کد خبر: ۵۱۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۴ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ترانس فاز اول پست برق ۲۳۰ کیلوولت سبزآب برق‌دار و وارد مدار شد، تصریح کرد: ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش برق نیوز، "محمود دشت‌بزرگ" اظهار کرد: عملیات احداث و راه‌اندازی ترانس اول فاز اول پست ۲۳۰ به ۱۳۲ و ۳۳ کیلوولت سبزآب اندیمشک شامل تامین تجهیزات، عملیات نصب و راه‌اندازی به ظرفیت ۵۰ مگاوات آمپر با ارزش سرمایه‌گذاری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برق‌دار شد.

وی با بیان اینکه تامین برق طرح آبرسانی غدیر یکی از اهداف بهره‌برداری از این پروژه بوده است، تصریح کرد: امکان انتقال توان تولیدی نیروگاه دوکوهه به شبکه پایین دست، بهبود ولتاژ پست‌های ۱۳۲ کیلوولت منطقه و تامین برق متقاضیان صنعتی و بهبود پایداری و قابلیت اطمنیان شبکه ناحیه شمال خوزستان و جلوگیری از خاموشی‌های گسترده از دیگر اهداف بهره‌برداری از فاز اول پست ۲۳۰ کیلوولت سبزآب بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: از مهرماه ۱۴۰۰ تاکنون ۹۷۷ مگاولت آمپر در بخش انتقال و فوق توزیع به ظرفیت شبکه تحت نظارت این شرکت در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار