندارد.. جناب شهرابی لطفا نظارتی داشنه باشند تا بلکه این دفتر به وظایف استانداردیش با جدیت بپردازد تا بلکه انشالله خرابی فرسودگی حوادث جانی و مالی به حداقل برسند...ممنون
پاسخ ها
مهندس توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
دفتر تحقیقات شده محلی برای دادن پروژههای بی ارزش به چن استاد دانشگاه معلوم الحال...تا اون اساتید که حیفه البته حیفه اسم استاد بهشون بگزاریم از مدیریت این دفتر حمایت کنند...! ببینیم از وقتی تقوایی شده مدیر این دفتر چند تا استاندارد تدوین شده!؟ در عوض دهها پروژه بیخود و تکراری توسط وی و معاونش به چند استاد معلوم الحاا هدیه شده...! حیف و افسوس....
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار